hammeravsaft Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg elsker spill hvor du skal bygge ting hvor du må ta hensyn til fysikken. Spill som jeg har blitt hekta på: - Pontifex - Bridge Builder - Garrys mod 10 Noen som kan komme med noen andre anbefalinger i denne sjangeren? Edit: skriveleif Endret 13. mai 2008 av Thogn83
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 World Of Sand Et totalt meningsløst leketøy der forskjellige substanser daler ned fra oven. Du kan tegne opp sperrer som påvirker kursen deres. Deilig og beroligende tidsfordriv. Magic Pen Snedig tegnespill. Du skal prøve å dytte den røde ballen over til flagget. For å klare dette må du tegne former og dingser som kan styre ballen i rett retning. Du kan også hengsle sammen gjenstander.
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Physic Draw Man tegner ting som blir konvertert til fysiske objekter. Man har en rekke ulike "fargeblyanter" man kan tegne med, som oppfører som ulike materialer eller utøver kraft på en eller annen måte.
MrL Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Phun Omtrent som en Paint med fysikk, kan finne på mye rart der .. Endret 13. mai 2008 av MrLG
head_hunter Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Physic Draw Man tegner ting som blir konvertert til fysiske objekter. Man har en rekke ulike "fargeblyanter" man kan tegne med, som oppfører som ulike materialer eller utøver kraft på en eller annen måte. Hvor finner jeg det finner ingen downloade link eller kjøpe link der :S
hvo91 Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Editoren til crysis kanskje.. du trenger en ganske god pc da se på !
Bjonski Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Editoren til crysis kanskje.. du trenger en ganske god pc da se på ! Phail.. han som har laget videoen har forrige generasjons skjermkort(GS tilogmed). etc etc.
hammeravsaft Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Editoren til crysis kanskje.. du trenger en ganske god pc da se på ! Noe av det kuleste jeg har sett Jeg har prøvd crysis editoren, men aldri slik. Dette skal prøves. World Of SandEt totalt meningsløst leketøy der forskjellige substanser daler ned fra oven. Du kan tegne opp sperrer som påvirker kursen deres. Deilig og beroligende tidsfordriv. Magic Pen Snedig tegnespill. Du skal prøve å dytte den røde ballen over til flagget. For å klare dette må du tegne former og dingser som kan styre ballen i rett retning. Du kan også hengsle sammen gjenstander. Nå har jeg holdt på med World of sand i snart 30 minutter. Genialt
hammeravsaft Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Phun Omtrent som en Paint med fysikk, kan finne på mye rart der .. Skal garantert prøves
Braekke Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 World Of SandEt totalt meningsløst leketøy der forskjellige substanser daler ned fra oven. Du kan tegne opp sperrer som påvirker kursen deres. Deilig og beroligende tidsfordriv. Her er et "leketøy" som er alà World of Sand. Personelig synes jeg dette er bedre Powder Game Her er en side bare for fysikk spill: FunMotion
VIGGO123 Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Editoren til crysis kanskje.. du trenger en ganske god pc da se på ! Dette er ikke realtime. Han har rendra det frame for frame. men det ser fortsatt utrolig stilig ut...
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hvor finner jeg det finner ingen downloade link eller kjøpe link der :S Om du ser nederst i den grå-gradiente boksen med navnet på spillet står det "More info: http://complex.softwares.free.fr/products/PhysicDraw.rar"
Mynotir Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Editoren til crysis kanskje.. du trenger en ganske god pc da se på ! Dette er ikke realtime. Han har rendra det frame for frame. men det ser fortsatt utrolig stilig ut... Du trenger ikke rendre det frame for frame. Realtime er det du som oftest bruker. Men hvis du kaster 3000 tønner rundt får du veldig lite fps, og da er det best å bruke frame for frame.
djgudleif Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) http://www.fun-motion.com Endret 14. mai 2008 av ikkespisgress
Penneknekt Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) er definitivt noe for deg. er et annet spill i samme gate. Endret 15. mai 2008 av Penneknekt
hammeravsaft Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 er definitivt noe for deg. er et annet spill i samme gate. Har prøvd Armadillo Run. Veldig bra spill. Glemte å nevne det i første post. Crazy Machines har jeg ikke hørt om, dette skal garantert prøves. Takker for svar
Degeim Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Cortex Command er vel ikke akkurat den typen byggespill du etterlyser, men det har mye fokus på fysikk, og er ganske morsomt: Cortex Command
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå