Gå til innhold

Anmeldelse: Trackmania United Forever (PC)


Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn til å whine over spillet etter en times kjøring.

 

Jeg mener man får ganske godt inntrykk av spillet etter en time, liker du det ikke da er nok oddsen liten for at man liker det senere.

 

AtW

Det er jo veldig mange forskjellige moduser, jeg spiller så og si bare en av dem.. Så jo, en time virker alt for lite særlig om man stort set har testet én modus i løpet av den tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor gratisversjonen gir BSOD hos meg når ingen andre spill som belaster maskinen hardt gjør det.

 

Synd... fordi United utgaven så unektelig ut som en underholdende pakke jeg kunne tenkt meg å kjøpe for litt kortere og instant underholdning.

 

Jeg får alltid en BSOD med "STOP" og "W32k.SYS" el. Noen ganger kan jeg spille i 10-15min, men trykker jeg eks. på "Return" for spawn så kommer BSOD øyebklikkelig og noen ganger kommer den mens jeg kjører.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det er ingen grunn til å whine over spillet etter en times kjøring.

 

Jeg mener man får ganske godt inntrykk av spillet etter en time, liker du det ikke da er nok oddsen liten for at man liker det senere.

 

AtW

Det er jo veldig mange forskjellige moduser, jeg spiller så og si bare en av dem.. Så jo, en time virker alt for lite særlig om man stort set har testet én modus i løpet av den tiden.

 

Jeg står på mitt, man har bedre ting å gjøre enn å spille ting man ikke liker i timesvis i tilfelle det blir ba senere, til det er det for mange gode titler å velge i. Om man ikke spiller veldig spesielt, så mener jeg man får et greit inntrykk av trackmania ganske kjapt, spillet er ikke vesentlig forskjellig "lengre uti".

 

AtW

Lenke til kommentar

Kunne faktisk tenkt meg det til PS3. Det hadde jo vært perfekt for directionbuttons på kontrolleren. Om ikke analog stikkene også.

 

Man kan jo håpe. PS3 har jo et sterkt voksende comunity som hadde lagt til rette for akkurat dette i TMUF også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kunne faktisk tenkt meg det til PS3. Det hadde jo vært perfekt for directionbuttons på kontrolleren. Om ikke analog stikkene også.

 

Man kan jo håpe. PS3 har jo et sterkt voksende comunity som hadde lagt til rette for akkurat dette i TMUF også.

 

Personlig synes jeg ikke analoge stikker fungerer så bra på akkurat dette bilspillet. Det er jevnt over mye høy fart, og maks rattustslag. Kanskje en treningssak, men jeg synes tastatur funker bedre enn både 360-kontrollers analoge stikker, og ratt.

 

AtW

Lenke til kommentar
retningspilene på sixaxis kunne fungert mao?

 

Ja, forsåvidt, retningspilene på 360-kontrolleren fungerer greit de (og den er jo i praksis omtrent lik som PS3-kontrolleren), dog har det med akkurat trackmania stort sett blitt til at jeg sitter med tastaturet.

 

AtW

Så jeg kan bruke DiNovo Edge tastaturer som jeg har aktivt på PS3 i så tilfelle. Vel muligens. Det hadde vært kjekt dog.

 

Ser fordelen av større retningstaster og høyrehåndsbruk samt det stabile brettet et tastatur utgjør.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kun tastatur her også. Spillet er laget slik at man ikke mister fart ved maks rattutslag kontra å svinge litt og litt.

 

Tror dette kunne blitt en slager på 360 og ps3 :)

Mister en del fart på andre miljøer enn stadium. Tar du maks rattutslag i høy fart på Desert velter du. Da funker analoge stikker en god del bedre enn tastatur mener ihvertfall jeg.

 

Ellers kan det nevnes at dersom man vil prøve United kontra bare Nations kan man laste det ned og spille det i 1 måned for 6$ - http://focus.gamesplanet.com/game-trackman...tml?affilie=tmx

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som har testa det 3D brille greiene ?

 

Vurdere å kjøpe det på gamestop, noen som vet pris?

 

Trackmania i 3D hadde vært kjekt :cool:. Lurer bare på hvor man får kjøpt 3D briller. Er det blå og røde, eller grønne og røde briller man trenger?

Endret av Zaiks
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...