Gå til innhold

AoC: Den middels store Barbarian tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde det, hadde 2 sverd,men den ville ikke bruke dem samtidig,selv om det sto 1 hand sword,den ville bare bytte fra den ene til den andre.Må de vare spesielle eller.Kanskje jeg må ha mer i lvl,nå er jeg lvl 14.Takk for svarene :grin:

Når du skal bruke to våpen samtidig må du trekke det andre våpnet til sloten med skjold icon. Det er offhand. Dersom du bare venstreklikker i invetoryen vil bare våpnet bytte plass med main hand.

 

Dessuten er det mulig å ha 2 våpensett equipet for hurtig bytting av våpen(shift+r default key binding). Da kan dere ha en 2H og en dw. Da er det bare å equipe riktig våpen til en kombo for å klikke på iconet, og bytte tilbake til det dere vanligvis bruker mens/før dere utfører/fullfører comboen (har ikke testet dette selv, men har lest at det går an).

Lenke til kommentar
Dinga 34 i går før eg logga av, testa litt fram og tilbake mellom 2h og dw.

Må si eg er mest imponert over dps fra dw.

 

Server:Fury

Guild: The Axemen

Level:34

 

Er vel kjent at DW er det som gir best dps. men 2h har mer CC.

 

Nokken som veit om det e mulig og få tak i 2hand øks uti spillet?

 

fult mulig, bare ikke med det første. du får ei øks etter du er ferdig med solo questen (desteny questen). og ja, det et verdt å vente på den^^

Lenke til kommentar
Dinga 34 i går før eg logga av, testa litt fram og tilbake mellom 2h og dw.

Må si eg er mest imponert over dps fra dw.

 

Server:Fury

Guild: The Axemen

Level:34

 

Er vel kjent at DW er det som gir best dps. men 2h har mer CC.

 

Nokken som veit om det e mulig og få tak i 2hand øks uti spillet?

 

fult mulig, bare ikke med det første. du får ei øks etter du er ferdig med solo questen (desteny questen). og ja, det et verdt å vente på den^^

 

Hva betyr CC ?

Lenke til kommentar

Etter mye testing av både dw og 2h har jeg kommet fram til at jeg liker 2 hander best. Jeg får ofte problemer å ta mer enn 1 mob med dw, men med 2h får man utnytte seg av 1 stun, 1 knockback, og en aoe stun som senere kommer i feats.Jeg må også legge til at 2 hand treet lar deg få 2 skills som er veldig nyttige. Blant annet en charge skill som gjør 600-700 dps + en buff som gir deg 12+ fatality sjanse. Man får også en skill der man hiver øksen sin og fienden blir stunnet til han til slutt dør.

 

50 Barbarian

Glyconius

The Covenant of Mor'Di

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Er level 13 barbarian på battlescar, men jeg har problemer med the awakening 2, the scroll. Jeg kommer meg ikke inn i til Ulric for å hente en fake scroll. Hjelp? :)

 

Du skal ikke inn i huset til Ulric, men følge etter han fra huset hans til en shop der du finner ett fake scroll inne ved disken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...