Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Noen som har en slags liste over verdien for og stjele og selge de forskjellige bilene til Stevie? Tenker på etter oppdragene. Solgte Comet'n til han og fikk 6000$, lurte på om det var noen med litt høyere verdi?
Joananas Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 http://pwnsu.com/img/gta4/maps/TextMessageCars.jpg
f(x) Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Noe jeg ikke visste til å begynne med, som jeg selvsagt tenker over hver gang nå, er at bilene bør være i "perfect condition" når du leverer dem i garasjen (da får du mere penger). Kjør forsiktig! Endret 15. mai 2008 av Martin_PS3
Liquidant Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Noe jeg ikke visste til å begynne med, som jeg selvsagt tenker over hver gang nå, er at bilene bør være i "perfect condition" når du leverer dem i garasjen (da får du mere penger). Kjør forsiktig! Brucie sier dette når du begynner med car jacking for han. Anbefales å grisekjøre helt til Pay n` Spray, så kan du cruise videre den korte veien til garasjen
f(x) Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Noe jeg ikke visste til å begynne med, som jeg selvsagt tenker over hver gang nå, er at bilene bør være i "perfect condition" når du leverer dem i garasjen (da får du mere penger). Kjør forsiktig! Brucie sier dette når du begynner med car jacking for han. Anbefales å grisekjøre helt til Pay n` Spray, så kan du cruise videre den korte veien til garasjen Poenget var jo å få mest mulig penger for bilen, men hvis du må til Pay 'n Spray koster det jo penger. Nei, jeg kjører heller rolig.
eln Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Poenget var jo å få mest mulig penger for bilen, men hvis du må til Pay 'n Spray koster det jo penger. Nei, jeg kjører heller rolig. Hva skal du med alle penga? Tror jeg har 600k som jeg ikke får brukt på noe
f(x) Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Poenget var jo å få mest mulig penger for bilen, men hvis du må til Pay 'n Spray koster det jo penger. Nei, jeg kjører heller rolig. Hva skal du med alle penga? Tror jeg har 600k som jeg ikke får brukt på noe Kjekt å ha når jeg blir lei av multiplayer og bare vil dra og leke meg litt i single player.
Merlin Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Poenget var jo å få mest mulig penger for bilen, men hvis du må til Pay 'n Spray koster det jo penger. Nei, jeg kjører heller rolig. Hva skal du med alle penga? Tror jeg har 600k som jeg ikke får brukt på noe Kjekt å ha når jeg blir lei av multiplayer og bare vil dra og leke meg litt i single player. dust, da bruker du bare cheats da.
vegavnil Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Når kommer det oppdrag med stevie? jeg er 50% har ikke sett de..
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 dust, da bruker du bare cheats da.Si meg, hvorfor er han dust når han ikke vil bruke cheats?
Sneakydecoy Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Noe jeg ikke visste til å begynne med, som jeg selvsagt tenker over hver gang nå, er at bilene bør være i "perfect condition" når du leverer dem i garasjen (da får du mere penger). Kjør forsiktig! Ikke helt min erfaring.. Jeg merket at verdien på bilen steg med nesten 1k om du går ut og slår bilen, eller dunker den lett i veggen.. Eller kanskje det var 500. Husker ikke i farten. Bug uansett. Edit. snakker om bilene etter man er færdig med alle sms-bilene. Funker sikkert på de og. Endret 15. mai 2008 av Sneakydecoy
2ball_ Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Poenget var jo å få mest mulig penger for bilen, men hvis du må til Pay 'n Spray koster det jo penger. Nei, jeg kjører heller rolig. Hva skal du med alle penga? Tror jeg har 600k som jeg ikke får brukt på noe Kjekt å ha når jeg blir lei av multiplayer og bare vil dra og leke meg litt i single player. dust, da bruker du bare cheats da. har hatt det mye gøy med jetpack på sanandreas.. btw: kjøpte spillet i dag..himmelsk..
Sneakydecoy Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 btw: kjøpte spillet i dag..himmelsk.. Da bør du kanskje være litt forsiktig med og lese her, med mindre du liker og få spoilere slengt i fleisen
Merlin Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 dust, da bruker du bare cheats da.Si meg, hvorfor er han dust når han ikke vil bruke cheats? Vet ikke jeg? kanskje fordi spillet er ferdig? Han har ikke sagt noe om achievements.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 http://pwnsu.com/img/gta4/maps/TextMessageCars.jpg Takker for linken, men tenker på prisen de er verdt etter de sms oppdragene. Da kan man nemlig levere biler inn i garasjen mot en viss sum penger. Deriblant har Comet en mye lavere verdi enn 19800$
Windoge Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Blir det ikke kjedelig selge fete biler for penger mtp at pengene nesten er verdiløse i spillet?
ostehøvel Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Verdiløse? Har du sett prisen på våpnene? Jeg måtte selge 4 biler bare for å få råd til en sniperrifle med 5 skudd til ett oppdrag.
vegavnil Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Spør igjen, når får du oppdrag fra stevie? jeg har vært med garasjen, men den åpner seg ikke...
Zeph Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Einaste grunnen til at eg gjer dette er for å få 100%, pengar har eg nok av etter å ha fullført historien. Kjappe bilar skal eg alltids klare å finne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå