Gå til innhold

Smertefri Age of Conan-lansering (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Selvfølgelig har AoC noen feil. det er jo en swlvfølge, spesielt når spillet er såpass stort som det er. Man kan vel ikke forvente noen annet? For min del så har alt fungert ganske bra. Har hatt noen små problemer med at skjermen plutselig har blitt svart, men det skjedde bare i begynnelsen og som nå er borte. Ellers så synes jeg de burde fikste litt på UI'en, ja. Men nå har det jo nettopp vært lansering, så jeg regner med de fikser mye i de kommende uker/måneder og selvfølgelig år.

Lenke til kommentar
Virker nesten som om du vil at Age of Conan bør sette standaren mot tidligere MMORPG'er som er ute og særlig WoW, hvorfor skal ikke de få gjøre sin egen greie? jeg har spillet selv og synes alt virker veldig mye mer realistisk og naturlig. isteden for pek og klikk og targeting...

 

Jeg tør faktisk påstå at UI er det man bruker for å spille spillet. Ikke spillet i seg selv. Et verktøy hvis du vil.

 

Jeg ser virkelig ikke hvorfor et bedre informasjons/UI system skulle forhindre en realistisk og naturlig verden. Pek og klikk? Det blir for dumt, abilities må du bruke og fiender må du klikke på for å få opp hvilken side de har forsvaret sitt uansett..

 

Vil jeg med det ha likt AoC gameplayet og _SPILLET_ bedre hvis jeg kunne bruke pitbull og bartender3 i AoC (wow' ui modifikasjoner for de uinvidte)? Definitivt.

Lenke til kommentar

Smertefritt? Har ikke fått spillet engang... :whistle:

 

Forhåndsbestilte Collectors edition en måned i forveien, men 23. mai fikk jeg mail fra CDON om at Funcom hadde lovet bort flere kopier enn de kunne levere.. Ordren min ble dermed kansellert.

 

Deretter sjekket jeg Elkjøp som i følge nettsiden hadde spillet på lager. Da jeg snakket med ekspeditøren sa han at alle kopiene var reservert,og at de hadde fått ferre kopier enn de bestilte!

 

Neste sjappe hadde ikke fått leveransen engang.

 

Får satse på at Gamezone leverer i løpet av uka! :dribble:

Lenke til kommentar

Synes dette spillet er fantastisk, og dette har da vert en relativ knirkefri lansering for massene.

Jeg husker lanseringen til wow, guild wars og City of heros(grøsse)

 

 

Spørsmål: Har ordentlige problemer med frame drops til de så grader!

hopper mellom 90 og 7 FPS på medium setting og high kan jeg glemme?

Lest at folk med stock og dårligere hardware enn meg koser seg på 40-50 FPS.

Noen med lignene problemer?

 

Min hardware.

E6600/klokket 3.7Ghrz

Geforce 8800gt 20% klokket

Crucial pc 8500 2G minne(1000Mhrz)

 

Jeg burde klare aoc på medium?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...