Haglo Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er wildsoul fortsatt full av russere som spammer chatten? Blitt mindre av dem Irriterte meg veldig over dette før, men har ikke problemer med det lenger. Navn: Fejkah Class: Hox Lvl: 80 Guild: Advaita For det første, så er russerne jævlig hyggelige, og de er jævlig flinke til å spille. De har mange aktive folk som ikke bruker tid på å whine på at det er andre nasjonaliterer der. Det kommer alltid til å være andre nasjonaliterer på en server - mer eller mindre. Hadde ikke brydd meg så mye om det. Flere folk - flere å fatality(e) <3
Axl91 Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 hvordan er befolkningen nå da? jeg vurderer å kjøpe ett gamecard, men høres ut som det er serverproblmerer, og ikke minst lite folk?
JGR Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ville kanskje ventet til at serverne blir slått sammen da det iallefall i endgame sonen virker som om man bare kjemper med de samme få folkene om og om igjen. Selv har jeg avsluttet betalingen og kommer til å slutte etter at denne betalingen har gått ut. Hovedgrunnen er at guildet jeg var i (eXile) så og si har disbandet. Hele endgame spillet handler om å zerge, bli zerget av større guilds eller å gjøre de samme raidbossene om og om igjen. Jeg kommer kanskje tilbake en gang i fremtiden, men det avhenger av at mer content blir lagt til og at klassebalanse/murder systemet fungerer som det skal. Ble foresten også trukket 2 levler i pvp da funcom tror jeg har exploitet meg til lvl 3. Er level 1 nå og alt gearet mitt er borte. Det værste er vel at funcom ikke engang har svart meg på mailen jeg sendte dem angående dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå