Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Playstation 3 med 2 kontroller til 4300 ? :)

PS3 er ikke aktuell å sette ned !

 

Begard, ta en titt på problemet mitt med å bestille ;)

 

Mulig han kan fiksa ein liten fin pakkepris på det som eg foreslo då :)

 

Og btw. så har han satt ned PS3 en liitt ! :p

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Vegard det var gøy, og disse ble mine bestillinger:

 

SAMSUNG SM2493HM 24" LCD

WESTERN DIGITAL WD CAVIAR 640GB

2 stk. ZALMAN Vifte 120x120mm

 

Du tenker på trangt julebord budsjett med disse lave priser, jeg har brukt opp min 17-mai budsett :!: men jeg fikk gode priser, og jeg er veldige fornøyd.

Lenke til kommentar

Men jeg har jo ikke noe ordre numer å henvise til da jeg må betale før jeg får ordre nummer, eller mener du at jeg skal lage en handlevogn på siden til porsgrunn og legge link med pris ;)

 

skjønner, men da kan du ikke fjerne prisene over natta for de vil jo først ha mulighet til å lese mail'n min imorra og da kan de si at "nei den var dyrere enn som så" :p

Lenke til kommentar
Men jeg har jo ikke noe ordre numer å henvise til da jeg må betale før jeg får ordre nummer, eller mener du at jeg skal lage en handlevogn på siden til porsgrunn og legge link med pris ;)

 

skjønner, men da kan du ikke fjerne prisene over natta for de vil jo først ha mulighet til å lese mail'n min imorra og da kan de si at "nei den var dyrere enn som så" :p

 

Du har viktige poeng der, kampanjeprisene bør være tilgjenglige for lokale butikker imorgn.

Lenke til kommentar
Varenummer: 1000743 :blush:

 

Berre sett prisen til 2999,- og ikkje tenk meir på det :p

 

EKS MVA ja..

 

Hehe.

 

V

 

TUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!! :D

 

Passe på å ikkje verta så gavmild at du synk heile skipet no då, Vegard ! ;)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Men jeg har jo ikke noe ordre numer å henvise til da jeg må betale før jeg får ordre nummer, eller mener du at jeg skal lage en handlevogn på siden til porsgrunn og legge link med pris ;)

 

skjønner, men da kan du ikke fjerne prisene over natta for de vil jo først ha mulighet til å lese mail'n min imorra og da kan de si at "nei den var dyrere enn som så" :p

 

Du har viktige poeng der, kampanjeprisene bør være tilgjenglige for lokale butikker imorgn.

 

Du må legge ordre på Porsgrunn ja, ikke webshop. Og når det gjelder priser og slikt: dette fikser vi. Og blir det misforståelser, ja så fikser vi jaggu det også :-) Prisene varer en kort stund til, men de som reserverer i butikkene får naturlig nok riktige priser også i morgen!

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Lenke til kommentar
Da ble det ny plasma :) :) og litt datautstyr på meg på den nette sum av ca 10500,-

Fikk ikke visan til å fungere, men ordner med giro slik dere har penger på kontoen imorga.

 

Ser ordren din :-) Takk for handelen, håper du bruker Skandiabanken eller en annen kjapp sak. Da står pengene på vår konto 14.00, og ordren effektueres 14.01.

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Lenke til kommentar
Ok, da ble det ny harddisk og minne til den bærbare for meg. Antar dere ikke har en spesiell verisjon av den harddisken (WD GP 1TB) som kjører bestemt på 7200RPM da den kjører på 5400 ifølge tester og aldri egentlig går til 7200 selv om den sier den er på 5400-7200 hos dere. Det ble ikke radio, velger heller å vente til de kutter FM her og prisen på denne er litt billigere. Takk for å høre på ønskene mine. Nå får dere et pluss i min bok og, har ellers en annen god erfaring med dere med retur. :)

 

Jøss, flere som er på jobb om kvelden. Svar direkte fra WD:

 

"Vi använder använder nya Green Power diskar i alla våra externa 1TB lösningar för att få ner strömförbrukningen och att diskarna skall gå tysta och svala. Vi använder inga fläktar (fan) i våra externa 1TB diskar vilket uppskattas mycket av konsumenterna samtidigt som att man faktiskt gör en tjänst också för miljön.

 

Det stämmer att Green Power teknologin bygger på 5400rpm diskar men för en användare av extern disk har detta knappast någon betydelse då anslutningen som USB2.0 är fortfarande flaskhalsen – det är mera helheten av en tyst, stabil och sval disk som spelar roll.

 

Läs gärna mera om Green Power teknologin här:

http://www.wdc.com/en/products/greenpower/...asp?language=en

 

Har du några ytterligare frågor så kontakta mig gärna på mobilen eller mail."

 

Så da kan jeg godkjenne ordren din :-)

 

Mvh,

 

Vegard

Lenke til kommentar
varer tilbuden til kl 10 i morr?

 

Njet, weben er oppe nå, så det går fint å bestille.

 

De varer faktisk helt til jeg har vært på do, smurt meg noen brødskiver (etterpå, ikke samtidig), spist dem, pusset tennene og gjort meg klar til å køye. Da stopper tilbudene.

 

Men vær ikke redde, vi har gode priser på det meste :-)

 

Vegard

Lenke til kommentar

Vegard, jeg har et lite problem. Jeg reserverte tre vifter på Datakjeden, for å så få dem for kr. 39, som de var på tilbud til.

 

Men når jeg i dag fikk svar fikk jeg beskjed om at de ikke fant noe i denne tråden om at de var på tilbud, og at jeg derfor kunne få dem til kr. 61 per stk. Har du mulighet til å fikse det?

 

Det er altså snakk om denne Zalman ZM-F3 viften.

 

Jeg sendte dem også tilbake direktelink til posten der du bekrefter tilbud på viftene, altså denne posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...