Gå til innhold

AoC: Den middels store Barbarian tråden


Anbefalte innlegg

Veit hva som skjer når man holder nede høyreknappen. Gjorde det hele tiden i WoW og kommer nok ikke til å slutte i AoC. Men da vet jeg ikke eller misforstår jeg =/ Sorry

 

Neida ikke noe å beklage uansett såklart, jeg får vel bare fortsette og holde nede høyre museknapp jeg også da for nå.

 

Men det skal sies at når jeg spurte om dette i occ chatten inne i spillet så var det en som sa at det var mulig, han forklarte meg at noen andre på chatten hadde fortalt ham hvordan, men at han kunne ikke lenger huske hvordan det skulle gjøres, han mente og huske at det var en eller annen shift command og at han også hadde lett etter det i manualen og i options som meg uten og finne det. Så hjelper det kanskje deg også å finne ut av det, hvis du finner ut av det så self gi meg beskjed :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
123 og QE er alle attack directions.

 

 

4 er stun punch

5 er aoe stun

v og b er vicious og cunning strike

mouse 4 og mouse 5 er butcher og staggering

F er clobbering etterfulgt av ctrl+ F (finishing blow)

X er mount

C er No escape

 

Hvordan gjør du det, har du en hotkey "direkte" til vicious og cunning strike eller hotkeys til 6 og 7 som disse tilfeldigvis ligger ?

Lenke til kommentar

Er nå lvl 43. Har prøvd både 2hand og dual wield. Må si at 2hand er et must i pvp, dual wield er rett og slett ubrukelig i forhold med tanke på at du ikke har noe særlig med cc.

I PVE syntes jeg egentlig begge fungerer greit, dual wield er kansje best for lange fighter med tanke på at du bruker mindre stamina enn med 2hand.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vell, jeg drepet ett mob på min level, til og med høyere på bare en cyclone of steel combo. Så det er jo selvfølgelig da den eneste comboen jeg bruker om jeg bare skal ta ett mob. Hvis det er to vil jeg såfall også bruke savage rage + noen vanlige slag for å få ned fiende nr 2, dersom jeg ikke klarte å få den plasert tett intill hverandre slik at jeg (nesten) kan ta den begge to på 1-2-3.

 

Dette gjelder selvfølgelig bare om man går for dual wield.

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar

er greit som reaver ja. spiller det sjøl. det eneste jeg liker dårlig, er at alle CoS er overhead attacks. det vil si at om mobben overlever et slag som tar 90% av hp'n, så tar han alle shieldsa sine overhead.

da gjør du drittskade med cos, og det eneste du kan da, er å bruke autoattack til sidene får å skade. du har og wreck armor men tar lang tid og det er lang cooldown. det er vel et sideattack. er mobben 3-4 levels over deg, kan han lett mose deg mens du autoattacker de siste liva. og er det 2 mobs er sjansen stor for å dø hvis ikke CCen hjelper.

 

som 2h tar du lettere fler mobs om gangen enn som reaver. selv om de er høgere level. praise angrep som er i forskjellige retninger, ikke kun cos' overhead attack.

 

som 2hander har du staggering som er overhead og butcher som er til siden. mye bedre imo. men reaver har mer skade.

 

men jeg kommer nok til å skifte til 2 hander igjen snart, for det er gøyere og jeg vil påstå det er bedre en reaver og, pga alle stuns og unstable mind. det er digg.

 

akkurat nå er jeg utbrent på barbar da...

Lenke til kommentar

Spiller nå dual wield, og er i grunn fornøyd med det. Men ettersom de fleste mobsa man møter står 2 og 2, tror dere det da faktisk kanskje er best, ved tanke på grinding at 2h i lengden blir bedre ettersom at man ofte må plukke ned mobsa en etter en i fight. Som jeg sa tar jeg ned ett mob med 1 CoS, men denne har som dere sikkert vet 10 sek. CD, og derfor blir da kanskje 2h mer effektivt hvis man konstant møter 2 og 2, eller 3 og 3.

 

Har problemer med å ta ned 3 mobs om jeg ikke før plasert to inntil hverandre når jeg tar COS, men med 2h "breiere" slag burde det kanskje bli mer effektivt ettersom man oftere treffer fler og derfor egentlig gjør mer dps?

Lenke til kommentar

Jeg går 2h og er veldig fornøyd med det. Gikk DW en stund og var sånn passe fornøyd med det. Så bytta jeg på lvl 25 til 2h og det ble et sjokk. Hvordan kunne jeg eie så mye og miste så lite liv? Jeg tar nå lett 3 mobs så lenge de bare er vanlige. Sliter litt med elites dog =/ Men da er det jo bare å hente en high lvl venn eller groupe opp ;)

Lenke til kommentar
Jeg går 2h og er veldig fornøyd med det. Gikk DW en stund og var sånn passe fornøyd med det. Så bytta jeg på lvl 25 til 2h og det ble et sjokk. Hvordan kunne jeg eie så mye og miste så lite liv? Jeg tar nå lett 3 mobs så lenge de bare er vanlige. Sliter litt med elites dog =/ Men da er det jo bare å hente en high lvl venn eller groupe opp ;)

savner selv 2h spec. men hvordan er det med stamina? husker selv at jeg var alltid tom for stamina når jeg var zerker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...