Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Er delvis enig i det du sier, men Elkjøp er såpass stort og velkjent selskap de bør overholde slike frister. Ihvertfall når mange andre mindre selskap klarer å få det frem burde logistikk avd. til elkjøp ikke ha det minste problem. Det er tross alt mange som sikkert har sett frem til denne dagen i 2 år. Da blir man rimelig frustert over at man ikke får det man har betalt for, og i dette tilfelle enda mer frustert over at man ikke kan prøve noe som man har ventet på lenge.

Selvfølgelig, jeg er helt enig med det du sier. Det virker veldig amatørmessig av dem, og jeg angrer på at jeg brukte Elkjøp. Det er jo klart, dette er jo en av de tinga som (for meg) blir veldig bagatellisert når jeg først får spillet, men det er jo ikke noe vi kan gjøre med selv utenom evt. å klage, få postkode etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal ringe dem snart her og kjefte som faen på med.

dritt.

 

Edit: Rinngte nå. det var vist blitt sendt i dag til mitt nermeste post kontor så det skulle være her i morgen sa han.

ble litt lette nå. ble sendt fra en plass som heter `Bonger` eller noe slik, ikkje vett eg kor det er men.

 

Har fått mitt idag jeg ^^

 

Alt som jeg har hørt ble sendt på tirsdag eller onsdag, men heldigvis bor jeg i Oslo og får ting raskt.. dere vet jo hvordan posten kan surre :|

Lenke til kommentar

Vel, jeg snakket netopp med noen igjen på telefon, og hun sa at det grunnet streik hadde blit stoppet ene eller annen plass, og nyeste de hadde fått vite var at pakken mest sansnynelig kommer fram på mandag =S Jeg prøve også å presse ut et sporingsnummer fra dem, men de sa bare at de som hadde bestillt mer enn et spill, kanskje kunne finne et psoringsnummer på, men de som bare hadde bestillt ett eksemplar, ikke kunne finnes noe sporingsnummer til... =S Vel, hørtes iallefall ut som hun prøve(Hun snakket med noe flere folk osv.)

 

men, jeg håper de tar feil, og at siden jeg bor i Oslo, at jeg får det i morgen =/

Lenke til kommentar
skal ringe dem snart her og kjefte som faen på med.

dritt.

 

Edit: Rinngte nå. det var vist blitt sendt i dag til mitt nermeste post kontor så det skulle være her i morgen sa han.

ble litt lette nå. ble sendt fra en plass som heter `Bonger` eller noe slik, ikkje vett eg kor det er men.

 

Har fått mitt idag jeg ^^

 

Alt som jeg har hørt ble sendt på tirsdag eller onsdag, men heldigvis bor jeg i Oslo og får ting raskt.. dere vet jo hvordan posten kan surre :|

 

Ikke noe her heller gitt :(

 

Lurer på om dette er en glimrende mulighet til å stikke ned til nærmeste spillbutikk og deretter benytte seg av den 30 dagers returretten? ;)

Endret av tørriss
Lenke til kommentar
Vel, jeg snakket netopp med noen igjen på telefon, og hun sa at det grunnet streik hadde blit stoppet ene eller annen plass, og nyeste de hadde fått vite var at pakken mest sansnynelig kommer fram på mandag =S Jeg prøve også å presse ut et sporingsnummer fra dem, men de sa bare at de som hadde bestillt mer enn et spill, kanskje kunne finne et psoringsnummer på, men de som bare hadde bestillt ett eksemplar, ikke kunne finnes noe sporingsnummer til... =S Vel, hørtes iallefall ut som hun prøve(Hun snakket med noe flere folk osv.)

 

men, jeg håper de tar feil, og at siden jeg bor i Oslo, at jeg får det i morgen =/

 

Merkelig at dette kun gjelder folk som har bestilt hos Elkjøp...Andre som har bestilt hos andre selskaper har fått sine i posten.

Lenke til kommentar
Vel, jeg snakket netopp med noen igjen på telefon, og hun sa at det grunnet streik hadde blit stoppet ene eller annen plass, og nyeste de hadde fått vite var at pakken mest sansnynelig kommer fram på mandag =S Jeg prøve også å presse ut et sporingsnummer fra dem, men de sa bare at de som hadde bestillt mer enn et spill, kanskje kunne finne et psoringsnummer på, men de som bare hadde bestillt ett eksemplar, ikke kunne finnes noe sporingsnummer til... =S Vel, hørtes iallefall ut som hun prøve(Hun snakket med noe flere folk osv.)

 

men, jeg håper de tar feil, og at siden jeg bor i Oslo, at jeg får det i morgen =/

 

Merkelig at dette kun gjelder folk som har bestilt hos Elkjøp...Andre som har bestilt hos andre selskaper har fått sine i posten.

 

At det er på grunn av Posten er berre DRITT! Ein kompis av meg har fått Age of Conan i posten frå CDON. Så du har rett i det du seier.

 

Einaste håpet eg har nå, er at det kjem i morgon.

Lenke til kommentar

Hei tenkte bare forklare hvordan jeg har opplevd denne situasjonen.

 

Igår 22mai, tok jeg kontakt med kundeservicen da jeg var litt skeptiskt og utålmodig, men konsulenten lovet meg at vi skulle få det idag, den 23mai. Noe jeg ikke fikk. Ringte inn og spurte hvorfor og de beklaget, greit det kan jeg leve med.

 

Det som irriter meg er at Elkjøp drøyet så lenge før de sendte ut pakkene , samt som at konsulenten sa at spilla var sendt ut som brevpost , jeg spurte hvorfor det siden jeg hadde betalt 113,- for å få pakken min som postpakke (disse pengene er allerede trukket fra konto) Dette kunne hun ikke svare på , ikke kunne hun finne et sporingsnummer til meg heller. Utålmodig som jeg var prøvde jeg ringe på nytt for å se om jeg fikk kontant med noen som kunne litt mer. Men nei... Neste konsulenten sa at hun heller ikke kunne finne noe sporingsnummer...som var merkelig siden jeg hadde betalt ekstra for denne funksjonen? hun visste heller ikke hvordan Elkjøp hadde tenkt og ordne opp i dette med at pakke min var sendt som brevpost og ikke postpakke? Må si det er bra gjort og ikke ha et sporingsnummer til meg.

 

Etter min oppfatning virker konsulentene der helt surrete. Greit de har sikkert hatt mye å gjøre idag og igår men makan til rot fra konsulenter har jeg aldri vært borti. De blir bare musestille og sier...nei...det veit jeg ikke.

 

Uff.. Men men pakka kommer ikke idag , bare å innse det og finne på noe annet. Sendte foresten et klagebrev til elkjøp på behandligen JEG har fått og hvordan jeg ble håndtert når jeg ringte inn. Skal bli interresant og se hva de svarer.

 

I mellomtiden gamer jeg CSS og UT3 :)

Lenke til kommentar
Snakka nettop med kundeservice de sa at flyplass streike var skylda, får ikke CE før i neste uka.

Oh well har fortsatt early access

Kvifor har folk allerede fått spelet sitt, viss det er på grunn av flystreiken?

 

Fyr i klassa har allerede fått i frå CDON. Eg bur på Vestlandet..

Lenke til kommentar

Fikk ikke min heller! Var på Spaceworld, 7 var lagt av. Håper de som har lagt av ikke henter de. Så kjøper jeg heller der. Om idiotene henter de, får jeg pent vente:(

Verste er at en "venn" av meg ringte meg i natt halv 2 og lurte på hvordan server jeg skal spille på. Han sa for noen dager at han ikke skulle kjøpe AOC, han har allikevel kjøpte det nå. Fobanna hæstk***! Han har vente 10 min i kø, jeg har venta i ukesvis. Hvem fikk det først? Toppen av urettferdighet.

Endret av Molsterhead
Lenke til kommentar

Hvordan kan en butikk nekte meg å få igjen de pengene jeg betalte ekstra for et sporingsnr? Noen her med litt vett og info om hva en kunde har som krav som kan komme med det?

 

Damen hos elkjøp sa at jeg kun kunne få igjen det om jeg leverte tilbake spillet, og ikke om jeg ville beholde det...

Lenke til kommentar
Hvordan kan en butikk nekte meg å få igjen de pengene jeg betalte ekstra for et sporingsnr? Noen her med litt vett og info om hva en kunde har som krav som kan komme med det?

 

Damen hos elkjøp sa at jeg kun kunne få igjen det om jeg leverte tilbake spillet, og ikke om jeg ville beholde det...

Dette er jeg svært interessert i å høre hvordan utfolder seg, for det er da merkelig at INGEN av oss har fått et sporingsnr. .. Heilt på trynet. Vi burde i det minste få igjen pengane våres!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...