Gå til innhold

Har mista cden til joysticken min (Microsoft)


bjaa

Anbefalte innlegg

Jeg har mista cden til joysticken min, en microsoft sidewinder force feedback 2, og har søkt på google og funnet en fil på sida til ms, men den går ikke (bruker xp). Er det noen som kan hjelpe meg med å finne noen drivere eller sende meg en iso av cden til microsoft?

 

(jeg mener at dette ikke er piratkopieriing da jeg har kjøpt joysticken, og kun har mista cden)

 

Jeg har mista en cd før, og da var det en grei fyr på forumet som brandt meg en backup og sendte den til meg :)

 

Takker på forhånf for hjelpen :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjøt som jeg ville ha gjort..... ringmail supporten og spørr om hvorfor i hæl.... v ---- ette de ikke har drivere til nedlasting, og forlange derfor ny Driver CD av de.... si at bikkja har spistn eller no sånnt.....

 

 

(Bruker XP default selv -Fårsj 1) fungerer greit for meg, men skal du justere og kofigurere utover det, da burde du hetse de litt !

 

Ring og bruk deg :) !

Lenke til kommentar
ja, jeg får til driverene som er lagt inn i xp, men der kan man ikke justere alle knappene og legge inn "scripy"...

Har du prøvd den som jeg linket til ?

Ja, jeg testa den ut nå, og den virka fint, akkuratt den stupen jeg leta etter, tusen takk skal du ha :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...