Gå til innhold

AoC: Tjene gull til mount


Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dere tjener gull til mount? Jeg er kommet til lvl 29 nå og har bare 11 sølv, så klarer ikke helt å se hvordan jeg skal få råd til mount i lvl 40. Har ikke brukt noe penger som helst, bare tjent gjennom quests.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere trenger ikke skill for å kunne ri hesten! Skillen er bare for å trene triks på mounten.

Altså, det koster 2g for mounten. Jeg er lvl 50 og har 1G 70S, og har ikke kjøpt mount enda. Har ingen planer for det heller da mounspeed på hest ble scalet ned til Mammoth-fart i patchen i dag tidlig..

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

mount burde være viktigere enn guild by, men men...folk er forskjellig.

 

Jeg er lvl 13 og har ikke brukt et rødt øre på noe som helst...og jeg looter en del for å tjene spenn:) Håper at dette vil gjøre at jeg har 2 gull når jeg er lvl 40, selv om jeg har mine tvil hehe. Men INGEN (ikke en gang guild) får et rødt øre før jeg har hesten min:)

Lenke til kommentar
de som bruker penger til guilden bryr seg om guilden, de som ikke føler jeg at bryr seg ikke. Altså bare spiller med tag :)

 

For noe tull! Guilder som prioriterer by før folk har fått seg mount og er kommer igang har ikke helt dypdesyn spør du meg. Mount betyr at du kommer raskere frem, får kjappere mer penger, mer resources og ikke minst levle seg opp kjapere. Alle er på sikt tjente med at folk får seg en skikkelig mount og geare seg opp før de går i gang med bygging av by... Forbannet mye kjappere å farme gull på høy level en når du er lv40 og drasser rundt på sandaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...