Gå til innhold

Anmeldelse: Trackmania United Forever (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
laster det ned på steam =D

det nye ranke systemet er lekkert

men er det noen som vett om andre kan se bilen vi har malt ???

I TMUF kan alle se bilene du har malt. Noen hadde problemer i TMN og TMU at det ikke gikk an å se skins hvis du ikke hadde åpnet port 2350 og 3450 i routeren. Er ikke sikker på om det er sånn i TMUF, tviler på det, sidan alle ser mine skins.. :!:

Har du gratisversjonen TMNF kan man ikke se dine skins, da du må kjøpe TMUF.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
At du ikke synes solo er gøy, og ikke synes gull er vansklig på alle baner er greit nok. Andre spiller spill på en annen måte, jeg synes det er koselig å sette seg ned og herje litt på en bane i solo med ujevne mellomrom. Og du sier alle banene du hadde låst opp på TMU var med på TMUF, det relevante er jo om du hadde kjørt slik at de nye og stregnere kravene var oppfyllt, hadde du det? Om du hadde gull på alle banene, så er det ikke så rart, for da er også de nye kravene oppfyllt. Det er mye som ikke er noe problem om man trener nok på det, men spillet bør være gøy for andre også, og jeg stiller spørsmålstegn med hva slags glede spillerene har av at baner de har åpnet før plutselig er låst.

Ja, det er, som jeg også nevnte, det fine at dette spillet byr på mange måter å nyte spillet på. Også solo play av Nadeo baner, noe jeg også har brukt litt tid på i og med at jeg tok alle banene fra TMU solo race med author medaljer. Disse forble author etter oppgradering av TMUF, i tillegg til at jeg nå har tatt alle de nye United solo race banene med author medalje. Jeg synes det er litt artig å prøve få tatt alle medaljene.

 

noen som vet om noen hint til de puzzle banene?

Sjekk ut Nadeo-fliken på Trackmania Exchange.

 

Om en configurerer rett i launcheren og ellers nettverkssettings, så går det fint å dele alt custom i TMUF, herunder bl.a. avatarer og skins.

Endret av leffi
Lenke til kommentar

Selv ville jeg nevnt noe om klan og grupper. Blir du med i en klan økes avhengighetsfaktoren betraktelig :) Og lager du en egen sammen med noen venner kan det bli enda mer morro!

 

Selv lagde jeg en klan som het Retard Gaming og på den gylne tiden var vi 6 stykker i klanen, der fleste parten var nære venner av meg. Vi lagde til og med et eget diskusjonsforum og alt var utrolig fett! Klankamper, trene isammen, slå nye rekorder mot venner osv.

 

Men spillet er fortsatt gøy selv om du ikke er med i klan. Det som holder meg i gang med spillingen er det konkurranse instinktet man får, ved ranking, poeng, tidsrekorder m.m. ;)

 

Og grafikken er også helt upåklagelig! Veldig behagelig og naturlige effekter!

 

Anbefales dersom du vil ha et spill du skal spille lenge! :)

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Dere hadde en artikkel om en gratis nedlastbar versjon tidlig i april eller i mars. Jeg lastet ned denne og den er versjon 2.11.11 en. Den vil heller ikke oppdatere seg og sier det er nyeste.

 

Men jeg har problemer med at spillet ofte går i blåskjerm, ingen andre spill jeg kjører gjør det.

 

Men jeg fikk seriøst lyst på spillet, men vil ikke slenge ut 40$ om det viser seg å kun gi BSOD for min del.

 

Hvilken versjon har dere?

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg VELDIG lyst på...

 

Men jeg lurer på noe, jeg huskerjeg ELSKA Trackmania ORGINAL!

Men hva skjedde mdet det spille, husker jeg likte online dalen og sånt, men prøvde det for noen mnd siden å da var ingen som spilte det online lengre..!?

Vet jo at det er gammelt men..hmmm

 

Og jeg ser at orginale Trackmania er med her! Det er Online del med vel?

 

Thomas

Lenke til kommentar
Dette fikk jeg VELDIG lyst på...

 

Men jeg lurer på noe, jeg huskerjeg ELSKA Trackmania ORGINAL!

Men hva skjedde mdet det spille, husker jeg likte online dalen og sånt, men prøvde det for noen mnd siden å da var ingen som spilte det online lengre..!?

Vet jo at det er gammelt men..hmmm

 

Og jeg ser at orginale Trackmania er med her! Det er Online del med vel?

 

Thomas

Kjøper du TrackMania United Forever får du Original, sunrise og nations i en pakke :) dvs at du også kan kjøre online på alle sammen inkludert original :p

Lenke til kommentar
Dette fikk jeg VELDIG lyst på...

 

Men jeg lurer på noe, jeg huskerjeg ELSKA Trackmania ORGINAL!

Men hva skjedde mdet det spille, husker jeg likte online dalen og sånt, men prøvde det for noen mnd siden å da var ingen som spilte det online lengre..!?

Vet jo at det er gammelt men..hmmm

 

Og jeg ser at orginale Trackmania er med her! Det er Online del med vel?

 

Thomas

Kjøper du TrackMania United Forever får du Original, sunrise og nations i en pakke :) dvs at du også kan kjøre online på alle sammen inkludert original :p

 

Oki, det høres bra ut...

 

Da må jeg skaffe meg dette spille, men er det på Steam det er billigst å kjøpt det (39,99 dollar) ?

Lenke til kommentar

Installerte det for en time siden. Waste of time..

 

Har spillt mest stunt, og holder på å stappe dette tidsfordrivet opp et sted hvor det ikke finnes lys... Fy flate så kjedelig og monotont spill. Ingen kreative vendinger på mapene heller. Rette kjedelige hopp hele veien stort sett..

 

Men for all del.. arcade er arcade :yucky:

 

 

For spillere som ikke er vant med arcade er $39 pokker ikke verdt prisen..

Endret av mogie
Lenke til kommentar
Installerte det for en time siden. Waste of time..

 

Har spillt mest stunt, og holder på å stappe dette tidsfordrivet opp et sted hvor det ikke finnes lys... Fy flate så kjedelig og monotont spill. Ingen kreative vendinger på mapene heller. Rette kjedelige hopp hele veien stort sett..

 

Men for all del.. arcade er arcade :yucky:

 

 

For spillere som ikke er vant med arcade er $39 pokker ikke verdt prisen..

Spill på stadium, time attack (de fleste servere), og selvfølgelig online på servere som kjører bra maps... Det er en helt annen opplevelse og banene er utrolig kreative.

 

edit: stunt er en "minor" mode... de fleste spiller ikke det..

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Installerte det for en time siden. Waste of time..

 

Har spillt mest stunt, og holder på å stappe dette tidsfordrivet opp et sted hvor det ikke finnes lys... Fy flate så kjedelig og monotont spill. Ingen kreative vendinger på mapene heller. Rette kjedelige hopp hele veien stort sett..

 

Men for all del.. arcade er arcade :yucky:

 

 

For spillere som ikke er vant med arcade er $39 pokker ikke verdt prisen..

Hehe! Tydelig at du har misforstått noe viktig her! Du kan, SKAL spille online, og i norge er det mange gode servere, med 1000 vis av forskjellige baner å velge mellom. På OLD/Tracks f.eks. er det 255 baner laget av OLD/ medlemmer, og på f.eks. SpeedTracks er det over 100 baner laget av dyktige banemakere verden rundt. Liker du ikke banene, kan du lage noen DU liker og laste dem opp på tm-exchange. Der kan andre spillere laste ned banene dine, kjøre dem og gi dem awards. Det er ingen grunn til å whine over spillet etter en times kjøring.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...