Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestillte meg en hdd F1 1T. med reservasjon i oslo. Sto at de skulle komme den 21 men nei da nå er det utsatt 2 gang på kort tid til 24. merkelig at de selger varer de ikke lever til anigitt tidspunkt.IKKE BRA

Ikke klag, det er jo vi som har bestilt så mange slik at de måtte bestille mer fra leverandør. Det var visst noen som bestillte 20 stk hver da blir det fort tomt, var forøvrig innom butikken i Oslo i går de oppga 26. eller 27. som levering fra butikken 24. er vel på sentral lageret. :cool:

Lenke til kommentar

Hvordan er det hvis man har reservert ordre, og så angrer på en av varene? Det står at orderen er bindene i mailen, men selv om man ikke har angrerett etter at man har henta varen, så har man det vel før man betaler?

 

Funderer på om jeg heller skal kjøpe en dell 24" enn den samsungen som var på tilbud.. Spiller lite, men har en del bilder og slikt, og fargene på dell skal være en god del bedre.

Lenke til kommentar
Bestillte meg en hdd F1 1T. med reservasjon i oslo. Sto at de skulle komme den 21 men nei da nå er det utsatt 2 gang på kort tid til 24. merkelig at de selger varer de ikke lever til anigitt tidspunkt.IKKE BRA

 

Hei!

 

Enig i at det ikke er bra. Og grunnen er en total feilberegning av salget... Det tar fort en uke å få varene inn fra utlandet, jeg dobbeltsjekker igjen i morgen.

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært og hentet min 24" Samsung 2493HM fra Oslo butikken. Det var alereade fakturert for kr. 3700 og alt gikk greit. Samtidige byttet jeg en av Zalman viftene som vibrerte litt for mye. Det var bra servise og de byttet den uten å nøle. Jeg må si meg veldige fornøyed med denne handelen og håper at det blir flere av disse.

Lenke til kommentar

Er ganske fornøyd med handelen. Kun en ting jeg stusset på (frakt). Man kan spare en del på å bruke en annen leverandør. Posten servicepakke er helt greit med tanke på kostnadene man sparer på å slippe å ha en budbil. Optimalt er det en kombinasjon mellom Posten og Tollpost. Ikke at det har noe med denne handelen å gjøre, men å ha mulighet for å sende som brevpost er veldig bra hvis det er en liten vare. Jeg synes det er bra at dere ikke benytter dere av plast som fyllstoff i pakkene. Det var heller ikke noe plast på selve pakken, og det ser relativt lett å rive av etiketten for gjenbruk av esken. Så er bare spørsmålet hvordan dere vil reagere i en retursituasjon om varen dør, spesielt hvis garantien er ute men man fremdeles har reklamasjonsrett. Takk for handelen.

Lenke til kommentar
Bestillte meg en hdd F1 1T. med reservasjon i oslo. Sto at de skulle komme den 21 men nei da nå er det utsatt 2 gang på kort tid til 24. merkelig at de selger varer de ikke lever til anigitt tidspunkt.IKKE BRA

Ikke klag, det er jo vi som har bestilt så mange slik at de måtte bestille mer fra leverandør. Det var visst noen som bestillte 20 stk hver da blir det fort tomt, var forøvrig innom butikken i Oslo i går de oppga 26. eller 27. som levering fra butikken 24. er vel på sentral lageret. :cool:

 

Ser at dette nå er blitt enderet til 07.06.2008 :hmm: Er ikke galt å måtte vente en uke. Det jeg mener er at de burde ha tatt høyde for at det kom til å bli solgt mye.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å handle flere ganger hos datakjeden etter dette, spesielt etter at jeg fikk erfare service deres. Harmony one kontrollen som jeg kjøpte døde etter kort stund og gikk inn til butikken deres her i Bergen og det var ingen problemer. Så nå har de bestilt inn en ny kontroll til meg, hørte ingenting om at den måtte på reperasjon eller noen ting. Dette er det man kaller service :thumbup:

Lenke til kommentar

Litt forvirrende at det blir sendt ut flere pakker! Har fått 2 pakker utlevert på 2 dager. Nå venter jeg bare på de berømte 1Tb diskene :D

 

Finnes det noen oversikt på hva som er levert og hva som ikkje er levert? Ser ikkje det på kontosiden. Bare at det er noe som er levert ut, men ikkje hva.

Lenke til kommentar
Negativ tenkning:

 

Vi få samsungdiskene når prisen på andre butikker er kommet under 1000kr. Altså påvvåbai kjøpet gav ingen mening.

 

Positiv tenkning: Samsungdiskene kommer før helga, og helga blir reddet ved å sette opp et raid 5 til på Adaptecen :D

 

Hei!

 

Skjønner godt tanken din, og det er ikke spesielt morsomt for oss å bli mistenkt for noe slikt. Og for å ha sagt det: i følge statistikken har over 120 stk fått disk til 999.. Men når snart like mange venter, så sier det seg selv at det ikke er gøy for noen av oss. Men tro meg, vi arbeider med saken..

 

Vegard

Lenke til kommentar

Jeg har spurt før i tråden, men fikk ikke noe svar.. Hvordan er det om man ikke lenger ønsker en reservert vare? Reserverte samsung-skjerm sammen noen harddisker (som aldri kommer på lager). Står i mailen at reservasjonen er bindende.. men hvordan er det om jeg ikke lenger ønsker skjermen? Ikke angrerett ved kjøp over disk.. men jeg har tross alt ikke "kjøpt den" enda. Hm.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...