Gå til innhold

Når kommer DLC til GTA IV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis hele spillet kostet 100 millioner dollar å utvikle.. Med 50 millioner ekstra i lomma, særlig når grafikkmotor, fysikkmotor, stemmer texturer og alt er ferdig så er det bare å lage ekstra innhold så høre ikke en flybillett til San Andreas lite sannsynlig ut! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hvis hele spillet kostet 100 millioner dollar å utvikle.. Med 50 millioner ekstra i lomma, særlig når grafikkmotor, fysikkmotor, stemmer texturer og alt er ferdig så er det bare å lage ekstra innhold så høre ikke en flybillett til San Andreas lite sannsynlig ut! :wee:

 

100 millioner dollar. ca. en halv milliard^^ Om det var 50,000,000$ =ca 250 mill vet jeg ikke, eller om det var 50 millioner NOK.

 

Eneste jeg vet er at jeg ikke kommer til og anskaffe meg XboX360 for og spille DLC på gta iv når jeg har det til ps3. =P

Lenke til kommentar

EPC pakkene som Microsoft har betalt $50mill for ($25mill for hver av to) vil bli ekslusiv Xbox 360, hvertfall om vi skal tro på det Microsoft har sagt hele tiden siden E3 2006.

 

Som nevnt over, så sier Dan Houser at GTAIV har kostet $100mill å lage. Altså over en halv milliard. Hvis de $50mill skal utnyttes på en like bra eller bedre måte enn ellers i spillet, så snakker vi om en 50% økning av kvaliteten i spillet.

 

Nå er dette neppe realitet, da jeg regner med at godt over halvparten av de $50mill er allerede brukt i selve GTAIV.

 

Btw:

 

DLC = Downloadable Content

EPC = Episodic Content

 

Jeg har gått vekk ifra å bruke "DLC" for å beskrive "EPC". For å ha allt på det rene: MS Har betalt $50mill for å få utviklet 2 EPC pakker ekskulsiv for Xbox360, disse vil bli gitt ut i form av DLC på XBL. Prisen er ikke oppgitt. Rockstar kan gi ut mengder med DLC og EPC pakker utenom de 2 nevnte.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Hvis hele spillet kostet 100 millioner dollar å utvikle.. Med 50 millioner ekstra i lomma, særlig når grafikkmotor, fysikkmotor, stemmer texturer og alt er ferdig så er det bare å lage ekstra innhold så høre ikke en flybillett til San Andreas lite sannsynlig ut! :wee:

 

Okey.. de skal lage san andreas, men bruke de samme stemmene og teksturene? Blir mye klipp å lim for å lage nye samtaler osv. Og san andreas uten nye teksturer blir kjedelig. Nei, les posten min over.

Lenke til kommentar

Du har rett i det, ble nok litt gira akkurat der. Men fortsatt, de har nok ikke brukt alt de har lagd, og San Andreas er jo fortsatt gøy den dag idag selv om teksturene er gamle. Legg de fra GTA: San Andreas inn med hakket flere detaljer og høyere oppløsning.. kan da få lov til å tenkte positivt? :)

Lenke til kommentar

Merker mangen som eier xbox har kanskje litt for store forventninger DLC. Sammtidig som mangen ps3 eiere virker litt beskymra for at dette faktisk kan være større en mangen tror. Ingen av oss her på forumet kan si hvilken nytte de 50 millionene har før vi faktisk ser hva DLC er. Noe nytt san andreas er vell å ta litt hardt i, men noe mer en nye klær og capser sier seg nesten selv.

 

Jeg er så uheldig at jeg ikke har mulighet til å spille GTA enda, så jeg har ikke snøring om va som eventuelt kunne blitt lagt til. Men jeg har minst mulig forventinger til DLC, slik at jeg blir posetivt øverasket istede for negativt.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...