Gå til innhold

World of Warcraft omtale, kommentarer?


Anbefalte innlegg

Denne omtalen er også lagt ut på http://www.stierbumsenscheisse.com med bilder.

Direkte link: http://stierbumsenscheisse.blogspot.com/20.../project-z.html

 

 

Dette vil bli Stierbumsenscheisse’s største prosjekt hittil. Derfor starter vi å skrive nå, mandag 7. januar. Dette prosjektet har vi hatt med flere ”dipshits” på også. Blant annet våre nære og kjære og ”randoms” fra hele Europa. Ja, tro det eller ei, men dette kommer fra flere kilder enn de vi kjenner. Vi har faktisk ”intervjuet” folk fra andre deler av vår verdensdel. Til og med en kineser, men han skjønte vi ikke hva han sa, så vi droppet han.

 

 

Dette innlegget vil sannsynligvis bli et av de lengste, særeste, mest interessante og beste samtidig som det vil bli det teiteste, dummeste og mest unødvendige dere har lest. Dette innlegget skal nemlig omhandle flere millioner mennesker, og ikke minst en hel haug med timer, dager og til og med uker. Det skal omhandle verdens mest kjente, populære og største spill (fortsatt i utvidelses progress). Ja, vi snakker om ”World of Warcraft”. Det var bare et tidsspørsmål om når dette innlegget skulle komme, ikke sant?

 

2wow-logo2800-med.jpg

 

For å være helt ærlig så måtte Pingu slite litt for å få dratt med seg Lars til å teste dette, som folk flest ser på det, gudsforlatte spillet. Hvilken normal person (ja, Lars er normal) liker vel troll, alver, gnomer, dverger, mennesker, kuer og ikke minst orker som springer rund og.. ja, hva gjør de? Det er mange som ikke har satt seg såpass inn i spillet at de engang vet hva som skjer der. Folk ”hater” (satt i hermetegn grunnet at det ikke går an å hate noe man ikke vet hva er) spillet ”World of Warcraft” (som herfra vil bli referert til som ”WoW”). Hvorfor hater de det? Er det fordi alle spiller det? Er det fordi de ikke har råd til å spille det? Er det fordi de ikke vet hva det er? Vel vi har spurt, og det eneste vi har fått til svar er: ”Wow suger balle, jeg prøvde det i 10 minutter så orket jeg faen ikke mer!”, ”jeg har aldri prøvd det, men det suger!”, ”Hva faen er poenget med et spill der du skal springe rundt som et troll å slå på uskyldige dyr?!”.

 

Beklager språkbruken til folket rundt omkring, vi har bare sitert. Nå såg dere hvordan folk svarer, og hvor mye folk vet. Vi vedder en natt med oss på at noen av dere som leser er akkurat lik disse idiotene. Men går det an å synes noe er dårlig bare ved å ha prøvd det i 10 minutter, kvarter? Vel, kanskje en bil, eller muligens en mobil. Men et spill? Et spill som ikke har noen tidsbegrensning? Ingen rulletekst (spesiell slutt)? Nei, vet dere hva, dere idioter som har prøvd det i et kvarter for så å hate det (og i tillegg betalt 3-400 kroner for det), dere burde faen meg skjerpe dere.

 

”WoW” er et ”MMORPG” (”Massive Multiplayer Online Role Playing Game”), det vil si at det er et interaktivt spill hvor du kan møte andre spiller å snakke, bytte ting, kjøpe og selge ting, hjelpe hverandre, duellere hverandre eller kanskje til og med drikke seg full (ja det går an å drikke seg full på ”WoW”). Det som er litt morsomt er at tapere sier at ”WoW” suger grunnet at du må betale en viss sum i måneden, som igjen sier at gratis ”MMORPG” spill er mye mye bedre.

 

Pingu%20und%20Lars%20i%20parken.jpg

 

Å spille ”WoW” koster enten 12.99 EURO (En måned), 35,97 EURO (Tre måneder) eller 65,94 EURO (Seks måneder). Dette er småsummer for en vanlig person, og det er hvertfall småsummer for et ”uendelig” spill. Grunnen til at det koster er at ”Blizzard Entertainment” er stort, og utvikler stadig mer på dette ene spillet. Det er hittil kommet en tilleggs pakke, og det kommer en til i februar 2008. Det blir også fikset på feil hele tiden. Det er konstant folk som jobber med å holde orden på dette spillet. Så til disse ”gratis MMORPG ” spillene. De er gratis å spille, men skal du ha noe ”spesial” våpen eller ting som er brukbare så må du slenge inn noen slanter. Gratis spill er ikke bra spill, de er hurtig laget og blir ikke passet på i samme forstand som spill man må betale for. Det er en grunn til at det koster penger. Det er det med alt.

 

 

Vi skal ikke bare snakke negativt om idioter og positivt om ”WoW” i dette innlegget, vi skal også snakke litt negativt om ”WoW” – men med litt bedre argumenter enn: ”WoW suger balle for jeg kan ikke engelsk!”. ”WoW” er et spill som skaper avhengighet. Det er et nivå basert spill, der karakteren din stiger i nivå etter hvert som han/hun gjør oppdrag, etter hvert som du går opp i nivåer så lærer du nye ting av trenere som står rundt omkring i store byer. Og selvsagt vil man jo vite hva man får neste gang, og neste gang, og neste gang. Dette er muligens en av grunnene til at det er avhengighets skapende. En annen mulighet er omgivelsene, det er nydelige og variable omgivelser i ”WoW” – det finnes alt fra ørkener til regnskoger, fra deserterte plasser til store byer, små landsbygder og spennende huler å utforske. Og selvsagt må man utforske alt (av egen interesse, det er ikke tvang).

 

Når du spiller ”World of Warcraft” så har tiden fort for å fly og du glemmer deg helt bort. Blizzard har gjort en meget god jobb med å få deg til å leve deg inn i spillet, men er det bra? Personlig så mister vi mange timer av dagen som vi kunne brukt på fornuftige ting. Selvsagt, dette kan vi jo ikke klage på, for det går jo på egen viljestyrke.

 

Pingu%20flying.JPG

 

Musikken og lydene på spillet kan bli lettere irriterende etter en stund, men frykt ikke, det er ikke noe problem å gå inn på lyd innstillingene på spillet, skru av alt av lyder, for så å starte det mest geniale musikk avspillings programmet som noen gang har eksistert, nemlig Foobar 2000. Sett så på din favorittmusikk og kast deg inn i spillet igjen. Ingenting er bedre enn å springe rundt i nydelige omgivelser med din egen favorittmusikk i bakgrunnen.

 

Nå skal vi snakke litt om hvordan det er å spille dette spillet. Når du først starter ”WoW” er du nødt å skrive inn bruker navn og passord (for sikkerhet, du betaler tross alt for å spille det). Etter du har gjort dette må du velge en ”Realm” (server) du vil spille på. Det finnes tre typer servere: ”PvP” – ”Player Versus Player”, ”RP” – ”Role Playing”, ”RP-PVP” – ”Role Playing – Player Versus Player” og ”Normal”.

 

I ”WoW” så er det to ”factions” (på en måte lag), det er allianse som er de mest menneskelige rasene og horder som er troll og orker og lignende.

 

På ”PvP” servere så er det slik at når du møter en spiller fra motsatt lag så kan du hamre løs på han/henne, og som regel oppstår det en vill slåsskamp. Du kan selvsagt velge å ikke slå på personen, men du må ikke regne med at han er like snill tilbake.

 

Lars%20und%20Pingu.JPG

 

”RP” servere er der mest for at du skal leve deg inn i spillet, her skal du ”være” karakteren din. Forskjellen her er at du kan ikke angripe det motsatte laget med mindre begge parter aksepterer det.

 

”RP-PvP” servere sier seg vel selv? Her skal du igjen være karakteren din, men her kan du hamre løs på det andre laget så mye du vil i tillegg.

 

”Normal” servere er for de som vil spille uten hindringer og uten å behøve å leve seg inn i spillet.

 

Etter at du har valgt type server kommer valget hvor du skal velge hvilket lag du skal tilhøre. Her er det egne meninger om hva som ser tøffest ut som gjelder. Pingu foretrekker horde på grunn av store stygge grønne folk, mens Lars går for det litt mer realistiske allianse laget. I skrivende stund spiller vi sammen som allianse på samme server, mens Pingu har en del horde karakterer på en annen server.

 

Etter at du har valg lag, er det på tide å velge om du skal være mann eller kvinne (ingen forskjell bortsett fra utseende). Deretter skal du velge mellom 10 raser og 9 forskjellige klasser (ikke alle raser kan være alle klasser). De 10 rasene er som følger:

 

Raser

 

Allianse:

 

Mennesker: Vanlige mennesker som deg og meg, eller som vi i

Stierbumsenscheisse redaksjonen kaller det, ”dipshits”.

 

Human-male.png

 

Dverger: Små brutale skapninger, mennene med mer muskler enn selveste Arnold Schwarzenegger, mens kvinnene minner om små tykke russere.

 

Dwarf-female.png

 

Natt Alver: Disse mørke skapningen har en tendens til å gjemme seg i skyggene i skogen.

 

Night-elf-male.png

 

Gnomer: Små søte skapninger med menneskelig trekk, minner litt om teskje damen.

 

gnome-female.png

 

Draenei (kun med tilleggs pakken: ”The Burning Crusade”): Utenomjordiske vesener med bein som geiter og overkropper som igjen Arnold Schwarzenegger, de har også en tykk hale og er helt blå.

 

draenei-male.png

 

 

Horde:

 

Orker: Grønne muskuløse skapninger med hoggtenner og store våpen. Litt Hulken-ish.

 

Orc-female.png

 

Udøde: Døde skapninger som fortsatt lever videre, uvisst hva de var før de døde, springer gjerne rundt uten kjeve og spiser døde ting.

 

undead-male-2.png

 

Okse menneske: Store brutale okser/kyr som springer rundt med hammere og staver, spesialiserer seg i planter.

 

Tauren-female.png

 

Troll: Blå/lilla skapninger med kort lunte, sløv stil. Tynne med lange armer.

 

troll-male.png

 

Blod Alver (kun med tilleggs pakken: ”The Burning Crusade”): Brutale alver, lyse i motsetning til de mørke natt alvene. Fra sexy damer, til homofile menn.

 

Blood-elf-female.png

 

 

Alle disse rasene har egne så spesialiteter, ingen bedre enn den andre, men alle forskjellige. Når du har valgt lag, kjønn og rase er det på tide å fikse litt på utseende, ikke noe som må gjøres, men muligheten for å personalisere karakteren er der. Du kan forandre på hudfarge, hår, øyne, ansikt og tilbehør (smykker, øreringer osv.)

 

Klasser

 

 

Warrior (kriger): Jobben til denne klassen er en av de hardeste og vanskeligste jobbene på hele spillet. Den er en mester på hånd til hånd kamp og gir seg ikke før den enten har blitt slått i bakken, eller totalt knust motstanderen.

 

gnome-male-warrior.png

 

 

Priest (prest): Dette vil jeg påstå er den enkleste klassen, du skal i teorien bare stå stille og passe på at andre ikke dør gjennom å fylle opp helse poengene når den ser at det begynner å minke. Selvsagt kan du også være skygge prest og skade fiender rimelig hardt.

 

Human-female-priest.png

 

 

Rogue (snikmorder): Denne klassen spesialiserer seg på snikangrep, usynlighet, gift og fart. Jobben til denne klassen er som regel mengde kontroll, altså å passe på at ikke for mange kommer og angriper deg med en gang.

 

bloodelf-female-rogue.png

 

 

Mage (magiker): Blant klassene som spesialiserer seg på magi, er denne den beste på flamme og is. Den har muligheten til å fryse fiendene fast til bakken, for så å ta avstand og smelte både isen og fienden med sin kraftige flamme magi.

 

undead-female-mage.png

 

 

Hunter (jeger): En jeger spesialiserer seg på dyr, buer og rifler. Så lenge jegeren har et dyr med seg og passer på å mate den innimellom er de uatskillige og nærme uslåelige. Mens dyret ditt får all oppmerksomhet fra fiendene dine kan du stå et stykke unna med bue og skyte vilt.

 

dwarf-male-hunter.png

 

 

Paladin (Lysbringer): Dette er klassen som kombinerer prest og kriger, Den spesialiserer seg på mye og bra rustning, samt at den er rimelig bra til å fylle på tapte helse poeng.

 

draenei-male-paladin.png

 

 

Shaman (sjaman): En mektig klasse som satser på spirituell hjelp fra totem påler den setter ut. Disse totempålene støtter sjamanen både passivt og offensivt. Har også muligheten til å fylle på tapte helsepoeng, men ikke dens sterkeste side.

 

orc-male-shaman.png

 

 

Druid (druide): En naturtro klasse, den satser alt på støtte fra naturen, og det ser ut til å lønne seg, for når du får muligheten til å forvandle deg til alt fra sjølove til bjørn og tiger, da er det ikke mye som kan stoppe deg.

 

nightelf-male-Druid.png

 

 

Warlock (trollmann): Dette er klassen som har mest kontakt med underverdenen og lever på beskyttelse fra både små og store demoner. Den er spesialist på svart magi, og ikke mye kan stoppe denne skremmende mørke skapningen.

 

orc-male-warlock.png

 

 

Så til sist må du velge navn. På dette spillet kan du ikke ha navn med tall i, og heller ikke trippelkonsonanter (fff, ggg, hhh osv.). Navnet må virke noenlunde realistisk.

 

Nå skal du for første gang bevege deg ut i verdenen kalt ”Azeroth”, og det blir ingen lett oppgave å jobbe seg fremover, det vil kreve mye drittarbeid, irritasjon, tid og ikke minst samarbeid. ”World of Warcraft” er et spill som det skal mye til for å bli god i om du ikke samarbeider med andre. Jeg vil komme til dette senere. Nå til hvordan spillet fungerer generelt.

 

Pingu%20død,%20Lars%20roar.jpg

 

Når du har sett startfilmen, og fått litt informasjon om rasen du valgte er det i gang, du vil se at du har ikke så mye magi eller ferdigheter enda. Det du ser er et gult utropstegn (”!”) over hodet på en person som ikke står så langt unna. Dette er oppdragsgiveres kjennetegn. Alltid når noen har et oppdrag til deg så får de et utropstegn (”!”) over hodet. Når du har beveget deg bort til denne personen får du vite hva oppdraget heter, og hva det går ut på, i noen tilfeller kan det være vanskelig å finne ut hva du må gjøre, men er du litt lur så finner du det ut rimelig fort. Og slik fortsetter du, gjør oppdrag etter oppdrag.

 

Når du når nivå to, noe som går rimelig kjapt, vil du få et oppdrag som leder deg til en klasse trener i nærheten. Her kan du bytte inn penger mot ferdigheter, og tro oss, det vil lønne seg. Annethvert nivå fremover nå (2, 4, 6, 8, 10, 12 osv,), vil du få muligheten til å lære nye ferdigheter, selvsagt mot større summer.

 

På spillet kan du danne grupper og spille med folk du kjenner og ikke kjenner. Dette er en fin måte å bli kjent med folk på, og å få hjelp til diverse oppdrag du behøver hjelp med, selvsagt er muligheten for at du må hjelpe den andre personen der også, men du taper ikke noe på det. Hjelp andre og du vil få hjelp. Men ikke nok med at du kan danne grupper, i starten kan du danne grupper på opptil 5 personer for så å gå i huler (”instance” som det så fint kalles på ”WoW”), og i hulene er det kun samarbeid som gjelder. For å nå slutten er samarbeid nøkkelen. Det er også i disse hulene at du får det beste utstyret, spesielt senere ut i spillet når det må samarbeid fra opptil 40 mann for å komme seg gjennom slike huler.

 

gruppe.jpg

 

Ikke bare er det grupper på spillet, det er også mulighet for å melde seg inn i ”klaner” (”guild”). Det er en gruppe folk som kan være opptil og til og med over 100 stykker, som ser når andre i klanen er pålogget og kan da snakke og kose seg der, også en fin måte å få venner og hjelp på.

 

Du vil etter hvert kunne spille mot andre spillere i arenaer og på åpne slagmarker for å vise de andre hvem som er best, her spiller alle dine ferdigheter inn, både alene og som en lagkamerat.

 

Da har vi planlagt at vi skal si litt om hva vi mener om ”World of Warcraft” etterfulgt av hva våre kjære jenter som vi har fått til å spille synes om spillet (vi har jo selvsagt fått jenter til å teste det også, vi har makt).

 

 

 

Pingu:

 

Jeg har spilt spillet i omtrent to år nå, jeg har hatt mang pauser, pauser på opptil 4-5 måneder på det lengste. Jeg vil ikke si at jeg er avhengig, men det er noe ved spillet som virkelig binder deg til skjermen. Grafikkmotoren som brukes er utrolig, og omgivelsene og detaljene kan man ikke klage på. Det er utrolig fint å springe rundt og se på alt som er på de forskjellige områdene og kontinentene. Det er også morsomt å springe rundt og lete etter folk fra det motsatt laget, for så å lage hakkemat av dem. Mitt favoritt lag er horde. Grunnen til dette er at det er store brutale monster av noen vesener som ikke tenker to ganger på å lage hakkemat av et lite menneske eller en gnom. Klassen jeg liker best må være ”warlock” (trollmann), siden han har kontakt med demoner og ikke minst holder på med svart magi (”damn” jeg høres ut som en nerd nå, men på norsk så høres alt så jævlig feil ut). Spiller for tiden druide, og liker å springe rundt som en stor brutal bjørn og hakke løs på små uskyldige kaniner, for så å flå dem og selge skinnet til høystbydende. Vel det får være alt jeg har å si, jeg liker spillet, det er et bra spill. Konseptet er bra, historien er bra og selve spillbarheten er bra. Toppkarakterer av meg.

 

Pingu.JPG

 

Lars:

 

Dette spillet har helt siden første gang jeg hørte om det vært noe jeg forbinder med nerder. Jeg har i lengre tid snakket utelukkende stygt om dette spillet. En dag i desember bestemte jeg meg for å prøve skiten. Merkelig nok, så fløy timene som fjær i vinden mens jeg spilte, og det virket som om fire timer hadde gått på et øyeblikk.

 

Spillet har en ekstremt velutviklet grafikk motor som minimaliserer loading. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å ha en så stor verden uten mer loading enn det er på ”World of Warcraft”.

 

Selv om jeg ikke har spilt så lenge, så vil jeg si at dette er av de bedre spill jeg har prøvd, om ikke det beste. Det jeg liker best med spillet er at du ikke kan bli god etter ei ukes spilling. Det trengs trening og ikke minst, mye aktiv spilling hvis du skal hevde deg i toppen, noe som gjør det ekstra morsomt for de som når toppen.

Alt i alt vil jeg gi dette spillet karakteren 6-.

 

LArs.jpg

 

Dame:

Jeg startet med ”World of Warcraft” i fjor. Grunnen til det var at det var en stor sak angående dette spillet i en avis, og etter å ha lest at det var så utrolig avhengighets skapende fant jeg ut at jeg var nødt til å teste det. Dette var på den tiden da kun en av mine venner spilte ”WoW”, og han anbefalte det jo selvsagt på det sterkeste. Det var ganske morsomt i begynnelsen, og jeg prøvde ut mange klasser, for å finne ut hvilken jeg var mest fornøyd med. Jeg fant fort ut at det å spille alene, sugde. Jeg må innrømme at jeg forstod ikke så alt for mye av spillet på den tiden. Etter en veldig liten stund ga jeg opp spillet. Jeg prøvde på nytt igjen litt innimellom, men var fortsatt like blank. For omtrent en måned siden fikk jeg spilt ordentlig for første gang, grunnen til dette var at jeg spilte sammen med kjæresten min. Siden han hadde en del erfaring og var veldig flink til å lære bort (nei, han tvang meg ikke), så fikk jeg faktisk spilt det som det skal spilles. ”World of Warcraft” er et flott spill, meget interessant og fantasifullt. Det er faktisk få grenser på det spillet når det kommer til fantasi. Det å springe rundt å hjelpe folk med diverse ”oppdrag” er rimelig morsomt, spesielt siden man faktisk får noe igjen for det. Det er også fint å snakke med andre spillere, men det er ikke like ofte alle er like glade for å bli snakket til. Bland guttevennene mine på skolen er dette spillet et stort tema, det er litt morsomt å se uttrykkene deres når jeg hopper inn og henger meg på. Jeg synes ikke at spillet er avhengighets skapende, det handler om å sette grenser for seg selv. Terningkast 5.

 

Irini.jpg

 

”World of Warcraft” har ni millioner spillere i skrivende stund, og er verdens største rollespill på nett. Tilleggs pakken ”The Burning Crusade” gjorde ikke spillet noe dårligere, tvert imot, den tiltrakk seg flere spillere med den kuleste videoen du noen sinne har sett til et spill. Den ble brukt som reklame på en del kanaler mener jeg, så mange har nok sett den. Det kommer (som jeg nevnte tidligere) en ny tilleggs pakke igjen rund februar, den heter ”The Wrath of the Lich King” om jeg ikke tar helt feil. Jeg glemte å nevne at høgeste nivå når spillet kom ut var nivå 60, når første tilleggs pakke kom ble den hevet til 70, og en portal til en verden utenfor den vi var vant til ble åpnet. Tilleggspakken som kommer nå vil heve maks nivået til 80.

 

”World of Warcraft” er verdens beste spill. Uansett hva dere som ikke liker det sier så har den toppet de fleste lister den siste tiden, og det er ingen som helst tegn til at det skal bli noen forandring på det. Ikke så lenge Blizzard kommer med nye tilleggspakker eller folket blir lei, noe som lite trolig vil skje siden det hele tiden skjer nye ting, og verdenen er for stor til å utforske fullt ut før neste tilleggspakke kommer.

 

Håper dere likte vår første, og sannsynligvis lengste noensinne, spill omtale (er ikke sikker på om det kan kalles en omtale men). Det er ikke bare bare å omtale verdens største og beste spill. Vi har gjort et forsøk, det ble et langt forsøk, men vi håper dere tok dere tid til å lese gjennom (vi SKREV det tross alt), og vi håper på å få kommentarer både på spillet og omtalen, prøv gjerne å være litt voksne og ikke kom med kommentarer som ”WoW suger, for jeg har ikke lest dette innlegget for jeg er en typisk norsk person! Lol!”

 

Med vennelig hilsen

 

Lars und Pingu

Endret av Pinngu6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blod Alver ... Fra sexy damer, til homofile menn.

Haha, true.

 

Fin omtale, men ville kanskje endra litt angående klasser. (f.eks. 'warriors gjør den vanskeligste jobben i spillet', samt 'priest gjør den letteste', warlock er vel bedre oversatt til svartekunstner (men det er vel valgfritt(bare nevner det)), og at du sier healing ikke er shaman sin sterkeste side. (Noe som helt klart kan diskuteres)

Lenke til kommentar

Litt konstruktiv kritikk.

 

Alt for mange skrivefeil og formuleringsfeil ga det et barnslig preg.

 

Veldig subjektive forklaringer og dårlige sammenligninger.

 

Jeg synes også det ble veldig teit å bruke "" når dere skreiv world of warcraft eller wow hver eneste gang.

 

Blir det fikset i formuleringsfeilene og skrivefeilene blir dette en veldig bra omtale, imo.

Lenke til kommentar

siden når ble det vanskelig og være healer i det hele tatt?

 

vi som er healers spiller ikke wow. vi spiller "Teh Green-Bar Game"... eneste jeg gjør som prest er å holde PoM rotasjon oppe, spamme flash heal / heal / Greater heal.. og trå til med PoH og Binding heal hvis det er nødvendig... det er faen meg ikke vanskelig og spille prest.. men jeg vil si det er enklere og spille mage :)

Lenke til kommentar

Denne omtalen er vel mest for folk som ikke har spilt det før. Etter det jeg har hørt fra folk som nylig har begynt å spille er at priest er meget enkelt, og warrior ikke fullt så enkelt (da snakker vi instance, gjerne ikke over ZF level).

 

Jeg har selv ikke prøvd alle klassene opp til høg nok level til å finne ut om det er enkelt eller ikke - har en 70 lock, og det er piss enkelt å kjøre solo med. Holder nå på med en warrior (level 31) og det er enkelt når du er alene og quester, men har ikke helt fått til denne skikkelige tankingen i instance enda.

 

Anyways, den kan jo alltids redigeres :)

 

PS. Den ser bedre ut i bloggen, med bilder etc etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Priest (prest): Dette vil jeg påstå er den enkleste klassen, du skal i teorien bare stå stille og passe på at andre ikke dør gjennom å fylle opp helse poengene når den ser at det begynner å minke. Selvsagt kan du også være skygge prest og skade fiender rimelig hardt.

 

Umm..? Så du sier at druid osv er vanskligere? De skal legge på noen hots også stikke av i catform? Det er nok mer enn det som skal til. Har du noen sinne spilt en prest?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg vil heller ikke påstå at dr00ds er så mye vanskeligere..

 

EDIT: For å ikke snakke om hunter..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har ingen problemer med å spille hunter - og den lånte jeg til farming av en venn.. Det er helt klart den letteste klassen spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...