Gå til innhold

Kulturo: Neste Spider-Man blir to filmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med resten.

Fler filmer av spiderman gjør ikke meg noe. Så lenge de klarer å holde underholdningsverdien oppe så er det greit.

Skrevet

De er kanskje ikke utrolig dype eller endrer måten man ser livet på, men de er underholdende, og for min del kan de godt lage 100 filmer til. (Så lenge de holder den nåværende kvaliteten oppe)

Skrevet

Har sett alle tre og jeg syns alle tre filmene er veldig bra. Har egentlig ikke noe negativt og si. Det eneste jeg ønsker om de lager flere filmer er at de beholder skuespillerne og selvsagt at kvaliteten opprettholdes.

Skrevet

Men, jeg har mye negativt om Spider-Man filmene. Jeg syntes Peter er en grei karakter, men det er så mye som foregår i filmene, som har han spindelvev i kroppen sin eller bruker han skytere?

Skrevet

Sett spiderman 1?

Forøvrig, spiderman 3 var så kjedelig at det er en av få filmer jeg har sovnet mens jeg har sett (sammen med andre).

De kunne GODT ha satt punktum etter S3.

Skrevet (endret)
Men, jeg har mye negativt om Spider-Man filmene. Jeg syntes Peter er en grei karakter, men det er så mye som foregår i filmene, som har han spindelvev i kroppen sin eller bruker han skytere?

Følg med i første filmen så får du svar på det.

Endret av Ördög
Skrevet

jaja, syntes spiderman var bra de to første filmene ihvertfall.

Men den 3. syntes jeg bare er kjedelig, eneste bra er i kafeen når han er "emo" og danser osv. :p

At det blir to filmer hater jeg generelt, liker ikke den ventetiden mellom filmene :ermm:

• Opprett ny...