Gå til innhold

Casio Exilim EX-F1


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser at dette er en eldre tråd, men tenkte å gi mitt bidrag med footage hvis noen er interessert i dette kameraet, men ønsker å se mere materiale.

 

Dette er en highspeed film der jeg har brukt 30-300 fps switch.

http://www.youtube.com/watch?v=hH9wW2K3opE...re=channel_page

 

Og her er et bilde jeg tok under samme session. Her har jeg tatt 60 bilder over 2 sekunder, og deretter valgte jeg ut det bildet som ble tøffest. Det er utrolig enkelt å knipse det eksakte øyeblikket når kameraet tar opptil 60 bilder i sekundet.

 

post-101055-1239262482_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja riktig. Har ikke testet software som fulgte med kameraet enda, men har ikke tid til det akkurat nå.. skal til militæret i morgen tidlig :D

 

Skal ta med meg kameraet, så kommer jeg til å poste en video her etterhvert som vi har vært på skytebana og sånne ting! Det skal bli fett å fange i "Slo Mo"

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+19283741

Hvor godt fornøyd er dere som har dette kameraet? Vurderer å kjøpe det siden jeg har mulighet til å få det for 3500 kr (demobrukt) hos en lokal fotosjappe.

 

Føler dere kameraet som veldig stort?

Blir stilbildene gode i forhold til andre ultrazoom kamera som f.eks. pana fz28 eller ev. fz18? (disse er godt over 1000 lappen billigere).

 

Er det ett vanskelig kamera å lære seg? Så i omtalen at det var litt anti-brukervenlig.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...