Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netshop kommer nok til å føre 120gb-versjonen snart de og hvis den enda ikke er oppe på web, tror ikke MSI kommer til å levere med 80gb mer. Jeg har som sagt en 120gb-versjon fra netshop, noe som jo tyder på at maskinene som kommer fremover sannsynligvis har samme disken.

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Dvs at om dere bestiller en 80 gig fra netshop nå, får dere antageligvis 120 gig til samme pris, fordi MSI slutter å produsere den. Bare et forslag.

 

Hei

 

Hadde bestilt en MSI Wind 120gb til 3840,- fra ps.no. Sendte en surkemail til dem og sa at alle andre med bestilling på 80gb's versjon har fått tilbud om å få en 120gb's versjon til samme pris. Da de ikke visste når 160gb versjon/6cellversjon kom så gjorde de det under.

 

De har nå satt ned prisen fra 3840,- til 3440,-. Det var langt i fra ille.

 

De gjorde riktignok om bestillingen først fra MSI Wind til Acer one (til 3432.50), men kom en mail 1 minutt etterpå med MSI Wind til 3440,-.

 

Imponerende av ps.no å gjøre slikt. Er godt fornøyd.

 

Edit: Ser at dato nå er bekreftet 15.09.08. Står både i oppdatert mail og på mine sider på ps.no. Det står fortsatt Ubekreftet (2008.09.17) på websiden til ps.no

 

Lover å komme med litt mere konstruktive poster i denne tråden så fort jeg får maskinen min.

 

Mvh

Endret av Marber
Lenke til kommentar

Arian: man det spørsmålet har blitt besvart mange ganger her nå...

 

nr.1 gjør deg selv en tjeneste å søk på google! Der finner du kjapt en Youtube film der folk kjører vista på Wind'en... så JA Wind + Vista = sant :)

 

ang. VMware... hva skal det være godt for? men joda siden prossesor typen på wind er nok så kjapp burde dette også gå. Jeg ville heller anbefalt å ha f ex vista og linux / Xp & Linux, og velge under boot... men det er jo som så

Lenke til kommentar
Edit: Ser at dato nå er bekreftet 15.09.08. Står både i oppdatert mail og på mine sider på ps.no. Det står fortsatt Ubekreftet (2008.09.17) på websiden til ps.no

Du hadde fått bekreftet sa du?

 

Og det har jeg også! :D

 

Hei

 

Ja har fått bekreftet ja. Skrev bare hva som sto på websiden som en opplysning til andre dødlige som ikke har bestilt og fått mail.

 

Mvh

Lenke til kommentar

PS sa i går at de venta et parti på 120 winder først, og så et på 400 stk, og at jeg er så langt bak i køa at jeg får fra 400-lasset.... Så da spørs det om jeg avbestiller om 6-cellersversjonen kommer først... Jeg må ihvertfall ha maskina innen 10/10, pga tur. Ellers har jeg lite bruk for den frem mot jul, og vil heller ha den best mulige versjonen når jeg igjen drar på langtur i januar/februar.

Endret av Murmur
Lenke til kommentar

For de som er interesserte, så filma jeg en liten økt i wow idag.. Så ser dere litt av ytelsen.

 

http://zyrex.org/gallery/mypics/WoW_20on_2...20Wind.wmv.html

 

Kjører med 50% lysstyrke forresten, glemte å sette opp :p

 

edit: Se i morra, tenkte å filme åssen AV ser ut i startgropa :p Det er ganske stuslig! Hadde vært fint med mer videominne ja, så venter på BIOS 1.08..

Endret av zyrex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...