Gå til innhold

AoC: Den middels store Barbarian tråden


Anbefalte innlegg

Som jeg sa tar jeg ned ett mob med 1 CoS, men denne har som dere sikkert vet 10 sek. CD, og derfor blir da kanskje 2h mer effektivt hvis man konstant møter 2 og 2, eller 3 og 3.

CD er ikke noe problem egentlig. Er bare å bruke en lavere rank av compoen. F.eks. hvis du nettopp har brukt CoSX, kan du bruke CoSIX og CoSVIII.

 

 

Jeg går 2h og er veldig fornøyd med det. Gikk DW en stund og var sånn passe fornøyd med det. Så bytta jeg på lvl 25 til 2h og det ble et sjokk. Hvordan kunne jeg eie så mye og miste så lite liv? Jeg tar nå lett 3 mobs så lenge de bare er vanlige. Sliter litt med elites dog =/ Men da er det jo bare å hente en high lvl venn eller groupe opp ;)

savner selv 2h spec. men hvordan er det med stamina? husker selv at jeg var alltid tom for stamina når jeg var zerker.

Jeg er lvl 72 berserker og har sjelden problemer med stamina når jeg f.eks. grinder. Må bare huske på å ikke "overcompoe". Eneste situasjonen jeg går tom for stamina er i bossfighter, men da kan man bare bruke en staminapot eller Second Wind

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig best av dualwieldfeats og 2hfeatsa?

 

 

Best og best. Reaver har mye mer dps, menst berserker har mest surv.

 

Jeg har testet både reaver og berserker spec, og jeg er no lvl 56 og er endelig sikker på hva jeg kommer til å gå for.

 

Som Reaver barbar har jeg veldig fin dps, men jeg har ALT for mye down time i forhold til andre classer jeg spiller med (f.eks hox, tos og bs). Og man kan fort bli litt lei av å kun bruke CoS hele tiden. For reaver har nesten kun Cos som er verdt å bruke.

 

Og hva jeg har bestemt meg for å gå for:

Min lvl 80 build.

 

Dette er en "hybrid" build som fokuserer på 2h dps.

 

Litt om hvorfor jeg går for denne builden:

Mange vil si å bruke så "mange" points i reaver tree er bortkastet når man fokuserer på 2h dmg.

Men det skal jeg no mot bevise:

Haste: Mer skade og er en fin ting å bruke vist du vil komme deg vekk fra en mob, player eller fra a-b fortest mulig.

 

PI: Stamina regen på kort CD. og stamina er en av 2h barbar sin største svakhet.

 

Sever: Virker med 2h våpen, så mer burst dmg.

 

Berserker: Dette er vel egentlig ikke en nødvendig feat for de fleste, men etter jeg har hatt den i en lengre periode som reaver barbar klarer jeg rett og slett ikke å leve uten den. Det er en super fin stamina regen, og vist du bruker den sammens med haste og PI så kommer du deg VELDIG langt VELDIG fort. fin måte å komme seg vekk fra en ganker eller vist man puller for mange mobs. og det er bare snakk om 1 feat point.

 

Dette er den perfekte builden for meg, og vet om en del andre barbarer som liker den godt, men det hjelper godt på at jeg liker 2h våpen bedre enn 1h våpen.

 

Håper at dette hjalp og vil gjerne diskutere denne builden.

Lenke til kommentar

PvP spec nummer 1:

 

http://feats.goonheim.com/barbarian#b1f3mp...ikpq:acdfhjklny

 

Små variasjoner kan selvfølgelig gjøres, en del ting fungerer ikke slik som de skal og er derfor ikke vært å ha.

 

Agile Mind er nok vært å ha når de fikser den slik at det faktisk fungerer.

Quick recovery når det blir fikset?

Sever er ganske bra også, men her kan ting forandres en del.

 

Dette er et spec for weapon switching da, selvfølgelig.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...