Gå til innhold

Helbredelsesmøter i Florida ("the florida outporing")


Anbefalte innlegg

Her er film av det som skjer: http://www.ustream.tv/channel/great-florida-healing-revival

arkivet: http://www.ustream.tv/rss/videos/ignitedmedia

 

Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus.

 

Tillater å legge meg inn noen relevante bibelvers:

"Omvend dere for himmelens kongedømme er ved hånden"

Når vi leser i bibelen at tempelforhenget revnet fra toppen og ned sekudet Jesus døde på korset var det et bilde på at de som tror og tar imot Jesus som sin frelser får tilgang til Guds kongedømme og evig liv i himmelen

"Men søk Guds kongedømme og Hans righteousness, og alt dette skal bli gitt dere i tillegg. "

 

Evt se norske historier på linken i denne tråden: http://debatt.sol.no/node/8484961

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er film av det som skjer: http://www.ustream.tv/channel/great-florida-healing-revival

arkivet: http://www.ustream.tv/rss/videos/ignitedmedia

 

Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus.

 

Tillater å legge meg inn noen relevante bibelvers:

"Omvend dere for himmelens kongedømme er ved hånden"

Når vi leser i bibelen at tempelforhenget revnet fra toppen og ned sekudet Jesus døde på korset var det et bilde på at de som tror og tar imot Jesus som sin frelser får tilgang til Guds kongedømme og evig liv i himmelen

"Men søk Guds kongedømme og Hans righteousness, og alt dette skal bli gitt dere i tillegg. "

 

Evt se norske historier på linken i denne tråden: http://debatt.sol.no/node/8484961

 

Sånne vekkelses møter for alltid frem gåsehuden på meg!! Fytti hellvette at det går an å være så store hjernevaskede idioter! Ser de ikke selv hvor dette bærer hen? De er jo snart verre enn taliban der borte jo! Er så utrolig glad for at mine barn får vokse opp her i opplyste norge og ikke i den middelalderen som hersker der borte! Fy for en gjeng hjernevaskede idioter! Lurer på hva som kommer til å skje om et par år der borte hvis de fortsetter slik. Henging av alle som ikke tror på eventyr figuren deres? Merkelig at de ikke stopper et lite øyeblikk og tenker: Hvem av de 34000 kristne tros rettningene er riktig tro? Er min riktig mon tro? Hadde de gjort det hadde sett hvor totalt idiotisk det hele er! Grøss for en gjeng!

 

:no:

Lenke til kommentar
Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus.

Påståtte helbredelser påstått fra Jesus. Tomme påstander uten dokumentasjon. Et TV-crew prøvde å gå slike påstander etter i sømmene. Det viste seg at samtlige som hadde blitt "helbredet" for noe dødelig fortsatt var syke. Da "healerne" ble konfrontert med dette var forklaringen deres at "de sluttet å tro, derfor kom sykdommen tilbake".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus.

Påståtte helbredelser påstått fra Jesus. Tomme påstander uten dokumentasjon. Et TV-crew prøvde å gå slike påstander etter i sømmene. Det viste seg at samtlige som hadde blitt "helbredet" for noe dødelig fortsatt var syke. Da "healerne" ble konfrontert med dette var forklaringen deres at "de sluttet å tro, derfor kom sykdommen tilbake".

 

Jaha. Der avblåste du virkelig alt som har med helbredelser å gjøre. Wow.

Jeg har selv blitt helbredet for kraftig scenebetennelse. Jeg ba for en fyr som ikke kunne snakke eller høre. Et kvarter etterpå sa han navnet jesus, og våre navn, og smilte noe innmari! :D Jesus finnes faktisk, og disse gærningene du ser på tv opplever faktisk utrolige mirakler!

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
Filsnuttene ovenfor er fra helbredelsesmøter i kristen regi, og helbredelsene kommer fra Jesus.

Påståtte helbredelser påstått fra Jesus. Tomme påstander uten dokumentasjon. Et TV-crew prøvde å gå slike påstander etter i sømmene. Det viste seg at samtlige som hadde blitt "helbredet" for noe dødelig fortsatt var syke. Da "healerne" ble konfrontert med dette var forklaringen deres at "de sluttet å tro, derfor kom sykdommen tilbake".

 

Jaha. Der avblåste du virkelig alt som har med helbredelser å gjøre. Wow.

Jeg har selv blitt helbredet for kraftig scenebetennelse. Jeg ba for en fyr som ikke kunne snakke eller høre. Et kvarter etterpå sa han navnet jesus, og våre navn, og smilte noe innmari! :D Jesus finnes faktisk, og disse gærningene du ser på tv opplever faktisk utrolige mirakler!

 

Haha.. Hjernvaska personer som deg skremmer meg.

Lenke til kommentar
Jaha. Der avblåste du virkelig alt som har med helbredelser å gjøre. Wow.

Jeg har selv blitt helbredet for kraftig scenebetennelse. Jeg ba for en fyr som ikke kunne snakke eller høre. Et kvarter etterpå sa han navnet jesus, og våre navn, og smilte noe innmari! :D Jesus finnes faktisk, og disse gærningene du ser på tv opplever faktisk utrolige mirakler!

 

Anekdotiske bevis er den svakeste formen for bevis vi har. Neste?

 

Edit: http://whywontgodhealamputees.com/

Endret av yssi83
Lenke til kommentar
Jeg har selv blitt helbredet for kraftig scenebetennelse.

 

Frisk fra scenebetennelse! Wow! Det må være Jesus! Det er klart at en så forferdelig lidelse må prioriteres framfor hungersnød og kreft

 

Jesus finnes faktisk

 

Bevis?

 

 

Hehe, en scenebetennelse som var så kraftig at jeg hadde store smerter konstant. På the florida outporing er det 13 stk som har stått opp fra de døde (12 er verifisert). De spilte av tvsendingen på begravelsen til en fyr, plutselig begynte kista å riste, mannen reiste seg opp og begynte lovsynge jesus. 50 som har gått ut fra rullestol, en finger som hadde blitt kuttet av vokste ut, et vissent øye ble helbredet, en mann som hadde to amputerte ben fra knærne og ned merket at de begynte å vokse.. protesen passet ikke lenger.. han kunne også begynne å se gjennom sitt glassøye, folk med diabetes, tourettes, kreft og mange andre sykdommer ble helbredet. Jesus er den samme i dag som han var før. Hvis han ville kunne han vist seg framfor oss alle, men da hadde det ikke vært spørsmål om tro? :)

 

Det er mye forferdelighet i verden ja, folk som blir født i hungernødsrammede områder, jesus gråter for de og ønsker å nå ut til de. "Hvem vil gå" spør han oss. Det er mange kristne fulltidsmisjonærer i afrika og andre sultrammede land.

 

Ha en knall dag!

 

Står noen vitnesbyrd her: http://floridaoutpouring.com/

Btw, og to av de som har stått oppfra de døde har vært på nyhetene i florida der :). "Ja hvorfor viser de det ikke tilhele verden bare da?" Vel, det er en god del folk som bare avblåser det hele som noe annet.

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
Hehe, en scenebetennelse som var så kraftig at jeg hadde store smerter konstant. På the florida outporing er det 13 stk som har stått opp fra de døde (12 er verifisert). De spilte av tvsendingen på begravelsen til en fyr, plutselig begynte kista å riste, mannen reiste seg opp og begynte lovsynge jesus. 50 som har gått ut fra rullestol, en finger som hadde blitt kuttet av vokste ut, et vissent øye ble helbredet, en mann som hadde to amputerte ben fra knærne og ned merket at de begynte å vokse.. protesen passet ikke lenger.. han kunne også begynne å se gjennom sitt glassøye, folk med diabetes, tourettes, kreft og mange andre sykdommer ble helbredet. Jesus er den samme i dag som han var før. Hvis han ville kunne han vist seg framfor oss alle, men da hadde det ikke vært spørsmål om tro? :)

 

Det er mye forferdelighet i verden ja, folk som blir født i hungernødsrammede områder, jesus gråter for de og ønsker å nå ut til de. "Hvem vil gå" spør han oss. Det er mange kristne fulltidsmisjonærer i afrika og andre sultrammede land.

 

Ha en knall dag!

 

Står noen vitnesbyrd her: http://floridaoutpouring.com/

Btw, og to av de som har stått oppfra de døde har vært på nyhetene i florida der :). "Ja hvorfor viser de det ikke tilhele verden bare da?" Vel, det er en god del folk som bare avblåser det hele som noe annet.

 

Kjekt å kunne gjenta seg selv: Anekdotiske bevis er den svakeste formen for bevis vi har.

Lenke til kommentar
scenebetennelse som var så kraftig at jeg hadde store smerter konstant.

 

Wow, God must have done it! There's no other logical explanation! Bare synd Gud ikke prioriterer folk som har det verre. Men det har kanskje gått deg hus forbi at nordmenn har det som plommen i egget sammenlignet med andre steder i verden?

 

På the florida outporing er det 13 stk som har stått opp fra de døde (12 er verifisert). De spilte av tvsendingen på begravelsen til en fyr, plutselig begynte kista å riste, mannen reiste seg opp og begynte lovsynge jesus. 50 som har gått ut fra rullestol, en finger som hadde blitt kuttet av vokste ut, et vissent øye ble helbredet, en mann som hadde to amputerte ben fra knærne og ned merket at de begynte å vokse.. protesen passet ikke lenger.. han kunne også begynne å se gjennom sitt glassøye, folk med diabetes, tourettes, kreft og mange andre sykdommer ble helbredet.

 

Ja, dette ville garantert ikke vært en nyhetssak om det var tilfelle. Garantert ikke! Tror du på ryktene bare fordi noen har fortalt deg det, er du svært naiv.

 

Jesus er den samme i dag som han var før. Hvis han ville kunne han vist seg framfor oss alle, men da hadde det ikke vært spørsmål om tro? :)

 

Og hva er poenget med at det skal være tro? Hva godt kommer det ut av det? Ateister brenner i Helvete? Nei du, jeg vet hvorfor Gud ikke viser seg: Han eksisterer ikke.

 

Det er mye forferdelighet i verden ja, folk som blir født i hungernødsrammede områder, jesus gråter for de og ønsker å nå ut til de. "Hvem vil gå" spør han oss. Det er mange kristne fulltidsmisjonærer i afrika og andre sultrammede land.

 

Jesus trenger ikke misjonærers hjelp til å ordne opp dersom han ønsker det. Er han ikke allmektig likevel?

 

Står noen vitnesbyrd her: http://floridaoutpouring.com/

 

En ordentlig vitenskapelig kilde, må jeg si!

Lenke til kommentar
På the florida outporing er det 13 stk som har stått opp fra de døde (12 er verifisert).

 

Hvordan ble denne verifiseringen gjort?

 

...og hvorfor ber man ikke for menneskene i Kina, Burma, Irak, Afghanistan, Nepal, Darfur, Etiopia, Filippinene, Somalia og så videre — er det viktigere for Gud å vekke amerikanere til live enn å avverge væpnede konflikter og katastrofer? Vær så snill og se den forferdelige tribalismen bak dette.

 

Jeg vet ikke i vilken grad du stiller deg bak det "The Florida Outpouring" står for. Dersom du tar det for god fisk, anbefaler jeg deg å forsøke å finne andre grunner til at folk avviser gjenopplivingene de hevder fant sted — i blant (som regel?) er konspirasjonsteorier den aller dårligste forklaringen vi har.

Lenke til kommentar
På the florida outporing er det 13 stk som har stått opp fra de døde (12 er verifisert).

 

I tillegg til det kjetil02 sa så vil jeg legge til en ting. Hvis det er så enkelt å få mennesker til å stå opp fra de døde at en eller annen gjøk i Florida kan gjøre det så ofte, tar ikke det bort litt av det fantastiske ved at Guds sønn Jesus bare klarte å gjøre det med Lazarus? Jeg spør med andre ord om den slags lar det gå inflasjon i det som kun Guds sønn kunne utføre før...

Lenke til kommentar
Hvorfor er dere egentlig så negative til disse videoene? Er det ikke bare bra at folk blir friske da? :hmm:

 

Vi tviler på at folk faktisk blir friske. Jeg tenker at mange av disse menneskene blir lurt til å tro at helbredelse og forbønn hjelper og at de derfor unnlater å oppsøke kvalifisert hjelp (les leger). Derfor er noe som tilsynelatende er harmløst faktisk skadelig. Det er ikke lenge siden det var en sak i USA der en jente døde av en fullstendig kurerbar sykdom fordi foreldrene trodde det var en test av troen deres og derfor kunne helbredes av forbønn. Farlig farlig farlig!

Lenke til kommentar
Jaha. Der avblåste du virkelig alt som har med helbredelser å gjøre.

Selvsagt. Når det er null bevis, og kun tomme påstander, samtidig som man vet at det er mye svindel og løgn rundt dette, så er det logisk å avvise det så lenge beviser ikke foreligger.

 

Jeg har selv blitt helbredet for kraftig scenebetennelse.

:lol:

 

Hvorfor i alle dager skulle Gud helbrede deg for en filleting samtidig som han lar barn bli slaktet ned eller sulte ihjel i andre deler av verden?

 

Og dessuten er tomme påstander fra deg fortsatt ubrukelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...