Cola911 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Etter det jeg har lest rundt om kring kommer deathknight til å være en warlock med plate, altså.. Pet, DoTs, Plate, Stun istedet for fear. Er ikke dette LITT OP? Kommer til å bli morsomt å se den kjeeeeeeeeeeempe store nerfen etter den neste patchen. Syntes dere at dette kommer til å gjøre wow ubalansert? blir jo sikkert 90% DK's i starter.. :S
DisplayName123 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Ingen kan vite allerede nå hvor gode (/dårlige) Death Knights kommer til å bli. Ikke du heller.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 De har ikke fear, de har en aoe ground dmg med en sjanse til å feare. Alle classes blir uansett bedre på level 80 uansett.
PSV Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Tipper Deathknight blir noe ala paladin i originale WoW, de er ikke fornøyd med combat systemet, så de bytter ut hele greia etter 1 Live patch og 2 Beta patcher. Hadde vært typisk iallefall.
brillan Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Tipper alle scrubsa ikke klarer å tilpasse seg en ny motstander, og whiner max på forums. Ender vel med at DK får samme fate som shamans hadde.
JR Ewing Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Tipper alle scrubsa ikke klarer å tilpasse seg en ny motstander, og whiner max på forums. Ender vel med at DK får samme fate som shamans hadde. Word.
Bear^ Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Tipper alle scrubsa ikke klarer å tilpasse seg en ny motstander, og whiner max på forums. Ender vel med at DK får samme fate som shamans hadde. Nettopp. Dette faller og inn i "jeg er så god, jeg kan ikke dø" kategorien. Selvforklarende egentlig. Vedkommenede anser seg selv så uber konge at ingen kan drepe han. Derfor, ergo konklusjon, dør han er det den som dreper han som er overpowered og fortjener en uber nerf. Hadde ikke vært noe problem hvis det ikke hadde vært for at Blizzard nærmest hører mer på dem enn andre i spillet.
Zepticon Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Blizzard har nada peil... Bare se på rogues. Når en rogue klarer å tanke Illidan da er det noe som er galt....
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Mother Shahraz. Og det var et ekstremt pimp-forsøk. Ikke døm etter slike spesialtilfeller. Blir som å si at Blizzard failet på elemental shamans etter 25k chain lightning crittet før TBC. Endret 21. mai 2008 av Lycantrophe
Zepticon Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Mother Shahraz. Og det var et ekstremt pimp-forsøk. Ikke døm etter slike spesialtilfeller. -_- Blir som å si at Blizzard failet på elemental shamans etter 25k chain lightning crittet før TBC. Han (hun) har tanket Gruul sammen med 4 andre, sies å ha tanket mag, og som vi ser i slutten av den første filmen så er den ikke så verst på å tanke Illidan heller. Er det i det hele tatt noe som rogues IKKE kan? http://www.wowinsider.com/2008/05/20/the-t...n-5-mans-gruul/ Endret 21. mai 2008 av Zepticon
Falgny Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Mother Shahraz. Og det var et ekstremt pimp-forsøk. Ikke døm etter slike spesialtilfeller. -_- Blir som å si at Blizzard failet på elemental shamans etter 25k chain lightning crittet før TBC. Han (hun) har tanket Gruul sammen med 4 andre, sies å ha tanket mag, og som vi ser i slutten av den første filmen så er den ikke så verst på å tanke Illidan heller. Er det i det hele tatt noe som rogues IKKE kan? http://www.wowinsider.com/2008/05/20/the-t...n-5-mans-gruul/ tanke en boss med (heavy) magic dps
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er det så ille at en rogue kan tanke da? Krever sitt av healers og resten av gruppa for det om, hadde warrioren min blitt en ekstremt god healer (imp. Bandage anyone?) hadde ikke jeg klagd...
Knofle Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er det så ille at en rogue kan tanke da? Krever sitt av healers og resten av gruppa for det om, hadde warrioren min blitt en ekstremt god healer (imp. Bandage anyone?) hadde ikke jeg klagd... Greiene er at det ikke kreves noe av healers. Iallefall ikke på Gruul, siden etter 30 grows så blir du oneshotta om du har 20k hp og plate. Roguen må bare ikke bli truffet.
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Åja, kan ikke mye om raidbosser Men mother er vel melee? Isåfall er det bare stilig, men utover det skal ikke jeg uttale meg for mye, skjønner bare meg ikke på whininga hvis en klasse klarer noe stilig, blir jo ropt NERF med en gang, bare se shaman i pvp.
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Tingen er at de klarer å pushe avoidance over 102,4% gjennom miss/dodge/parry-mekanikkene i WoW ved å dytte agility, buffs og debuffs over grensene. Roguen tar ikke skade, trenger derfor ikke healing. Det er helt genialt, egentlig, men har et snevert bruksområde.
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Han tok da skade fra mother, men han var vel nære så det ikke ble for mye?
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hjelper ikke om du har 0.01% sjanse for å bli truffet når du blir oneshotta den ene gangen bossen hitter, må ha hatt 100% ( eller 102.4 som det egentlig er ) Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå