ShaNickolas Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Doom 1 er et fps spill , så da anklager jeg Crysis for plagiat
mESA Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Helt enig med trådstarter. Såvidt jeg har fått med meg bruker de til og med mus og tastatur for å styre. Er jo bare så tatt rett fra WoW. hva er dette for noe vrøvvel? Fordi om wow har gjort en stor sukkses på å lage et spill alle kan spille, betyr ikke det at de er sentrum i MMO? Crysis er ingen rip off av counter strike. De er begge to skytespill, med våpen. Det er slik sjangeren er. Samma greie i mmo. Noen ting må være med i et slikt spill. Vis det er noen spill man "stjeler" fra er det ultima online, definetivt ikke wow. Haha, håper du forstod at han ikke var seriøs
Robinvi Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Dette er er oppe i toppen blandt dumme poster av en random retard, helt oppe sammen med "Ikke kjøp Age of Conan (Det er et MMO omg)". Blir rett og slett forbannet av å lese slike idiotiske poster fra folk som har 0 peiling. Det er et MMO.
AtleBer Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Helt enig med trådstarter. Såvidt jeg har fått med meg bruker de til og med mus og tastatur for å styre. Er jo bare så tatt rett fra WoW. hva er dette for noe vrøvvel? Fordi om wow har gjort en stor sukkses på å lage et spill alle kan spille, betyr ikke det at de er sentrum i MMO? Crysis er ingen rip off av counter strike. De er begge to skytespill, med våpen. Det er slik sjangeren er. Samma greie i mmo. Noen ting må være med i et slikt spill. Vis det er noen spill man "stjeler" fra er det ultima online, definetivt ikke wow. Haha, håper du forstod at han ikke var seriøs HEHE må si jeg ikke gjorde det...men W/E jeg var iallefall seriøs
Konamixx Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hehe. Jeg var nok ikke heeelt seriøs nei Endret 14. mai 2008 av Konamixx
AtleBer Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hehe. Jeg var nok ikke heeelt seriøs nei Å rick rolle meg var litt å ta i! Syntes ikke jeg fortjente den
Konamixx Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hehe,nei jeg angret meg og fjernet jo linken i samme min som jeg postet. Du måtte jo ha spammet F5 knappen for å få deg med deg. Leif's all the way Endret 14. mai 2008 av Konamixx
nagina Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. Synes synd på deg, etter å ha sett en eller to film og er meget skuffet, kanskje prøve beta? Oh, du satt vel foran WOW og nerdet med dine kompiser og gikk klipp av BETA? Ser ikke ut som at dere har gledet dere lenge til dette når du først klager på dette i dag også. Orker ikke å kommentere resten av dine totalt meningsløse ord, eller er jo din mening som blir latterlig gjort her.
DNA Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Everything is WoW Du vet vel at det finnes andre MMORPG enn WoW? Hva vil du ha da? En soldier med daggers, en Assassin med 2handed polearms, en guardian med robe?
oophus_3do Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. La meg gjette: WoW var ditt første MMO? Endret 14. mai 2008 av o(O)phus
Hudrin Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. La meg gjette: WoW var ditt første MMO? herre...kan ikke noen ta det derre "wow" og slepe det ut i bakgården og gi det et nakkeskudd i barmgjertighet..for Croms skyld!..
FOOrK Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. ja for du har kjempeinnsikt i aoc ikke sant? det der blir bare for dumt. prøv spillet først. det er heller ingen autoattack.
Carlgutt Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Helt enig med trådstarter. Såvidt jeg har fått med meg bruker de til og med mus og tastatur for å styre. Er jo bare så tatt rett fra WoW. hva er dette for noe vrøvvel? Fordi om wow har gjort en stor sukkses på å lage et spill alle kan spille, betyr ikke det at de er sentrum i MMO? Crysis er ingen rip off av counter strike. De er begge to skytespill, med våpen. Det er slik sjangeren er. Samma greie i mmo. Noen ting må være med i et slikt spill. Vis det er noen spill man "stjeler" fra er det ultima online, definetivt ikke wow. Årets.
Christeven Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) banning er bra for å poengtere meningen din .. jo flere banneord man får inn per setning jo bedre, så alle kan ta deg seriøst Endret 14. mai 2008 av Christeven
dnthalhuk Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. Healer, Damagedealer og Tank fins i de fleste RPGs som er lagd. Wow var på ingen måte først med verken Priest, Rogue, Warlock eller Warrior, alle de klassene eller tilsvarende kunne jeg f.eks spille i NWN1. Måten du styrer på er helt normal for veldig mange spill med 3 persons synsvinkel som ikke er shootere. Talents i AoC kan jeg dessverre ikke uttale meg om, men nå tror jeg ikke talents i WoW var en orginal ide det heller. Alle låner litt fra alle i de fleste sjangere, nyvinningene i dette spillet er at kampsystemet er enda mindre turbasert enn WoW og at vi har helt nytt innhold og grafikk. Dermed har vi en ny spillopplevelse som forhåpentligvis blir veldig bra.
Bulletus Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har alltid sagt at WoW er forbannelsen i MMO- verden. Unge i dag har ikke spillt noe annet MMO og kommer til å sammenligne ALT med WoW . Vi andre som har spilt Ultima Online , Anarchy Online , Everquest 1 , Everquest2 , Dungeon and Dragons Online , Lord Of The Rings Online , EVE , Tabula Rasa , Hellgate London med flere ved GODT at WoW er MMOs DOnald Duck . Ingenting er galt med Donald - la det være sagt . DET spesielle med Conan er at romanen ble skrevet på SAMME tidspunktet som da Tolkien skrev ringenes herre boka som er malen for nesten alle andre fantasy spill - dette baner for litt unike ting til fordel Conan .
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Synes det er patestisk at folk oppretter slike tråder. Har dere ingen ting bedre å gjøre?
Keiseren av Grønland Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg satt å spilte begynnelsen av spillet i 40 min før pressekonferansen igår. Og jeg må si at selv om kampsystemet er mer fleksibelt i forhold til andre MMO, så er det ikke så revolusjonerende som Funcom vil ha det til. Jeg opplevde fortsatt at det primært var et pek-og-klikk-spill. Av den mer moderne betydningen av at du klikker på et angrep og så skjer det. Jeg er litt spent på hvordan de legger det opp for å spille med kontroll. Men så lenge folk vet hvor gode actionspill kan bli, som med Onimusha, Devil May Cry, Tekken og lignende, så vil de ikke bli imponert over kampsystemet i Conan. Jeg håpet på en rå hakk'å'hugg opplevelse, men det bringte tilbake minner om Guild Wars med én gang.
Heradon Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg, som mange andre, har gledet meg lenge til Age of Conan utgivelsen. Etter å ha sett noen filmer o.l må jeg si at jeg er jævlig skuffet. Skulle ikke dette være revulosjonelt eller noe? Er faen meg helt likt WoW. På en av filmene så ser du 4 forskjellige klasser. Det er en priest som healer, en demon kar som kaster spells og som faen meg har et succumbus pet! Er da kanskje ikke noen bombe at det er en assassin med 2 kniver og en warrior med et lang sverd?Hva faen er dette for noe? Helt likt WoW. Ikke nok med dette, men de har faen meg samme oppsett når det gjelder talents. Tragisk imo. Det værste er combat opplegget. Er faen meg auto attack + 5 knapper. Samme jævla grind som WoW. Folka bruker jo sverd her, faen det må jo være WoW copycat! Erhm... Du er nok uansett for ung til å spillet AoC så FAQ OFF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå