Gå til innhold

AoC: Ganking på PvP-servere


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å spille i morra :). Det blir på PVP server og jeg har ingenting imot pvp, men å bli ganka gang på gang er noe jeg hater i fra wow. Så hvis dette skjer med meg kommer jeg til å notere navn på de som gjør dette slik at jeg ved senere anledning kan ta hevn, dette kan være i form av ganking tilbake når anledningen byr seg eller hvis jeg er i en gruppe som de prøver å joine vil jeg si til de andre hva slags person dette er.

Eller enda bedre hvis jeg er i en guild som de prøver å bli med i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at man ikke har noen factions og kan gruppe opp med alle, eller joine alle guild så er det vel veldig dumt å dra rundt å ganke villt. Da skaffer man seg mange uvenner som kan føre til at du ikke blir tatt med i instancer eller får joine guild. Så tenk på det dere som er glad i å ganke. Pluttselig en vakker dag er dere uten venner og får kun gjort ting alene.

En anenn ting er at man gjør seg selv en bjørnetjeneste med å lage alle andre game experience kjip siden folk ikke får noe ut av spillet og slutter.

 

Mye kulere med mye liv på servern.

Lenke til kommentar

Noe av det jeg angret mest på var at jeg havnet på en PvE server i Wow, det ble jævlig kjedelig etterhvert. Er man litt våken og bruker hodet når man spiller klarer man fint å unngå den verste gankingen.

 

Selv om det av og til kan være frustrerende når man levler, så er det desto bedre når man kommer til endgame og da har muligheten til å ta livet av de jævlene man er irritert på. Det er en deilig følelse å jakte ned de som har gjort seg fortjent til det, for så å gi dem litt velfortjent juling. På en PvE server kan man ikke det.

Lenke til kommentar

Enig med masse som er nevnt. Selvom det er en pvp server med såpass frihet betyr det ikke at enhver som får øye på deg kommer til å angripe, og de som faktisk gjør det bygger sikkert på seg et nokså stort rykte at de kan hvertfall føle seg langt fra trygge! Liker veldig godt ideen om en organisert manhunt på plagsomme gankere :p

 

Satser Conqueror på Fury om to dager, gleder meg!

Lenke til kommentar

Det med "manhunt" på gankere og guilder som løper rundt og dreper andre skaper virkelig den gode gamle MMORPG føelsen som WoW ikke klarte å skape hvis det blir sånn som jeg tror det blir.

 

Beryktete spillere, kampen om å bli en dominerende guild osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...