maggot69 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Har søkt litt rundt på forumet, men har ikke funnet noe tilfredstillende svar. Er det noen som kan bekrefte at karakterer ikke blir sletta hvis man tar "change subscription" og lar payment gå ut slik at den fryses. Har en guttunge i huset som skal ta en pause ser dere. På forhånd takk M69
Kuldesjokk Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Går helt fint. De er der minimum 6 måneder før de har lov til å slette de hvis jeg husker rett... Edit: Foreløpig sletter de langt i fra så fort... Endret 20. mai 2008 av Kuldesjokk
Lightningwolf Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 De -kan- slette etter 6 måneder. Blizzard har derimot sagt at de per dags dato aldri har slettet en character av denne grunnen.
henky Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 var selv usikker paa dette, og fant ut at "cancel subscription" kun kanselerete abonnementet paa maandlige betalinger.
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har tidligere cancelert kontoen min, og kom tilbake etter 2måneder. Alle karakteren var der fortsatt. Men husk å tømme mailboksene dine
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hvorfor det? Fordi post bare blir liggende i postboksen (ingame) i 30 dager Deretter blir posten sendt tilbake/slettet.
Bulletus Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Gjorde akkurat det samme , sletta subscriber , vekk med WoW - Nå er det conan som gjelder !
Leoron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Gjorde akkurat det samme , sletta subscriber , vekk med WoW - Nå er det conan som gjelder ! AYE!! Den lange ventetiden var sååå værdt det. Herregud for et fantastisk spill.
Moonshield Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Og herregud så vi bryr oss. Ta det i AoC tråden. Jeg gir meg blanke faen i AoC, WOW FOR ALLE PENGA!!! OG WRATH OF THE FUCKING LICH KINAGZ!!!!
Leoron Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Og herregud så vi bryr oss. Ta det i AoC tråden. Jeg gir meg blanke faen i AoC, WOW FOR ALLE PENGA!!! OG WRATH OF THE FUCKING LICH KINAGZ!!!! U WIN!!!
tflovik Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Lenge leve Conan, dette sier jeg kun for å irritere wow fans. Har selv kansellert min wow account.
tflovik Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Da kan jo folk på Conan forumet se at jeg har gått over til conan fra wow.
Leoron Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) All ære til wow. Er ikke meningen å disse spillet. Det har holdt meg fanget (på en tildels positiv måte) i flere år og jeg har kost meg masse og hatt det kjempegøy. Men som med det meste så kan man få nok. Føler at det siste halve året har gått til grinding/daylies og annet jeg garantert har gjort 500 ganger før. Alle endgame bossfights er jo scriptet slik at når man har gjort det noen ganger, så er det helt ok å surfe litt nettaviser ved siden av en bossfight. Eneste skillen man trenger er å kunne lese artikler på bosskiller.com Derfor var det å starte med conan en liten befrielse. Håper at endgame vil gi meg noe tilsvarende eller bedre enn det wow har gitt meg. Endret 27. mai 2008 av beerlover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå