Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vegard, jeg har et lite problem. Jeg reserverte tre vifter på Datakjeden, for å så få dem for kr. 39, som de var på tilbud til.

 

Men når jeg i dag fikk svar fikk jeg beskjed om at de ikke fant noe i denne tråden om at de var på tilbud, og at jeg derfor kunne få dem til kr. 61 per stk. Har du mulighet til å fikse det?

 

Det er altså snakk om denne Zalman ZM-F3 viften.

 

Jeg sendte dem også tilbake direktelink til posten der du bekrefter tilbud på viftene, altså denne posten.

 

Jeg har hentet 2 stk fra Oslo for kr. 39 pr stk uten noen problemer. Det gikk litt værre med 24" Samsung og de hadde ikke det på lager. Jeg må vente til 23.05 for å få det. Det var litt skuffende, fordi jeg hadde et inntrykk at 3 av disse var på lager da jeg bestilte det.

Lenke til kommentar
Må bare få si at dette har vært en veldig hyggelig opplevelse og håper på gjentakelse :D

 

Også en ekstra takk til Vegard som har utøvd veldig god kundeservice :thumbup:

 

Eg skriver meg på den ! :thumbup:

 

Må si meg enig her ja :)

 

Ble kun en 1tb harddisk på meg denne gangen da penger dessverre ikke gror på trær. Neste gang derimot, kan det hende det blir mer ;)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig gikk dette meg hus forbi.

 

Håper på snarlig gjentakelse. Støtter 1TB WD ekstern, Nintendo Wii og PS3.

 

Var nok kun det fyrste ynskjet ditt som gjekk i oppfyllelse! :p

Wii var vel så vidt eg fekk med meg aldri på tilbud.

PlayStation 3 derimot maste me såpass at me fekk pressa den ned til 3700,- frå kl 23.30 til 00.30 den siste kvelden ! :p

Lenke til kommentar

No skjønna eg fint lite. Bestilte meg PS3 og Sixaxis PS3 kontroll på powerbuydagen. PS3en kosta 3750 trur eg og Sixaxis kontrollen noko rundt 500. Tilsaman vart dette litt opp mot 4500 inkl. frakt. Ville ikkje henta det i butikk men ville ha det tilsendt, så eg betalte med Visa kortet med ein gong. Sjekka nettbanken og beløpet var trekt frå kontoen. Sjekka igjen i dag tidleg og då var plutseleg pengane kome innpå igjen.

 

Registrerte emg heller ikkje som brukar so kan ikkje logga inn å sjekka ordrestatus.

Ser rett og slett ut som ordren har blitt sletta.

Kva har skjedd ? Andre som har opplevd dette ?

Lenke til kommentar
No skjønna eg fint lite. Bestilte meg PS3 og Sixaxis PS3 kontroll på powerbuydagen. PS3en kosta 3750 trur eg og Sixaxis kontrollen noko rundt 500. Tilsaman vart dette litt opp mot 4500 inkl. frakt. Ville ikkje henta det i butikk men ville ha det tilsendt, så eg betalte med Visa kortet med ein gong. Sjekka nettbanken og beløpet var trekt frå kontoen. Sjekka igjen i dag tidleg og då var plutseleg pengane kome innpå igjen.

 

Registrerte emg heller ikkje som brukar so kan ikkje logga inn å sjekka ordrestatus.

Ser rett og slett ut som ordren har blitt sletta.

Kva har skjedd ? Andre som har opplevd dette ?

 

Som jeg skrev til deg pr epost: her skjønner jeg mindre enn deg. Vi har ikke for vane å ikke ville ha ordrer :-) Men jeg har deg ikke registrert i systemet, ingen ordre på ditt navn, adresse eller noe som helst. Og ingen utsendte ordrebekreftelser. Og penger trekkes ikke av oss uten ordrebekreftelse. Men vil du ha varer, så fikser vi jo det!

 

Mvh

 

Vegard

 

Hvem er leverandøren deres? Jeg får ikke til å spore pakken.

 

Hei!

 

Vi har ni butikker og ca 15 leverandører, men alle varene skal kunne spores! Men spørsmålet er selvsagt om du bestilte for levering i butikk eller direkte på webshop for levering hjem. Webshop = full sporing. Butikk = varene kommer sammen med andre varer.

 

Mvh,

 

Vegard

 

Vegard, jeg har et lite problem. Jeg reserverte tre vifter på Datakjeden, for å så få dem for kr. 39, som de var på tilbud til.

 

Men når jeg i dag fikk svar fikk jeg beskjed om at de ikke fant noe i denne tråden om at de var på tilbud, og at jeg derfor kunne få dem til kr. 61 per stk. Har du mulighet til å fikse det?

 

Det er altså snakk om denne Zalman ZM-F3 viften.

 

Jeg sendte dem også tilbake direktelink til posten der du bekrefter tilbud på viftene, altså denne posten.

 

Dette er fikset nå sant?

 

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...