Gå til innhold

Hvorfor er folk så glade i sommer og sol?


Pinngu6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort beskrivelse av min helg:

gjennomsnittlig dagtemp(kl 9-21): 22

temp peak: 30

temp natt: rundt 17

solsteik: kontinuerlig

 

Fredag etter jobb, rett på hytta å grille med kamerater, ta et bad, sitte foran utepeisen med pils og irish coffee og sigar til kl 04.

Lørdag: Morgenbad i sjøen, frokost og kaffe, bygge sandvolleybane i endel timer, bade, spise reker, grille, spille ymse ballspill, deretter øl, bål og whiskey til kl 05.

Søndag: morgenbad og frokost, diverse ballek på brygga med innlagt bading og øl til, grille 1060grams flintsteik til middag, rydde den store mengden pant og søppel, en siste kaffikopp i sola, og hjem kl 21.

 

Hele helgen har vi ikke hatt på annet enn badeshorts. Blitt godt stekt, både brun og rød, og er godt restituert.

 

Det finnes ikke en bedre helg! :cool:

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg har bil, men stereoen fungerer ikke (faktisk ganske deilig å bare høre lyden av bilen når man kjører også), jeg foretrekker å kjøre når det regner, lukten av våt asfalt er så mye bedre enn lukten av varm.

 

Jeg liker å sitte inne å spille, og får aldri dårlig samvittighet for det - det går uansett kun utover meg selv.

 

Regn og 10-12 grader, ut og gå med dongeri bukse og innejakke - bli våt i håret og kjenne den deilige lukten av våt asfalt, kose seg over at andre stresser og springer rundt for ikke å bli våt. Komme hjem til en god kald dusj og så sette seg ned med en kald pils og en sigarett, sitte å se ut av vinduet og se på regnet og folk som stresser. Herlig.

 

Gjennskinn i skjermen er en av de negative tingene med solen ja.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke er ute når det er sol, jeg sier at jeg ikke liker det, og at jeg foretrekker regn. Vått hår, våt asfalt, våte klær - det er en av de herligste følelsene noen gang.

 

Jeg står også opp fort om morgenen når det er sol og varmt ute, vet dere hvorfor? Jeg er svett som faen og trenger en god dusj før jeg kan være sosial på noen måter. Ikke akkurat den deiligste følelsen når man står opp.

Lenke til kommentar

Tenker veldig mye av det samme som OP. Jeg HATER å være ute i sola. Jeg ser bare ikke poenget med det. Det er varmt, du blir blendet, og du må enten smøre deg inn med guffen solkrem, eller bli solbrent. Stranda holder jeg meg langt unna. Skal jeg først bade vil jeg gjøre det et sted der det ikke er sand, og hvor det faktisk er en del å se på under vannet. Da også med snorkel, svømmeføtter, dykkemaske og harpungevær. Går også an å ta en tur med seilbåt, men det er så mange idioter i bråkete motorbåter ute på fjorden uansett. Hvis jeg MÅ være ute på dagtid på sommeren, foretrekker jeg å oppholde meg i skogen, noe som er veldig greit da jeg bor ti meter unna en skog som hvertfall er stor nok til å ta bikkjeturer i.

 

Perfekt vær for meg: 15 grader, overskyet, en del vind. Det er bra at det regner også, men høljregn når jeg er ute er jeg ikke en stor fan av.

 

Nå skal det sies at sommeren er fin på kvelden, etter sola har forsvunnet bak tretoppene. Satt ute i går kveld med en god bok, et stort glass med engelsk importøl og en pipe, og det var fryktelig koselig! :)

Lenke til kommentar

Oj, der har vi en som faktisk er lik meg. Endelig.

 

Jeg vil også legge til noe til dere som påstår at lettkledde jenter er positivt. Selv har jeg dame, det har sikkert noen av dere også - da vil jeg bare sitere en kjent mann: "All you can do, is run to the end of your chain and BARK!". Hva er så jævlig positivt med det? (Ja, jeg har et lite ordforråd fordi jeg bannet).

Lenke til kommentar
Oj, der har vi en som faktisk er lik meg. Endelig.

 

Jeg vil også legge til noe til dere som påstår at lettkledde jenter er positivt. Selv har jeg dame, det har sikkert noen av dere også - da vil jeg bare sitere en kjent mann: "All you can do, is run to the end of your chain and BARK!". Hva er så jævlig positivt med det? (Ja, jeg har et lite ordforråd fordi jeg bannet).

Hehe, enig med det også. Har ikke dame for øyeblikket, men jeg ser uansett ikke greia med det. Er vel ikke så veldig overfladisk av meg, så.

Lenke til kommentar
Oj, der har vi en som faktisk er lik meg. Endelig.

 

Jeg vil også legge til noe til dere som påstår at lettkledde jenter er positivt. Selv har jeg dame, det har sikkert noen av dere også - da vil jeg bare sitere en kjent mann: "All you can do, is run to the end of your chain and BARK!". Hva er så jævlig positivt med det? (Ja, jeg har et lite ordforråd fordi jeg bannet).

Pene ting er behagelig å hvile øynene på. Det er ikke verre enn det. Det er ikke sånn at man MÅ prøvekjøre ei porsche selv om man ser en og sier "wow".

Jeg klarer fint å se på en pen kvinnekropp og nyte det, uten å føle stor trang til å antaste henne.

Jeg trodde de fleste normale mennesker hadde det slik.

Lenke til kommentar

Joda, jeg klarer fint å se på en fin dame uten å prøve eller ha lyst til å antaste henne, men hva er vitsen? Spesielt behagelig er det ikke - det er liksom bare; "Oj, hun var ikke så verst". Så er det hele over.

 

Nei, har jeg lyst til å se på fin dame så ser jeg bare på min egen :) Hun kler seg naken om jeg befaler det.

Lenke til kommentar
Ingenting slår å cruise rundt med båten i 40 knop når det er sol og varmt ute :):) Sommer = yeah!

Amen!

Evt bare tøffe rundt i 5-6 knop hele dagen, uten å skulle noen spesiell plass...

Også deilig og bare ligge nede på brygga hele dagen, avbrutt av litt bading i ny og ne...

Sommer ftw! :)

Lenke til kommentar

Tja... det jeg misliker med sommeren er den ekstreme heten og innsektene som kommer med den. :dontgetit:

Hater begge deler, blir på de verste dagene svett og jævlig på bussen på vei hjem fra skolen, og når jeg skal sove må jeg passe på at myggnettingen sitter ordentlig slik at det ikke kryper en million skumle innsekter inn vinduet.

 

Et gigantisk pluss med sommeren er selvfølgelig sommerferien, tviler på at noen kan mislike den^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...