Gå til innhold

Kommer Bf Bad Company til pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer ikke enda til pc, men det gjør vel det etter 6 til 12 måneder etter konsollversjonen

Jeg skal ha det til enten 360/PS3 da jeg ikke har råd pr.idag til en rå maskin!

Synes etter HL2 så har aldri pcspill blitt GOTY i dem siste 4 årene og jeg tviler pcfronten får det på lenge :p

 

De lager jo BF3 med samme motor som BF:BC såvidt jeg har forstått, dessuten er BC ett spill rettet mer mot singleplayer enn BF serien tradisjonellt sett har vært på PC. Det er en grunn til at BF har solgt så godt som det har til PC og det er MP.. (i.e. kan ikke bruke DL versjon). Akkurat det tror jeg ikke de endrer på.

 

Forøvrig, om BF3 bruker samme fysikk/grafikk som BC, tror jeg ikke vi PC spillere har noen savn.

 

64+ spiller MP > singleplayer campaign og trøtte 16(eller er det oppe i 32 nå?) spiller mp på konsoll :tease:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Altså, for å klarere.

 

Bad Company kommer bare, altså bare på konsoll. Laget 100 % for det, og vil nok aldri komme på PC da. Ikke om 6 måneder, ikke om 1 år.

 

Men, derimot så vil Battlefield 3 komme på PC, og PC bare.

 

Og, nei, Battlefield 2 var bare laget for PC, fra starten, og det ble bare der. Derimot Modern Combat, som er en konsollversjon med en mer utdypet singelplayer kom.

 

Takk for meg.

 

Altså, for å klarere.

 

Bad Company kommer bare, altså bare på konsoll. Laget 100 % for det, og vil nok aldri komme på PC da. Ikke om 6 måneder, ikke om 1 år.

 

Men, derimot så vil Battlefield 3 komme på PC, og PC bare.

 

Og, nei, Battlefield 2 var bare laget for PC, fra starten, og det ble bare der. Derimot Modern Combat, som er en konsollversjon med en mer utdypet singelplayer kom.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
De lager jo BF3 med samme motor som BF:BC såvidt jeg har forstått, dessuten er BC ett spill rettet mer mot singleplayer enn BF serien tradisjonellt sett har vært på PC. Det er en grunn til at BF har solgt så godt som det har til PC og det er MP.. (i.e. kan ikke bruke DL versjon). Akkurat det tror jeg ikke de endrer på.

BF3 vil bli laget med en modfisert versjon av Frostbite, samme som BC ja.

 

Altså, hele fokuset på BC er en sterk SP med en MP siden av. Begge skal ha fått like mye fokus.

 

BF3 derimot vil være MP only, med bare botter på kartene ellers, som BF2.

Lenke til kommentar
De lager jo BF3 med samme motor som BF:BC såvidt jeg har forstått, dessuten er BC ett spill rettet mer mot singleplayer enn BF serien tradisjonellt sett har vært på PC. Det er en grunn til at BF har solgt så godt som det har til PC og det er MP.. (i.e. kan ikke bruke DL versjon). Akkurat det tror jeg ikke de endrer på.

BF3 vil bli laget med en modfisert versjon av Frostbite, samme som BC ja.

 

Altså, hele fokuset på BC er en sterk SP med en MP siden av. Begge skal ha fått like mye fokus.

 

BF3 derimot vil være MP only, med bare botter på kartene ellers, som BF2.

Du må huske å si at dette er noe du tror og ikke vet. Dette kan du ikke vite med mindre du har inside info fra Dice...

Lenke til kommentar
Jeg har ihvertfall hørt dette på både intervjuer på diverse sider, Gamer.no, Spillmagasinet, Gametrailers og DICE hjemmesider.

Er du lyst løgner eller.no? Som må vite alt. Dice sine hjemmesider faktisk, står ikke et ord der om BF3. Bf3 har aldri blitt snakket om i intervjuer. Selvfølgelig hvis man leser mellom linjene, men du snakker om bf3 som at det er fakta. Jeg er helt enig at det du sier er veldig sannsynlig, men ingenting har blitt bekreftet. De sier bare at de ikke har annonsert noe bf3 og at de derfor ikke kan snakke om noe slikt spill. Hadde bf3 ikke vært reelt, så hadde de nok bare benektet det med en gang.

Lenke til kommentar

Sorry. Bad Company sine sider. Det sto i en eller annen film der engang noe om saken. Kanskje ikke grafikkmotoren, men spillet ihvertfall.

 

Beklager da, men jeg prøvde bare å remse opp alle de jeg kom på :)

 

EDIT: De har da bekreftet BF3? For lengst!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

BF3 er ikke bekreftet nei. Går rykter om at det kommer. Den PDFen som ble sendt til investorer osv, men det er jo ikke 100% at den er ekte heller. Men post gjerne link til der de bekrefter spillet. Jeg søker etter BF3 omtrent hver dag. Sjekker dice sine sider, ea sine osv.

 

Går bra. Synes bare at det er litt dumt når folk stiller spørsmål om spillet kommer, så bekrefter du det og finner på features. Husk at alt du leser på forum ikke er sant. Kanskje andre som spekulerer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...