Gå til innhold

Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?


Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?  

2 stemmer

  1. 1. Er kvaliteten dårlig på trådene i søppel?

    • Vet ikke
      6
    • Nei
      31
    • Ja
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter at Sir H. gjorde det kunststykke å få alle til å reagere på hintet sitt kan vel "Søppel" legges ned?  Døde brått, skrive en passende nekrolog, for deretter å si farvel?  Hva er søppel?  På et forum er dette (søppel) lagt ut som et fristed, selvsagt med manglende ytringsfrihet,- i demokratiets ånd.  Man har ikke ytringsfrihet i Norge, mine damer og herrer.  Man kan faktisk si hva skitt man vil i land jeg har arbeidet i, faktisk i det siste...( ja,- man kan si F a e n)

Hørt uttrykket "Hæstkuk" godkjent  som tiltale av uregjerlige sheriffer nordpå.... av retten...

 

Det er bare en lov i søppel.

 

I AM THE LAW!

Lenke til kommentar
Fordi det er kult og søppel har etterhvert blitt en hel familie. Har etterhvert blitt "kjent" med folk her :).

 

Samme for dere vel?

Jeg ble kjent med deg som MrA| og B|Real som B|real.. men nå må jeg huske på john abrahamsen.. heldigvis hadde faren til søstera mi en kunde som het Knut abrahamsen eller noe slik at jeg husker etternavnet ditt, jeg kan ikke en gang stave ech...... ennå :p

 

eneste jeg kjenner igjen med deg og b|real nå er avataren.. og jeg som er mot avatarer da :roll::p

Lenke til kommentar

- var litt brisen i går....'

men hvorfor ikke ha et forum hvor man kan boltre seg uten å ha noen hengende over seg? Det grenser til latterlig nå man f. eks. modifiserer ord, som jo er brukt i dagligtale for å fremheve? ref. down under? hva er dette? idioti eller Bondevik?,- noe med netikette o.l. er det ikke, hvis ikke det er selvoppnevnte nette typer her...

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med søppel? Så mye spam-threads som det er nå har jeg aldri sett før.

 

Først kommer "Hva hører du på akkurat NÅ?", ok tråd. Men så kommer "Hva tenker du på akkurat NÅ?" og deretter kommer "Hva laster du ned akkurat NÅ?"

 

Og først kom :woot: threaden (ok thread), så kom :shrug: threaden, så kom :grumpy: threaden og så kom :yes: threaden (litt usikker på rekkefølgen).

 

Hva er vitsen? Søppel flommer over av f43nskap og spam nå. Har fått den oppfatningen av at mange av søppelposterne bare pster for å få flere meldinger.

 

Hartge: Vær så snill å steng flere totalt unødvendige poster. Hadde det vært opp til meg hadde jeg stengt hele søppel i en uke slik at folk kanskje tok seg litt sammen?

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med søppel? Så mye spam-threads som det er nå har jeg aldri sett før.

 

Først kommer "Hva hører du på akkurat NÅ?", ok tråd. Men så kommer "Hva tenker du på akkurat NÅ?" og deretter kommer "Hva laster du ned akkurat NÅ?"

 

Og først kom :woot: threaden (ok thread), så kom :shrug: threaden, så kom :grumpy: threaden og så kom :yes: threaden (litt usikker på rekkefølgen).

Godt sagt!

Hva er vitsen? Søppel flommer over av f43nskap og spam nå. Har fått den oppfatningen av at mange av søppelposterne bare pster for å få flere meldinger.

Dårlig sagt (=uenig).

 

Hartge: Vær så snill å steng flere totalt unødvendige poster. Hadde det vært opp til meg hadde jeg stengt hele søppel i en uke slik at folk kanskje tok seg litt sammen?

Jeg ser helst at threadene blir slettet også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...