Gå til innhold

HTC Touch Diamond diskuter her->


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe HTC Touch Diamond, og ser den har Wi-Fi og GPS-støtte. Betyr det at jeg kan koble til mitt trådløse nettverk hjemme og streame film til f.eks. VLC eller andre avspillere til WM? Når telefonen kommer med abonnement, og operatøren har satt en pris for dataoverføring i kr per MB, så gjelder ikke det for dette, men kun over operatørens eget nett? Jeg kan se mine egne filmer, hjemme eller i hotspots, uten å måtte betale dyre dommer? Og til slutt, funker google maps greit med denne telefonen og i Oslo/Norge?

 

Takker på forhånd for svar! :)

Lenke til kommentar

Bestilte min HTC Touch Diamond 4. juni, så gleder meg som et lite barn til å hente den på posten i de nærmeste dagene (forhåpentligvis)! :)

 

Ser forresten ut til at telefonen har potensiale til å ta bedre bilder enn det ser ut til... sjekk disse bildene fra MoDaCo, som viser kvaliteten før og etter noen har fjernet noe plastikk foran kamera-linsen:

 

backcoveronzy9.th.jpgbackcoveroffdw7.th.jpg

 

:ohmy:

Lenke til kommentar
Leser i specs at den interne GPS'en støtter TomTom...stemmer dette??? Er det ikke en kjent sak, at TomTom ikke støtter interne GPS'er..?

Jeg vet hvertfall at TomTom Navigator (eller noe sånt) støttet den interne GPS-brikken i HTC TyTn II, så HTC har værtfall gjort et smart valg da de valgte GPS-brikke tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Ser forresten ut til at telefonen har potensiale til å ta bedre bilder enn det ser ut til... sjekk disse bildene fra MoDaCo, som viser kvaliteten før og etter noen har fjernet noe plastikk foran kamera-linsen:

:ohmy:

Hi-hi!

Tenkte jeg det ikke! Jeg har sett at noen har klaget over elendig kvalitet på kamera til Diamond, og jeg har tenkt at det har vært en beskyttelsesplast som har vært synderen. Jeg så nemelig en video fra en som hadde hatt Daimond i en uke, og han fjernet denne plastikken (den sitter under bateridekselet).

 

Tobias

Lenke til kommentar
Bra du ikke rett ut reklamerte for ett annet produkt enn det vi diskuterer da :hrm:

 

Beklager, men jeg må være ærlig. Men det er selføgelig min personelige mening. Diamond er en kjempebra mobil men jeg går nok for 16 gb fremfor 4 gb. Dessuten har tester vist at den kan kjøre ustabilt og hakke.

I en diskusjon som diskuterer en mobil må det være rom for negative kommentarer!

Lenke til kommentar
Bra du ikke rett ut reklamerte for ett annet produkt enn det vi diskuterer da :hrm:

 

Beklager, men jeg må være ærlig. Men det er selføgelig min personelige mening. Diamond er en kjempebra mobil men jeg går nok for 16 gb fremfor 4 gb. Dessuten har tester vist at den kan kjøre ustabilt og hakke.

I en diskusjon som diskuterer en mobil må det være rom for negative kommentarer!

 

Så kan man ikke si at det absolutt ikke er noe negativt med iPhone heller... :hmm::hrm:

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar
Bra du ikke rett ut reklamerte for ett annet produkt enn det vi diskuterer da :hrm:

 

Beklager, men jeg må være ærlig. Men det er selføgelig min personelige mening. Diamond er en kjempebra mobil men jeg går nok for 16 gb fremfor 4 gb. Dessuten har tester vist at den kan kjøre ustabilt og hakke.

I en diskusjon som diskuterer en mobil må det være rom for negative kommentarer!

 

Så kan man ikke si at det absolutt ikke er noe negativt med iPhone heller... :hmm:

 

Joda, kameraet er dårlig, det er ikke rom for trådløs synkronisering med iTunes, ikke flash eller java i nettleseren osv. Men jeg tenkte at kansje noen av dere som skal kjøpe touch diamond skulle endre mening eller i hvertfall se på iPhone før dere bestemmer dere.

 

Jeg har også vurdert å kjøpe touch diamond før jeg så at iPhone 3g kommer til Norge.

Lenke til kommentar
Bestilte den hos MPX 26.06.2008.

Og ser datoen for at den blir sendt, stadig strekker seg nærmere 10 Juli.

 

Er det ikke 30 Juni den kommer til Norge, men vet noen om en plass hvor man kan få kjøpt den tidligere enn 09.07.2008?

Som det står på MPX.

 

 

Hvor hos mpx står det 10 juli?når jeg går inn på mpx og bestiller telefonen så står det bekreftet 30 juni,så jeg et ikke hvor du har 10 juli fra????

Lenke til kommentar

Jeg har fått de til å legge av et eksemplar hos Elprice i Ålesund. De mente den helt sikkert kom inn på mandag, så da får man vel stole på dette.

 

Var en periode usikker på om jeg skulle satse på Diamond. Fikk se og kjenne på en dummy-utgave av telefonen hos telebutikken, og syns egentlig at telefonen så litt for "fettete" ut siden den er så blank. I tillegg er ikke diamond-designet på baksiden spesielt tiltalende. Sånn sett var jeg mye mer fornøyd med min gamle HTC Touch jeg solgte for noen uker siden, som var ren og mer klassisk i utseendet.

 

Men etter å ha lest mer på nettet om Diamond, og sett videoer på youtube, har jeg bestemt meg for å satse på Diamond likevel. Jeg finner rett og slett ingen bedre alternativer per dags dato. I tillegg har jeg jo allerede blitt vant med både HTC og touch-teknologien. Jeg har for øyeblikket en Nokia på lån, og har tidligere hatt både Sony Ericsson og Siemens. Jeg kjenner virkelig hvor mye jeg savner en skikkelig telefon mellom fingrene!

 

Så i morgen blir det forhåpentligvis ny HTC på meg! Blir neppe å gå tilbake til "vanlige" mobiltelefoner igjen, for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Dessuten har tester vist at den kan kjøre ustabilt og hakke.

He-he!

Jeg klarer ikke å dy meg ...

Du må ha lest fundamentalistiske Mac-fan sider. Jeg har lest og sett de tester og videoer som finnes på nettet i ukesvis, og aldrig kommet bort i noen som har nevnt at mobilen er ustabil! Hva mener du? Har du en kilde på at Diamond har krasjet? Den vil jeg gjerne se ...

 

Hakkete? Det har jeg heller ikke vært borti. Har du en kilde på det også så hadde det vært fint?

 

Treig? kanskje! Det sies at den oppleves treig fordi den kjører lange animasjoner. Det som er så fint med Windows-mobiler er at det er millioner av brukere, og at alle disse har tilgang til registeret. Noen få trykk, og vips, så kan du forandre på animasjonstiden. Dette med Windows-mobiler er kjekt, skjønner du!

 

Etter å ha brukt den orginale Touch i et år nå iriterer det meg også når jeg ser endel som legger ut tester og videoer av Damond. Jeg ser at det er mange som ikke skjønner hvordan Touch-flow virker og behandles. Derfor er det en del feilnavigering og tull å se på disse filmene. Jeg har ikke slike problemer ...

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...