Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen her tips til ei hendig lita blåtann-mus, til bruk på reiser etc.?

https://prisguiden.no/product.php?productId=78913

 

Dersom det ikke MÅ være Bluetooth, er denne et godt alternativ: Logitech VX Nano Cordless Laser Mouse for Notebooks

 

En fordel med denne er at du ikke trenger ha et fungerende Bluetooth oppsett for at musen skal fungere.

Endret av gas62
Lenke til kommentar
Det jeg trenger svar på fort er om jeg kan student rabbat når faren min setter pcn på firma=P

Vær klar over at du har ingen angrerett, og generelt langt dårlige rettigheter om PC-en kjøpes på firma... Og selvsagt ingen studentrabatt.

 

Hei

 

Stemmer at du har langt bedre rettigheter når du kjøper det privat enn når det kjøpes på firma. (Flott omskrivning av hva du skrev? :-)

 

Forbrukerkjøpsloven regulerer kjøp mellom private og firma (som ps.no) og det er å anse som ett næringskjøp når man kjøper det fra firma til firma.

 

Det er forskjell både i garanti og hvilke rettigheter du har gjennom loven. Noen har ingen forskjell i hvordan de håndterer garanti og reklamasjon opp mot næringskjøp. Men de fleste vil jeg tro skiller ganske sterkt på det.

 

Så kjøper du det og skal bruke det privat så bør du kjøpe det privat. Det gjør det enklere når/hvis det noen gang blir snakk om garantireparasjon eller reklamasjon etter garanti er gått ut.

 

Edit: 0920. Fikk nå mail med pakkesporingsnummer på min Wind kjøpt privat. Er vel her fredag kanskje.

 

Mvh

Endret av Marber
Lenke til kommentar
Dersom det ikke MÅ være Bluetooth, er denne et godt alternativ: Logitech VX Nano Cordless Laser Mouse for Notebooks

 

En fordel med denne er at du ikke trenger ha et fungerende Bluetooth oppsett for at musen skal fungere.

Trodde liksom det var vitsen å bruke den integrerte Bluetooth-enheten i maskinen, så man slipper ha en sånn teit USB-tapp stikkende ut.

 

Finnes det noen mus som lar seg bruke mot denne uten usb-tapp?

 

Edit: Nå var den veldig liten da, den som følger med Logitech VX Nano, kanskje ikke til så stor sjenanse som dem som stikker 2 cm ut.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Hvor finner man OS X for Wind?

 

Du kan begynne med å søke etter:

 

MSIWindosx86.iso

 

Min var nede etter 4 minutter fra min favoritt-kilde av slikt :) 100mbit er digg :)

 

Og hvorfor nytt wlan-kort? Er det innebygde såå dårlig?

 

Bedre kompatibilitet med OSX...

 

Vil jeg få usb, vga, minnekort, lyd, nettverk (ikke trådløst)og BT til å virke med MSIWindosx86.iso ?

Lenke til kommentar

Haha... Ps dummet seg ut og skrev at det var XP på U90'n de har til salgs (og jeg har bestilt) - men den kommer med linux.

Er det noe stort problem å re installere den med XP? Det er vel bare å boote på en USB-cd/dvd med xp-plate som har SP2 eller nyere? Noen som har prøvd å legge inn slike "light"-versjoner av XP ala XP Lite eller Windows Indego 9.1 (begge er basert på at man har gyldig lisens på XP og "stripper" bort unødig funksjonalitet)?

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...