Gå til innhold

AoC: Hvilken class spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Bear Shaman til lvl 10 men likte det ikke egentlig så langt, trudde man var mer som en blanding av druid med shapeshifts og sliketing men følte jeg var ganske gimp dps og gimp healing. Så nå tester jeg en assasin er lvl 13 og det virker greit nok så langt selv om jeg savner litt cc

Lenke til kommentar

Conqueror! Level 18.

 

Fin class. Mye abilites, og bra dps. Litt fury Warrior type, men føles litt svak enkelte ganger. Er litt avhengi av å hit'e en del ganger.

Aldri spilt en melee class før så er devli utvandt, eneste store amen er alle combosene, christ... må være en combo for hver smak her =) Blir en del mapping av knaper, må nok kjøpe meg en gamepad eller.no

Lenke til kommentar

Level 22 TOS og liker klassen veldig godt i PVE. Jeg har kjørt solo nesten hele tiden, fikk hjelp til å komme meg til ape king pga alle addene der, men tok han solo :). Har som regel vert mulig å bare ta 2 fiender av samme lvl om en ikke er heldig eller bruker potions. Etter lvl 20 så kan jeg ta 3 av samme lvl eller et par fiender som er 2 lvler over meg. Nå det er sagt så gjelder ikke det fientlige prester som healer seg, de kan være utrolig seig livet og håpløs om en har flere adds :p.

 

Vi har et veldig nyttig spell i spark of life, som vi får ved lvl 15 (tror jeg det var). Når du ser en kamerat eller noen som har nettopp død, så kan du kaste dette spellet (3m radius) og gjennopplive dem (NB! kan ikke være i combat). Jeg fikk brukt dette et par ganger hvor vi var langt fra gjennopplivnings punktet, han jeg brukte det på var ihvertfall veldig glad han slapp å bruke 5min+ å springe tilbake på :)

Lenke til kommentar
spiller dark templar :)

 

Gjerne si om hvordan Dark templar er det :) .. At du spiller det hjalp ikke oss andre så veldig mye mtp. valg av class.

 

 

Ah, trodde det var en sånn oppramsingstråd, burde visst bedre. Hehe.

 

Jeg spiller da Cimmerian Dark Templar, med hovedfokus på depravity treet. Syns det går ganske bra for øyeblikket, og jeg stortrives med comboene classen har tilgang på. Mange av dem er skikkelig nice, og jeg ser frem til fortsettelsen.

 

Stances er ganske kult, spiller mest i "Frenzy stance", da den gjør mer skade enn de andre.

Oppsummert er DT en veldig spennende klasse med mye utfordringer :)

Lenke til kommentar

Spiller beer shaman, og er utrolig fornøyd med han.

Det var litt vrient fra lvl 10-15 pga manglende healing spells.

Frem til lvl 20 har Beer shamanen to comboer som treffer de rundt deg, men har flere "one hit" comboer som tar behagelig mye dmg.

Det er først på lvl 20 han tar seg skikkelig opp, får flere nye, veldig nyttige spells.

Lenke til kommentar

Ok, da er det mulig jeg velger PoM. Utfra beskrivelser fra FC så virker det som om den klassen har noe mer overlevelsesevne i PVP. Og det er en pvporientert healer jeg vil spille.

 

Loeve: Gjort noe PVP enda? Mot verdige motstandere that is... Hvordan tror du PoM vil bli i pvp utfra det du har opplevd så langt?

 

Bump...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt to rimelig heftige PvP-kamper, men dessverre var de begge to mot andre PoMs :]

 

Det inntrykket jeg har av PoM så langt er at de er en veldig balansert klasse i PvP med noe AoE, noe CC, noe skade og noe healing. Styrken deres ligger nok i gruppebasert PvP. Dessverre er ikke overlevelsesevnen vilt god så langt, og assassins/barbarians dreper meg gjerne på 5 - 6 sekunder om de får inn en jump. Tiden vil vise hvor godt balansert det blir mot 80 :)

Lenke til kommentar

Er Conqueror

Zoikon_picture008.png

 

Det ligger jo i navnet så ja, den har fet DPS, noe grp buff og kan bære heavy armor senere i spillet. Er forsåvidt enkel å levle med. Noen tenker på Conqueror på som WoW Paladin, og det vil jeg si at er svært forskjellige Conqueror er mer en DPS warrior en pala, og Conq. er ikke så monotont som Pala. Pala er jo utrolig treg klasse, mens Conq har masse combos og tar vilt mye dps. Så ja de er helt forskjellge.

Lenke til kommentar

Priest of Mitra.

 

Digger spillet, men er litt usikker på klassen. Spilt wow før og der er jeg vant med at jeg kan heale meg opp hvis jeg blir lav på HP, PoM har bare noen veike HoT spells / healing spells med CD. Så om man ikke klarer drepe mob'en før man selv kommer til 0 HP er man ganke fucka, Hot'ene er ikke nok til at HP går opp, bare at den går seinere ned når man slåss :p Var litt overrasket over det da PoM skal være en sterk healing klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...