Gå til innhold

[GTA]Dwayne sin gjeng av thugs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men er det som er problemet, kan ikke ringe han til noe food/drinking/bowling, ingenting.

Når jeg går på Dwayne bare ringer han helt normalt, og telefonsvarer kommer.

Du må vente til at han ringer deg.

Skrevet
Men er det som er problemet, kan ikke ringe han til noe food/drinking/bowling, ingenting.

Når jeg går på Dwayne bare ringer han helt normalt, og telefonsvarer kommer.

Du må vente til at han ringer deg.

Han gjorde det, og spurte om jeg hadde ringt siden han hadde vært i dusjen, men Niko svarte ikke.

Ringte han igjen etter det, intet skjedde.

Skrevet

Litt kjipt at de ikke kan noe når man selv ringer, for som regel når de ringer er man langt unna der de skal hentes, og 1 time går fort som faen i LC, og når man omsider kommer fram får man tommelen ned :thumbdown:

Skrevet

problemet er antageligvis at du ikke har svart på mailen han skal ha sendt til deg. Sjekk innboksen din på internett (antageligvis langt nede). Svar på denne, så ringer han, og deretter er dere pals.

Skrevet

Har samme problemet som trådstarter. Har dog ikke giddet å svare han på mailen. For det første vet jeg ikke om noe mail fra han, for det andre er systemet for e-post bare tull etter min mening.

Skrevet
Litt kjipt at de ikke kan noe når man selv ringer, for som regel når de ringer er man langt unna der de skal hentes, og 1 time går fort som faen i LC, og når man omsider kommer fram får man tommelen ned :thumbdown:

Ta taxi så går det fint, uansett kor langt unna du er.

Skrevet
Du må få han til å like deg over 75%, dvs. at du må ta han med på spising, drikking, bowling etc.

Står det noe sted hvor mye de liker deg??

Skrevet (endret)
Jeg må si at jeg misliker den likenessgreia med GTA.. Får litt The Sims følelse over det :p

Er ikke noe spes fan av det heller men litt greit å ha noe å gjøre på når man har spilt igjennom spillet.

Bare lurte på en ting, har noen her drept noen av de folka? Dwayne eller noen av de andre du har mulighet å "date"? ;P

Jeg har bare med et uheld fått Roman til å bli pissed når jeg kræsja med motorsykln mens han satt bakpå ;p

Endret av zeus5k
Skrevet

Tja, Michelle daua på første date etter eit besøk på pub. Ho var riktignok ikkje full, men klarte likevel å bli meid ned av ein bil og tre.

Skrevet

Tror det skal gå greit. Svarte alltid negativt til Brucie når jeg fikk mail av han, og han er bestekompis nå. Men Dwayne er en vanskelig fyr. Jævlig uheldig. Var på strippeklubb med han, og terga på meg et par vakter. Han skulle forsvare meg, men ble slått ihjel. Var ute å drakk med han, men han ble påkjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...