Gå til innhold

Dell kutter ut spillmaskiner


Anbefalte innlegg

Spørs om de ikke bare erstatter XPS logoen med Alienware og lanserer ett spillsegment som ikke er så ekstremt dyrt som Alienware til nå har vært?

Det ville jo blitt et stort hull fra xps til alienware om de bare kuttet vekk de "billige" XPS maskinene og skulle tvinge dem over på alienware om de ville ha "spillmaskiner", ett hull en annen leverandør ville fylle.

 

Spørs om dette ikke bare er USA ja, eller at alienware internasjonaliseres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg har det vært én grunn til å kjøpe Dell fremfor noe annet, og det har vært supporttjenesten deres. Valgte en XPS-bærebar pga de gode spesifikasjonene, noe jeg aldri har angret på før nå, to år etter, hvor jeg plutselig trengte supporttjenesten jeg har betalt for. Først da oppdaget jeg at XPS-kunder har en egen superduperspesialserviceavtale som betyr at man

* Får eget nummer til support

* hvor man kan vente dobbelt så lenge som alle andre

* og må snakke engelsk i stede for norsk

* og får løse problemene sine selv, da xps-support fraskriver seg alt ansvar til tross for hva den ordinære supporten og selger mener om saken.

 

Yohoo!

 

Etter hva jeg forstod på selger, så blir Dell kvitt et stort problem når de kutter ut XPS.

 

-Vegar

Lenke til kommentar

kan noen si moi om dette gjelder bærbare også? Eller er det begge to som blir rammet?

 

Forøvrig, så er vell dette noe som kommer til å skje i USA, å prøve ut dette i f.eks Norge ville blitt svindyrt! Siden det koster sjorten å importere maskiner (og forøvrig alt annet) til Norge..

Lenke til kommentar
kan noen si moi om dette gjelder bærbare også? Eller er det begge to som blir rammet?

 

Forøvrig, så er vell dette noe som kommer til å skje i USA, å prøve ut dette i f.eks Norge ville blitt svindyrt! Siden det koster sjorten å importere maskiner (og forøvrig alt annet) til Norge..

 

Ble nevnt i tråden at det kun gjelder desktop maskiner, altså, ikke bærbare.

Lenke til kommentar
Det stod ikke noe i artikkelen om når Dell vil slutte med salget, vet noen det?
Lurer på det samme. Min søster har lenge ønsket en Dell XPS bærbar og skal snart kjøpe den. Hun blir nok skuffet om hun ikke får gjort det.

 

 

Overskriften på artikkelen: "Dell faser ut spillmaskinene i XPS-serien"

 

Dette tolker jeg som at de bare skal slutte å selge SPILLMASKINENE.,

Så er det en av spillmaskinene hun skal ha ...

 

Ville jeg ellers svart i dette emnet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...