Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

VG1 Engelsk skriftlig eksamen 08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Dersom jeg har fått ut dette forberedelses arket for min tentamen på mandag på VG1, får jeg da de samme oppgavene fra denne eksamensfilen eller er det en mulighet for at jeg får andre oppgaver som er ulike?

 

Og finnes det noen fasit ute på nettet for denne eksamenen?

Lenke til kommentar
Vær så god (:

Eksamen:

ENG1002_ENG1003_Engelsk_V08_E.pdf

 

Forberedelse:

ENG1002_ENG1003_Engelsk_V08_F.pdf

 

Sensorveiledning/fasit:

ENG1002_ENG1003_Sensorveiledning_V08.pdf

Vi har tentamen imorgen og vi skulle egentlig få disse oppgavene, men siden noen av elevene var så uforsiktige så fant lærerne ut at det var mange som satt å øvde til akkurat den prøven de skulle gi oss og da sa de at de kommer til å gjøre om oppgavene. Men har de lov til å endre på de oppgavene som vi skal få som tentamen? Må ikke prøven være godkjent av Utdanningsdirektoratet?

Lenke til kommentar

Vi har engelsk tentamen i morgen også , takker og bukker for fasiten og selve eksamen ;)

Hva tror dere om å skrive tekst C på del 3 som omhandler Macguyver ?

Han er jo en person som har hatt skikkelige positive konsekvenser vil jeg tro for ungdommen (Stay off drugs, weapons, alchohol), og du kan jo samtidig dra en liten vits inniblant som handler om et eller annet Macguyver har gjort for å fikse noe :D

"And if the teenagers one day should find themselves in the situation that they are trapped in a closet with only a piece of string and a swiss army knife, they can easily make a bomb to blast their way out"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...