Gå til innhold

Tastatur til PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det vil virke. Har akkurat samme tastatur selv, det bruker IR til en IR-sensor som er tilpasset Windows Media Center. I vanlig XP ble ikke mottakeren riktig gjenkjent uten å legge inn en windows-oppdatering som egentlig var for MCE. Den dukket ikke opp som et vanlig tastatur/mus. Har et gammelt trådløst tastatur/mus fra Logitech, den mottakeren virker uten noen spesielle drivere i Windows, og virker uten videre på PS3.

Lenke til kommentar

PS3'n er mest glad i bluetooth tastatur eller USB tastaturer!

Og da også seffølgelige trådlause tastaturer som har USB dings som mottaker.

 

Har kobla opp dinovo edge og mx1000 og mx518 mus på min ps3, funker flott! Både med blåtann og usb.

 

USB' er best og bruke om du skal herje med linux'n for da faller blåtannen ut ei stund i allefall imens du installerer linux'n.

Lenke til kommentar

DiNovo går rett i PS3, NO PROBLEM!

 

Tastaturet er rett og slett farlig deilig, og det er verdt hver siste krone. Man utvikler nærmest et elskovsforhold til det :love:

 

Det medfølger en dongle, men den trengs ikke for PS3. Den kan derimot plugges i din pc slik at du bytte mellom de to. Går utfra det er litt lettere å ha bluetooth-sender i PCen ettersom man må bort å trykke på donglen for å koble tastaturet til PC etter å ha brukt PS3, men fra PC til PS3 er det bare å finne tastaturet i XMB.

Lenke til kommentar

En synd ting med dinovo er at den ikke har numpad. Kan ikke fordra shift+7 for skråstrek. Fattern hadde med et dongle-must/tastatur, men de drakk i seg batterier og bare musa hadde lader. Og tastern funket ikke uten musa og hadde absolutt ingen indikator for å vise at det var på. Skal få ham til å ta med BT-tastern han har liggende på jobben, hvis det funker kan jeg sikkert kjøpe det billig av sjefen hans.

Lenke til kommentar

går jo lenger tid å bruke shift+7 enn å trykke på den borte på numpaden da.. men smak og behag seff.. litt irriterende at numpad mangler, men når alt kommer til alt er det veldig sjelden en skriver lengre rekker med tall.. bedre med museflaten :)

 

Når det gjelder batteri: Fikk tastaturet til jul 2007 og har ladet tastaturet 3 ganger, batteritiden er kjempe bra(50-60dager) ! batteriet er forøvrig integrert i tastaturet, vanlige AA batteri hadde aldri fått plass heller, tastaturet er for flatt. Trenger heller ikke slå av tastaturet, det fikser slikt selv tror jeg..

Lenke til kommentar

 

Kan absolutt anbefale dette ja (diNovo Edge). Og mye strøm bruker det heller ikke, har bare ladet det en gang siden jeg fikk mitt. Eneste jeg savner på det er å bytte sang, enten så vet jeg ikke hvordan eller så går det bare ikke.

 

Hvis du holder inne den knappen som heter "Fn" så lyser det opp over F1 til F12 og du har den funksjonen du leter etter mellom F5 og F8

Lenke til kommentar

Der ja! Fattern fikk med både mus og tastatur hjem, fungerer som bare rakkern, uten BT-stasjonen :!: Litt trøbbel med tastaturet, litt error 8011-etellerannet og en del 80010009 i god stund før jeg ble ferdig med koden, men det var bare å dra ut et batteri og prøve på nytt. Musa trengte ikke kode engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...