Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et spørsmål om hentai-doujinshi/mangasider og legalitet


Gjest hentainerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hele tiden så er det en frykt der for at det er ulovlig og at jeg skal bli tatt for det

 

Hvem bryr seg i det hele tatt om du laser ned lolicon? Hvem skulle komme? Politiet raider ikke tilfeldige personer som laster ned slikt, så hvem du frykter skal komme vet ikke jeg.

 

Last ned så mye lolicon du vil, ingen bryr seg.

Lenke til kommentar
Enkelt sagt; du prøver å unnskylde deg, fordi du vet like godt som meg du er skyldig, og i din tur bidrar til noe forferdelig.

Det er i seg selv ganske avskyelig.

Enkelt sagt; I don't give a shit.

 

Datasmurf; Det er ikke farfetched i det hele tatt. "Ikke ta livet så seriøst", det er farfetched. Du/dere har ikke kommet med et eneste argument som forsvarer den slappe holdningen deres til overgrep og ødelagte liv.

Jeg har aldri sett på et eneste bilde der jeg tydlig kunne se tegn til overgrep, med nytelse. Syns du er litt rask i svingene her.

Lenke til kommentar
du vet like godt som meg du er skyldig, og i din tur bidrar til noe forferdelig.

Det er i seg selv ganske avskyelig.

Enkelt sagt; I don't give a shit.

Da kan jeg bare håpe dette er holdningen du selv møter når du en vakker dag trenger beskyttelse/hjelp fra rettsystemet eller andre demokratiske instanser.

 

 

Om noen tar nakenbilder av 12/13-åringer og attpå publiserer dem, er det overgrep i seg selv.

Det at du ikke tenner på overgrep, betyr ikke at det du tenner på ikke er overgrep.

Endret av toth
Lenke til kommentar

En ting er at alle under 18 er barn juridisk, men det har blitt snakket om 12,13 og 14-åringer, som så absolutt er barn.

 

Prøver ikke å gi deg dårlig samvittighet, det uttrykte simpelthen mitt reelle håp. Folk uten respekt for lov og demokrati, fortjener heller ikke å nyte godt av det.

Lenke til kommentar

Bare se på bildene jeg viste dere. Ser ikke jentene på bildene her ut som barn http://www.nook.no/mook/info2005/KMiVefsn063.jpg

 

Dette er mer ungdommer http://www.utleira.no/fotball_jenter_1994/...3427-725766.JPG og de er 14. Etter det jeg ser opplever jenter en enorm utvikling fra 12 til 14 år. Liker du yngre jenter fra 14 år og oppover, men noen få unntak av velutviklete yngre jenter. Er du nok hebefil. Hvis du liker jenter fra 11-13 år har du ihvertfall pedofile tendenser. De fleste 12-åringer ser ut som jentene i den første lenken.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Jeg mener nå de på bilde 2 og ser alt for unge ut til å gi meg snev av seksuelle tanker. De er åpenbart barn, selv om de har fått lov av mamma å begynne med sminke.

 

Frohman/datasmurf, har noen av dere en lillesøster i alderen, eller som har vært i den? Prøv å tenk om du følte de er/var gamle nok til å være seksuelt aktive/objekter for seksuelle handlinger.

Er det bare bilder dere snakker om, eller hadde dere glatt høvlet en 12-13-åring om dere fikk sjansen og det var null sjans for å bli tatt?

Lenke til kommentar

Toth: Poenget her er at de er ungdommer, og hvis du er ren hebefil, så er det slike jenter man går etter. Du er åpenbart ikke hebefil, og da vil du ikke like de jentene.

 

De jentene i bilde nummer 2 ser ut som tenåringer/ungdommer, mens de i det første bildet ser ut som barn. Liker du jenter som i det øverste bilde, kan det godt være at du ikke er hebefil, men er pedofil.

Lenke til kommentar
hvem bryr seg rent juridisk sett (bortsett fra toth)? :p

Absolutt alt av lovgivende, tiltalende og dømmende instanser i det ganske land?

Så... ingen?

 

Er det bare bilder dere snakker om, eller hadde dere glatt høvlet en 12-13-åring om dere fikk sjansen og det var null sjans for å bli tatt?

 

I would. Sue me.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
hvem bryr seg rent juridisk sett (bortsett fra toth)? :p

Absolutt alt av lovgivende, tiltalende og dømmende instanser i det ganske land?

Så... ingen?

Ja, la oss for all del holde oss saklige.. :roll:

I tillegg kan vi jo legge til 99% av foreldre og søsken til barn i nevnte alder. Samt resten av deres familie. Samt de aller fleste med et snev av moral. Tror vi skulle være oppe i en stor del av befolkningen nå.

Er det bare bilder dere snakker om, eller hadde dere glatt høvlet en 12-13-åring om dere fikk sjansen og det var null sjans for å bli tatt?

 

I would. Sue me.

Det finnes ikke grunnlag før søksmål i situasjonen. Men om jeg ville både anmeldt og maltraktert deg om det var snakk om et barn jeg har relasjon til, eller i teorien kom over deg i gjerningsøyeblikket? Definitivt.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Er det bare bilder dere snakker om, eller hadde dere glatt høvlet en 12-13-åring om dere fikk sjansen og det var null sjans for å bli tatt?

Jeg har "høvlet" (blitt sammen) en jente som var 14 år, når jeg var 18. Hun så ut som om hun var 16-17, så jeg ble overasket når hun sa alderen hennes. Mentalt sett var hun helt klart 14 og hadde null seksuell erfaring, men allikavel var det hun som gjorde første trekk. Ja det var litt problematisk, men gikk greit. Møtte henne på en organisert tur, og vi var sammen i 2 uker og slo opp da vi dro fra hverandre.

 

Jeg er ikke helt uskyldig jeg heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...