Gå til innhold

AoC: Nedlasting går forferdelig treigt, kan jeg bruke en annen applikasjon til nedlasting?


Anbefalte innlegg

Har betalt litt ekstra for å få starte 17. mai. Problemet mitt er at det ser ikke ut som det blir ferdig pågrunn av sykt lav hastighet.

 

Så jeg lurer på om det kan lastes ned fra flere steder, som f.eks Usenet?

 

Men Usenext applikasjon ligger jeg stabilt på 1,3 mB/s ned hele tiden, mens med denne FunCom nedlasting ligger det på under 100kB/s ned.

 

Men blir det feil med systemet hvis jeg laster ned fra Usenet? Eller har flere gjort det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selve basic downloaden tror jeg du kan laste fra hvorsomhelst. mens patchinene går via aoc-patcheren, så de må du ta den veien.

 

Men jeg mener også å huske at funcom-downloaderen plukker en random port innenfor en port-range hver gang den blir startet. Så det kan hende den bare har plukket en strupa port for din del.

Men downloaderen kan fortsette der den slapp, så du kan prøve å avslutte den, og starte den om igjen til du treffer en port som gir god nedlasting.

 

Jeg brukte funcom-downloaderen og lastet ned i alt fra 300kbps til 800kbps. Var ferdig lastet ned på rundt 11 timer.

Lenke til kommentar

Er sant som han sier, be stopp nedlastning og avslutt og start på nytt, og håp at du treffer god port ?! :>

 

Satte downloading idag morres, lå på 200kb/s, etter jeg kom fra jobben lå den på 50kb/s eller mindre, restartet nu nettopp og ligger på 200kb/s pluss.

Lenke til kommentar

Selve basic downloaden tror jeg du kan laste fra hvorsomhelst. mens patchinene går via aoc-patcheren, så de må du ta den veien.

 

Men jeg mener også å huske at funcom-downloaderen plukker en random port innenfor en port-range hver gang den blir startet. Så det kan hende den bare har plukket en strupa port for din del.

Men downloaderen kan fortsette der den slapp, så du kan prøve å avslutte den, og starte den om igjen til du treffer en port som gir god nedlasting.

 

Jeg brukte funcom-downloaderen og lastet ned i alt fra 300kbps til 800kbps. Var ferdig lastet ned på rundt 11 timer.

 

Ja se der du :D Da ble det greit igjen. 600 kB/s :D

 

På 2 døgn skal du få lastet ned 17280mb med 100kb/s. Så det vil ikke by på noen problemer.

 

Problemet med tilkoblingen min er at den plutselig stopper opp av seg selv etter en stund. Så vil derfor laste ned mest mulig på kortest mulig tid :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...