Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loggen ser fin ut,avg har nok ordnet opp.

 

Bytt ut ad-adware med sas.

 

Last ned kjør CCleaner

'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t.

Kjør register-renser og"svar ja til og reparere"

---

Last ned oppdatere og kjør full scan SAS free

Post loggen fra SAS (preferences->statistics/logs)

 

Defragmering kan være greit.

Free Products from Auslogics er greie.

http://www.auslogics.com/en/software

 

Forsatt treg se om det er noen prosesser tar mye av cpu kraft.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb896653.aspx

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar
Har snakket med en som har peil og han sier sas bare er tull

Da kan du si til han at han ikke vet hva han prater om.

Jeg og særlig norbat har sett 1000vis av logger fra sas dette er et av verktøyene vi bruker og rense systemer med daglig.

Det har en helt annen klasse ad-adware det er 100% sikkert.

 

Nok om det du for gjøre det jeg foreslår,se om det hjelper forsatt treg så går vi videre til problemet er løst.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Ja, få folk til å komme med argumenter (i form av bevis) på hvorfor du skal bytte fra et program til et annet. Hold deg til SAS til du får noen skikkelige argumenter på hvorfor de mener at SAS er mindre bra enn et annet program, og få dem til å fortelle hvorfor et alternativt program er bedre enn SAS (da vil de nok få problemer :p )Viktig å være litt kritisk på dette punktet...

 

 

Grunnen til at vi mener at SAS gjør en bedre jobb enn ad-aware, er fordi det har blitt sett utallige ganger at det er mye igjen i loggene etter at bl.a ad-aware har gjort jobben sin. Vi har i mange tilfeller bedt folk om å kjøre scan med SAS etter at ad-aware er kjørt, og det er blitt funnet mye.

 

SAS er heller ikke noe ultimat program (finnes ingen automatiske programmer som gjør en ultimat jobb), men den gjør en betydlig bedre jobb en en del andre programmer.

 

 

Og: hvis du først skal følge deler av veiledningen vi gir deg, synes jeg samtidig at du bør følge HELE veiledningen :) Stol på de fra forumet som du ser er aktive på denne delen av forumet (for øyeblikket "SNIPPSAT", "norbat" og "Fresh Prince" (og med, hvis jeg skulle finne på å skrive noe lurt :)

 

Lykke til videre på veien til en malwarefri pc :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...