Kristoymii Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) hei jeg har et problem! når jeg går inn på et spill bare stopper dataen min helt og jeg kan ikke gjøre noe... jeg har hatt dette problemet i et halvt år nå!! den har vært på reparasjon og fått ny strømforskjyning og videokort og den stopper fortsatt.. jeg trenger hjelp!! Endret 15. mai 2008 av kristofferBE
oyzmo Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 -sjekk temperatur på cpu (og kanskje gpu). -er maskinen koplet til en jordet kontakt... ?
Tinkerer Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Prøvd å oppdatere skjermkortdrivere eller installert hele OS'et på nytt?
Fredrik Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Vil bare gjøre deg oppmerksom på reglene for kategorien, som du finner her. Disse forklarer litt om kravene for emnetitler, som skal være beskrivende for problemene du opplever. I ditt tilfelle vil en godkjent emnetittel være "Maskin stopper ved start av spill - PSU og skjermkort byttet", eller noe annet som kan belyse problemet litt. For å redigere emnetittelen din må du trykke på / i førstepost. Lykke til! (Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, da det vil være off-topic. Tilbakemeldinger på moderering skal tas på PM til moderator)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå