Gå til innhold

AoC: Drinking Cape - A reward from the king


Anbefalte innlegg

Jeg tar gjerne imot en key! Kan tom. tilby meg å betale litt for den!

 

 

Litt OT: Alle disse itemene man får, er det noe bare EN av alle characterene dine får, eller kan alle characters på kontoen få de?

 

Kjips hvis man angrer skikkelig på klassevalget etter 10-20 levler, men har mounten og kappa( evt ring ++) bundet til den charen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar gjerne imot en key! Kan tom. tilby meg å betale litt for den!

 

 

Litt OT: Alle disse itemene man får, er det noe bare EN av alle characterene dine får, eller kan alle characters på kontoen få de?

 

Kjips hvis man angrer skikkelig på klassevalget etter 10-20 levler, men har mounten og kappa( evt ring ++) bundet til den charen...

 

De er account basert. altså alle characterene dine har itemsa. til og med mammoth

Lenke til kommentar
Noen som vet om denne keyen er generert opp mot min account på noen måte? Kjekt å vite hvis jeg har tenkt å gi den bort, slik at det ikke blir noe krøll med registreringen som "key allready in use bla bla bla".

 

er ikke keyen blitt brukt, så skal det hovedsaklig ikke bli no krøll... ettersom det jeg forstod så er en key en key.. blir den brukt så er den brukt :p og nei, den er ikke bindt til emailen din.

 

en ting til: du kan kun bruke de forskjellige keys til en account, dvs de kan ikke aktiveres på andres kontoer. 2. du kan da bruke /claim på alle dine fremtidige characters i hyboria =)

Lenke til kommentar

Greetings!

 

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

 

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

Lenke til kommentar

"* The Drinking Cape (Bonus In-game Item) – As fitting for a mature MMO game, the Drinking Cape gives you access to free drinks in all the taverns of Hyboria. This dream-come-true outfit will never be available after the game launches, and with it you can impress friends down the road by proving your status as a pioneer player."

Lenke til kommentar

Signa opp for nyhetsbrevet på to email kontoer da jeg ikke mottok noe på den første...viser seg at de sender ikke ut det siste brevet om du ikke traff dead on, så jeg har motatt 2 brev siden december eller noe.

 

Jeg fikk en key på hotmailen min, men mottok ingenting på gmail. Kan det ha noe å si med maileverandøren kanskje? Uansett så er jeg en glad kar nu:) Får den nye maskinen min igdag og så her blir det Conan til helgen^_^

Lenke til kommentar

Viss noen sitter på 2 kapper og vil gi vekk ene kappen, så tar jeg gjerne imot! kan alltids betale noe for den! Var 100% sikker på at jeg hadde bestilt CE, men neida, var innom og sjekka på eb og de hadde registrert normal utgaven:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...