Gå til innhold

World of Warcraft omtale, kommentarer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Shaman (sjaman): En mektig klasse som satser på spirituell hjelp fra totem påler den setter ut. Disse totempålene støtter sjamanen både passivt og offensivt. Har også muligheten til å fylle på tapte helsepoeng, men ikke dens sterkeste side."

 

Snakker vi ikke om den nest beste raid-healeren eller er jeg lost?

Jeg vil si den beste raid-healeren :)

Lenke til kommentar

Ok ok - for det første så er det vel litt tafatt å si hva som er enklest og vanskligst av klassene, det er hver sin smak. Blir muligens litt redigering etc.

 

Bildene vises om du klikker på direktelinken øverst i innlegget - der omtalen er lagt ut til offentligheten (som den forsåvidt er her også nå), men med bilder.

Lenke til kommentar

De beste raid healing classene er Druid,Priest og Resto-shaman...

 

Druid legger kun hots og andre greier på sine targets og det healer relativt bra litt uti den evt. boss fighten.. de går heller _Aldri_ tom for mana, pga. den store spirit poolen og ninrvate.

 

Resto-shaman har ikke så veldig god base-healing til å være hybrid class, men ikke så veldig høy mana cost. Chain-heal = Win! men chain heal avhenger av Raid damage.. i f. eks MH, er det mye Raid damage, dvs at shaman er bra og ha med i MH.. (i tillegg til Tremor på archi), de har også veldig stor manapool, og manatide..

 

Priest er den healing classen med høyest manacost på raske heals og høy manacost på Aoe-heals. de har en middels manapool, men PoH og CoH, er ekstremt bra i visse tilfeller. som priest på Bloodboil lå jeg på 2026 hps gjennom fighten.

 

Paladin = MT healer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...