Gå til innhold

AoC: Drinking Cape - A reward from the king

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oj oj oj. MS klarte å finne igjen den tapte mailen min, så nå har jeg Drinking Cape jeg også! :D Lukter jeg meningsløs fyll i kveld? Å jadda :D

Endret av Amored
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu.

Signa opp for sånn news letter greie, fikk dog aldri noen key i innboksen min :(

Så at det var noen andre her også som hadde problemer med gmail.

Er vel tilfeldigvis ingen som har en drinking cape key til overs til en stakar som må betale for morroa? =)

Skrevet

Sikkert litt feil plass å spørre, men gadd ikke lage ny tråd for en filleting..

Noen som vet hvor jeg kan bruke drinkingcape for å få gratis drikke? Prøvde i Tortage, og fikk en flaske Ambrosia, men får ikke drikke den. Skjer liksom ikke noe. Er det bugga? Noen som har fått til å drikke?

Skrevet

har akkurat samme problem.. tror det er en bug lns... står at du skal få 1000+ drunkenness av den, men er tydligvis ikke "usable"

en fillebugg imo =)

Skrevet

Mulig de ikke har implementert det i conan enda, har hørt snakk om at en kan drikke seg full i guild city. Jaja, det kommer nok.

Skrevet

Ser ikke ut som jeg heller har fått noen epost enda, enda jeg er registert i den gruppa.

Om det er noen som har en til overs, sier jeg ikke nei ;p

Skrevet

Fant ingen øl-tønne i Tortage, men har funnet tønner andre steder i hyboria. Får en nice stamina buff av drikken.

Skrevet

Vet at det er dumt å spørre, men prøver meg allikevel - er det noen som har en key til overs, for å motta denne kappen? :)

Hehe, forstår at det er nok et spørsmål ut i luften, men er jo lov å spørre hvertfall hehe :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Vet at det er dumt å spørre, men prøver meg allikevel - er det noen som har en key til overs, for å motta denne kappen? :)

Hehe, forstår at det er nok et spørsmål ut i luften, men er jo lov å spørre hvertfall hehe :p

Prøver meg jeg også, Skulle gjerne hatt 2 jeg da, ettersom kammeraten min skulle likt å ha en også.

Skrevet
får drikke men får ikke drikke drikken. Hva er problemet?

Tror selve drikkingen av den er deaktivert inntil videre av tekniske årsaker. Sikkert noen bugs i fyllekule-scriptet. :p

Skrevet

Huff... skulle likt å ha den kappa... men men, ser ikke ut til at det finnes noen spesielt flere igjen. Hvis det er noen som har en ekstra kode så send gjerne en PM med den. Da hadde jeg blitt veldig glad.

Skrevet

Hva skal du med den? Den gir deg ingenting som er brukendes til noesomhelst, og det ser j**** døvt ut når alle springer rundt med den samme kappen. Eg har kastet min :roll:

Skrevet

Kanskje på grunn av gratis drikke? Man får ikke drukket seg full enda, men det åpnes vel ganske snart. Så er nok derfor jeg ønsker en kode.

Skrevet

Det er snakk om at man kan ha en slags barfight, altså en form for PvP ved å drikke seg full, hvis jeg ikke tar helt feil da. Derfor ønsker jeg denne kappen for å billigere kan drive med den slags PvP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...