Gå til innhold

Vær Sunn På Lan.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget med å være sunn på lan er at det blir MYE gøyere.

Hvis man spiser godt klarer man å ha det mye mer morro mens man gamer.

 

For min del utstyrer jeg meg selv med halvstekte rundstykker, ost, skinke og salat.

Burritos til middag er fortreffelig og er en god middag som man kan lage sammen.

I stedet for brus drikker jeg juice av forskjellig slag.

 

Har vært en del ganger på LAN, og kan si at de gangene jeg hadde med meg skikkelig mat var 100x gøyere enn de med grandis,nudler og cola.

Lenke til kommentar
Poenget med å være sunn på lan er at det blir MYE gøyere.

Hvis man spiser godt klarer man å ha det mye mer morro mens man gamer.

 

For min del utstyrer jeg meg selv med halvstekte rundstykker, ost, skinke og salat.

Burritos til middag er fortreffelig og er en god middag som man kan lage sammen.

I stedet for brus drikker jeg juice av forskjellig slag.

 

Har vært en del ganger på LAN, og kan si at de gangene jeg hadde med meg skikkelig mat var 100x gøyere enn de med grandis,nudler og cola.

 

 

Akkurat det derre er jeg enig med. Var på ett lan med 120 stykk i fire dager.

 

Og jeg ble ganske kvalm av alle de literene med cola og Chipsen.

 

Dessuten lagde Den grønne chipsen ( Sørlandschips ) og cola en ekkel følelse i tenne som ikke var veldig chill.

 

 

Jeg pleier alltid og sulte på lan :D

 

 

Offtopic :

 

Allltid litt chill og børste tennene og faktisk !

Endret av Sondrekek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det værste er sukker, sløyfer man det og tar seg en gåtur hvis det er litt dødtid på lanet så tåler nok kroppen en grandis. Bare et noe frukt etter grandisen så får man i seg litt fiber. Husk: fiber elsker fett, noe av fettet fester seg til fiberet og går rett gjennom systemet ettersom kroppen ikke kan ta opp fiber. Det å si at snusk (som inneholder nikotin) ikke er usunt det blir for dumt.

Når ble det fiber i frukt? :ermm:

 

Nei jeg vet ikke helt når det begynnte å vokse frukt på jordkloden jeg, men det er nok noen millioner år siden.

Lenke til kommentar

Foretrekker å kjøre en kombinert stil, jeg. Jeg spiser grandis, drikker cola, spiser godteri og potetgull, noe som jeg synes hører med til LAN-parties. Men i tillegg drikker jeg juice/spiser brødmat/spiser frukt, jeg sier ikke at dette er sunt akkurat, men føler ikke helt sunnhetskick på LAN :>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Plager å ete godteri og grandiss på LAN, drikker Farris og har alltid med ein boks med druer. Godteri må til på LAN synes eg, men det er godt med farris og druer så det ikkje bare blir søtt.

 

Trener 10 timar + i veka, og eter generelt sunt, er ikkje redd for helsa. Og eg trur ikkje det gjer stort med LAN annakvar månad.

 

:D

Endret av Game Master
Lenke til kommentar
Jeg og noen kamerater hadde lan for noen uker siden og da hadde alle kjøpt seg to pizzaer og 4 store colaer og sånt, så kommer sistemann litt for sent. Han har med seg fjorlands grønnsakssuppe og en cola light, vi holdt på å le oss ihjeeel!!! :D

Ser ikke helt det morsomme i det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...