Gå til innhold

Valget mellom 10 & 25 man i alle raid instaces.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel litt lettere for casuals og PUG's. De får med seg litt mer av innholdet, raidinstancene?

 

Sånn som jeg har forstått det, blir det nesten som Normal og Heroic. Ikke like stor forskjell i loot som nå, kanskje. Men betydelig mye bedre loot og større utfordring i 25-manns versjonene... Samtidig som folk som i dag ikke får sett og prøvd alle instancene, da vil få det i ene formen eller den andre.

Endret av Infamou5
Lenke til kommentar
jeg lurer egentlig litt på hvordan dere her på forumet tror det vil bli når alle raid instances blir presentert med både 10 og 25 mans raid ?

 

om eller naar?

det foerste jeg tenker er at dette kommer til aa bli vanskelig for blizz aa sette opp. for aa faa til like stor utfordring mellom de to, og likhet mellom det som dropper av bossene.

ellers kan det jo vaer et godt tiltak til aa faa flere inn i raids.

Lenke til kommentar

skulle nu ønske at man ikke kunne det i støre instancer, det ødeleger jo litt av utfordingene :hmm:

 

 

det blir jo ingen store guilds når du bare trenger 10 stykk til ALT, fordi guild masteren orker jo ikke og arangere flere groups hvis det ikke trengs fler på høyere nivå :S

Lenke til kommentar

jupp, hørte det :thumbup:

 

 

men hvis du ikke kan gå vidre til neste instance med full "10 man" fra den første ("kara", til neste nivå "ZA") så vil jo 10 man miste vitsen .... ihvertfall til du kommer til såpas høye nivå at du trenger/vil ha legendary items og sånt som antageligvis ikke droppes i 10 man.

 

 

Forskjellen mellom 10 mann og 25 mann vil være at det dropper mindre items. Altså, istedenfor at det skulle droppa 4 items, så dropper det bare 2. Jeg er ikke sikker på tallene.

 

 

mye enklere og bruke litt ekstra tid en og sammle et BRA 25-mans guild :)

 

(hvis det bare er drop rate forskjel)

Endret av turak
Lenke til kommentar
Forskjellen mellom 10 mann og 25 mann vil være at det dropper mindre items. Altså, istedenfor at det skulle droppa 4 items, så dropper det bare 2. Jeg er ikke sikker på tallene.

Vil være forskjellig loot. Begge instance-typene får samme tier-sets med forskjellige farge-skjema og itemlevel. Disse kan da blandes og er "samme sett" mtp set-bonuser.

 

Det som er positivt for hardcore-raiderne er at de slipper å klage over at encounters blir nerfet hele tiden for at de som er mer casual skal kunne klare de. Nådeløse encounters vill forbli nådeløse etc. :)

Endret av emopea
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
I guilden min har vi til tider slitt med å få nok folk til 25man, så da er det jo greit å gå 2x 10 man instances de raidene der man mangler noen få feks :)

 

Da trenger man som regel like mange eller flere tanker og healers, og det er som regel de det er mangel på. Jeg tviler egentlig på at det er et alternativ i det fleste tilfeller.

 

Er vel ikke 100% bekreftet ennå, men er snakk om at det kommer til å være 1 tier forskjell på 10 og 25-manns. Dvs. at det hadde droppet T4 i 10 manns SSC.

 

Og de fleste guild har et skille mellom de spillerne som vet hva de gjør, og de som dilter etter. Så hvis man sliter med 25manns versjonen av et raid, så er det godt mulig at 10mann vil klare raidet som er et hakk høyere.

 

hehe ;)

 

jeg har tatt lich king på eass mode xD

 

ja det blir nok kjempe party ^^

 

 

Hæ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...