Gå til innhold

AoC: Noen andre som får "No offer found for given key"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst , for ørtende gang :) Er det TRYGT OG SENDE MAIL TIL DEN ADRESSEN MED KEYEN DIN?

 

Jeg sender ikke keyen min til noe så suspekt uten at noen engang har bekreftet at DEN mailen fungere? Hvordan fant dere ut dette? Står den posten på det OFFISIELLE forumet?

 

Link ? Screenshot og dump på bildr.no ?

 

Yes jeg er skeptisk:)

 

EDIT: Grunnet at den offiselle "customer support mailen er "nede" for øyeblikket , samt at jeg ikke kan komme meg inn på AOC forumet:)"

 

 

2 Edit : lol , fikk akkurat denne beskjeden når jeg prøvde å lage ny key istedet.

 

Thank you for entering your key.

 

We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration.

 

To swap your key please contact [email protected] with the key in the subject.

 

Please include the following in the mail; which version you purchased (for example German Collectors Edition, UK Collectors Edition) as well as your country of origin.

 

We are very sorry for the inconvenience and want to underline that we are doing all we can to get you your replacement code as soon as possible.

-------

 

 

 

:)

Endret av Deepy
Lenke til kommentar

Hei!

Har samme prob, og sendt div mailer til Support uten noe svar, men fortsatt ikke til den hvor man kan få ny key... årsaken er at den adressen ikke finnes på de offisielle AoC sidene.

Men hvis noen kan legge inn en link til en offisiell post fra Funcom, så sender jeg nok dit oxo :cool:

Lenke til kommentar
Hei!

Har samme prob, og sendt div mailer til Support uten noe svar, men fortsatt ikke til den hvor man kan få ny key... årsaken er at den adressen ikke finnes på de offisielle AoC sidene.

Men hvis noen kan legge inn en link til en offisiell post fra Funcom, så sender jeg nok dit oxo :cool:

 

Når du legger inn keyen, som Deepy nevner over deg, så blir du bedt om å sende mail med info til den e-post adressen.

 

( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712 )

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Hei!

Har samme prob, og sendt div mailer til Support uten noe svar, men fortsatt ikke til den hvor man kan få ny key... årsaken er at den adressen ikke finnes på de offisielle AoC sidene.

Men hvis noen kan legge inn en link til en offisiell post fra Funcom, så sender jeg nok dit oxo :cool:

 

Når du legger inn keyen, som Deepy nevner over deg, så blir du bedt om å sende mail med info til den e-post adressen.

 

( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712 )

 

 

Hei,

og takker for svar. Jeg sjekket utifra forumposten (referert over), men det gir kun "generell" henvisning til Support dessverre:

Please contact Customer Support for further assistance

Lenke til kommentar

Svaret jeg fikk etter henvendelse ang. CE key:

"This key is not listed as a valid key in our system from this issue. Please make sure that the key was entered correctly."

Føler meg svindlet.

Hørt rykter om at FC har et kontor i trondheim, noen her som kan bekrefte ? har litt aggro atm.

Lenke til kommentar
LØSNING:

 

Fikk en ny 15 min etterpå som virket !!!!!

 

 

:( fremdeles ikke fått no mail jeg. sendte to mailer på fredag og har ikke skjedd noe :(

Flere som har problemer? uansett, nok stress med å prøve å logge inn... så må nok konse på å lese til examen idag. Men gi liv hvis noen kan hjelpe :( vil gjerne spille når jeg er ferdig i morra :(

 

EDIT: Arghhhhh!!! lei dumme problemer. Vil spille! NÅ!!!

Endret av woodobaby
Lenke til kommentar

Hei igjen,

fortsatt ingen response fra Support.

Sendte de en e-mail med beskjed om at jeg kommer til å returnere spillet (kjøpt via nett, angrerett), kansellere subscription og heller fortsette med de andre spillene jeg (fortsatt) liker.

Og som jeg poengterte: det er ingen trussel, men et løfte. Kun mitt bidrag pengemessig vil ikke ha mye å si, antar jeg :ermm:

Jeg aksepterer ikke SÅ dårlig kundebehandling. Eller for å si det slikt: dersom de ikke setter mer pris på meg som kunde så "fortjener" de ikke pengene mine heller.

Lenke til kommentar

Spille aoc kommer jeg nok til og gjøre uansett men når jeg har venta 3år + forhåndsbestilt CE og de ikke klarer gi meg bedre svar enn at nøkkelen jeg fikk ikke fins i deres database(ber meg sjekke på nytt selv om jeg har sendt 2mail totalt og trippelsjekka koden) blir jeg fly forbanna.

Mitt syn på funcom sin kundebehandling ble drastisk dårlig.

 

Finner jeg ikke et kontor å henvende meg til lokalt må jeg låne meg kamera, ta bilder og sende inn med personalia for en feil som ligger i deres leir.

Endret av <Iversen>
Lenke til kommentar

Vet ikke hvilke kundebehandlingsgreier dere har vært borti, men det er ikke veldig normalt at folk er på jobb klokka 11 om kvelden på lørdager og på søndager. At jeg fikk svar på min mail klokka 9 om kvelden på en lørdag synes jeg er veldig bra.

 

Iversen: Har du ikke en mobil med kamera eller noen i familien med en mobil som har. Er ikke sikkert det er FunCom sin feil heller, kan jo godt være trykkeriet som har messa det til. Hva vil du at Funcom sin kundebehandling skal gjøre da? Bare slenge ut koder i hytt og pine? De kodene er tross alt verdt 500 kroner og da er det kansje greit og vite at det ikke bare er noen som prøver å snike til seg en kode. Sier ikke at du gjør det, men det er sikkert noen som har prøvd allerede.

Lenke til kommentar

Mobilkameraet har verken autofokus eller blits.

 

Når jeg allerede har en konto(2 faktisk ifølge account manager) laget med pre-order koden jeg fikk av amazon(en med buen og en annen med ring,kappe +) så finner jeg det fra 3person ganske realistisk at jeg har kjøpt spillet, noe jeg nå selv må ordne håndfaste bevis på, ikke at det er så mye jobb men snakk om prinsipper som kunde.

 

Jeg er helt enig ang. "slenge ut koder" (min kosta nesten 1000kr med frakt og avgifter fra amazon) men du tok utgangspunkt i info du ikke hadde om min situasjon. noe jeg mest sannsynlig ville gjort selv situasjonen tatt i betraktning.

 

Det er ikke tid som er mitt problem her, det er at jeg som kunde skal måtte bevise at jeg har kjøpt CE for og faktisk få det produktet jeg har betalt for.

Endret av <Iversen>
Lenke til kommentar

Mht kundeservice:

Ingen - absolutt ingen - kan forvente en knirkefri release, spesielt saker som de IKKE har forutsett er jo alltid den store utfordringen.

Når de har en release en fredag så må de påregne å ha 24-timers åpen kundesupport ihvertfall over helgen.

Jeg har arbeidet med IT og store globale IT systemer, også på supportsiden, og jeg må si at jevnt over er support hos spillprodusenter helt ræva sammenliknet med SW bransjen ellers (og den er ikke nødvendigvis god....).

Kommer kanskje av at spillere ikke er organisert på måter hvor spillutgiverne risikerer noen voldsomme sanksjoner, eller mediedekkede klager.

 

Men når jeg sender en e-mail til support på fredag formiddag angående en feil i produktet (som denne saken er) forventer jeg en respons ila fredag.

Når dette i tillegg er et problem som gjelder veldig mange spillere (les: kunder) så burde dette vært håndtert som en sk "pri 1" sak, dvs kontinuerlig jobbing til problemet er løst.

 

Edit: skriveleif

Endret av pervokris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...