Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som vet 110% sikkert om garantien på Winden ryker ved innsetting av mer ram?

 

 

Jeg siterer igjen, bare så det er nevnt :)

 

 

Hei!

Vi har sjekket med msi og det er ikke noe problem med garantien.

Den selges jo med et løfte om at den er oppgrader bar.

Garantien ryker ikke ved bytte av ram elelr hd.

Men oppstår det skade pga dette ryker garantien.

dvs at vis skaden kan påvises er en direkte årsak av rma skifte etc.

 

Mvh

xxxxxx

Salgskonsulent

Lenke til kommentar
Ser flere har oppgradert med ekstra 1GB, Er det noe vits?

Hvis du skal bruke den til "vanlige" programmer er det ingen vits. 1GB er tilstrekkelig for en liten XP maskin.

 

Jeg har hatt min i en måneds tid inkl. to uker på reise. Det eneste jeg savner er bedre batteri.

 

Skal brukes til office etc. Minnet blir vel ikke dyrere framover.

 

Istedet oppgradere til 9 cell batteri, som en tipper vil komme på 170-80$ når det er kunngjort.

Lenke til kommentar
Det var nære på

 

Er ikke 9, men det får holde

 

Hmm..dette blir nå et vanskelig valg. Har jo fått 120gb 3cell for nedsatt pris hos PS, og 500 kr. ekstra for 6cell og 160gb blir jo i grenseland mener jeg.

 

Personlig har jeg lyst på 9cell, og vil da ha to batterier (3cell og 9cell) for et par hundre ekstra (i forhold til et 6cell og 40gb ekstra). Så tror jeg kjøper 3cell jeg. Noen som har samme oppfatning som meg ang. dette, eller? :)

 

6cell er jo forresten kun i hvit hos PS foreløpig..?

Lenke til kommentar
Det var nære på

 

Er ikke 9, men det får holde

 

Hmm..dette blir nå et vanskelig valg. Har jo fått 120gb 3cell for nedsatt pris hos PS, og 500 kr. ekstra for 6cell og 160gb blir jo i grenseland mener jeg.

 

Personlig har jeg lyst på 9cell, og vil da ha to batterier (3cell og 9cell) for et par hundre ekstra (i forhold til et 6cell og 40gb ekstra). Så tror jeg kjøper 3cell jeg. Noen som har samme oppfatning som meg ang. dette, eller? :)

 

Jepp...

Bedre å ha et billigere 3 cells batteri liggende i skuffen, enn et dyrere 6 cells. Men klart om man skal ha med seg 2 batterier på tur er det bedre med et 6 cells og et 9 cells, enn et 3 cells og et 9 cells. Men jeg ville da heller hatt to 9 cells med på tur, og da fortsatt foretrukket å ha et 3 cells liggende i skuffen.

Lenke til kommentar
Hmm..dette blir nå et vanskelig valg. Har jo fått 120gb 3cell for nedsatt pris hos PS, og 500 kr. ekstra for 6cell og 160gb blir jo i grenseland mener jeg.

 

Personlig har jeg lyst på 9cell, og vil da ha to batterier (3cell og 9cell) for et par hundre ekstra (i forhold til et 6cell og 40gb ekstra). Så tror jeg kjøper 3cell jeg. Noen som har samme oppfatning som meg ang. dette, eller? :)

 

6cell er jo forresten kun i hvit hos PS foreløpig..?

Jeg gjør akkurat det samme som deg.

Lenke til kommentar

Vil en ha 3 cell, kommer det nok mange på ebay når 6 cell produksjonen øker.

 

Fikk ikke rabatt, så syntes 300kr var verd det for økningen.

 

Leste en kan regne med 5 timer med batteriet.

 

ordrebekreftelsen er ubekreftet andre uke i oktober.

 

Angående 9 cell batteriet, så er det aktuelt hvis prisen er riktig.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
For de som er interesserte, så filma jeg en liten økt i wow idag.. Så ser dere litt av ytelsen.

 

http://zyrex.org/gallery/mypics/WoW_20on_2...20Wind.wmv.html

 

Kjører med 50% lysstyrke forresten, glemte å sette opp :p

 

edit: Se i morra, tenkte å filme åssen AV ser ut i startgropa :p Det er ganske stuslig! Hadde vært fint med mer videominne ja, så venter på BIOS 1.08..

Veldig bra demonstrasjon. Ble litt imponert over den videoen der. Skulle ønske vi kunne sett mer slikt her, og mindre spørsmål rundt når mannen på hjørnet spår at Wind kommer på lager.

 

Kudos, zyrex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...