Gå til innhold

Er en 1-kroning verdt å bøye seg ned for?

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
Skrevet

Jeg gjør det alltid når jeg går alene, men sjeldnere når jeg går sammen med noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plukker som regel opp hvis jeg tusler alene, har en liten kopp på rommet som jeg samler alle småmyntene jeg har i lomma. Tømte den for noen uker siden, har rundt 120kr elns i den nå. ^^

Skrevet
Om det var 100 1-kroninger da?

Det kommer ann på hvordan de ligger spredd osv. Må man bøye seg ned 100 ganger er det etter min mening ikke verdt det.

Jeg hadde gjort det hvis ingen hadde sett meg :p . Ser jævlig dumt ut å sitte å plukke opp penger.

Haha, ja :!:

Skrevet

Mange ganger jeg plukken de opp. Men så gidder jeg ikke å ta på lommeboka, så jeg legger den i lomma. Og da blir den somregel borte:P

Skrevet

Hva med alle disse småmyntene som tar opp plass i lommeboka?

Er det ikke like greit å bare slenge dem fra seg?

(Noe som skulle delvis forklare hvorfor andre i det hele tatt kommer i den situasjonen som er beskrevet i første post.)

Skrevet

Plukker den opp hvis jeg selv mister den. Mister jeg derimot flere mynter samtidig, som jeg vanligvis gjør, bøyer jeg meg ikke en ekstra gang for å få de siste 1-kronene.

Skrevet

Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F.

Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det.

Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin.

Skrevet

Ja, tar opp 1-kroninger når jeg ser det. Det som er spesielt med min skole er at den ligger rett hved siden av Spar noe som gjør at alle elevene på skolen går dit i stedet for kantina med tanke på at kantina suger. Dette ender med at alle kaster 1-kroninger og jeg samler dem opp.

Hadde samlet opp 50 kr på én uke, noe som gjør det hvert å bøye seg ned det hundredels-sekundet. Selvfølgelig er det unntak når jeg evt. er med mange venner, jenter ect. :p

Skrevet
Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F.

Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det.

Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin.

Jeg også! Har et norgesglass (stort syltetøyglass) som skal fylles. Er kommet halvveis!

Skrevet

Om eg er aleine kan eg godt plukke opp ei krone, om eg er med kjensfolk kan det hende at eg plukkar han opp og kastar han på noen, venner, sjølvsagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...