Gå til innhold

BK: Små mennesker utenfor operaen i Oslo


Anbefalte innlegg

Hei, er ny i denne delen av forumet, så er ikke helt sikker på hvordan dette skal gjøres enda, men lar det stå til. Tok dette bildet utenfor operaen i Oslo i går kveld, og hadde satt stor pris på litt kritikk. Bildet er etterbehandlet, så EXIF-data er vel unødvendig her.

 

post-23511-1210520200_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser klart modelleringseffekten, selv om den ikke er 100% vellykket. Tanken bak bildet er bra, og jeg ville gitt godkjentstempel hadde det ikke vært for noe jeg synes er en stor svakhet. Det lille som finnes av skarphetsområde er ikke skikkelig skarpt. Da blir det litt for lite tydelig for min del.

Lenke til kommentar
Jeg ser klart modelleringseffekten, selv om den ikke er 100% vellykket. Tanken bak bildet er bra, og jeg ville gitt godkjentstempel hadde det ikke vært for noe jeg synes er en stor svakhet. Det lille som finnes av skarphetsområde er ikke skikkelig skarpt. Da blir det litt for lite tydelig for min del.

 

Ja, skarpheten irriterte meg også. Men er det ikke noe mer å si på det annet enn skarpheten og øve litt mer på modelleringseffekten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...