Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Logitech diNovo Mini da? er det lov å håpe at den kommer til en fornuftig pris? Det er et perfekt tastatur til stuebruk.

 

Norsk eller engelsk? Norsk = hard to get. Engelsk = enklere.

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Svensk eller dansk funker bra nok. De har riktig antall taster iforhold til norsk. Dansk har bare plassert Ø og Æ feil. Det kan jeg nok overleve på et mediatastatur

Ohh, kom på en liten ting til: NOCTUA Noctua NC-U6 Chipsetkjøler! Den har jeg lyst på. Sikkert noen andre også.. =)

Endret av newman221
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kommer til å gå midlertidig tom for Samsung F1 1GB i løpet av dagen i dag. Ehh, faktisk mens jeg skriver gikk vi tomme. Tilbudet holder seg selvsagt til midnatt, men det kommer til å ta en uke før vi får inn nye varer. Beklager dette på det sterkeste!!

 

Vi var rett og slett ikke klare over at det å være først med å krysse 1000 kroner for 1TB ville forårsake slike mengder bestillinger :-) To kunder kjøpte 20 disker, og både Samsung og vi rister litt på hodet.

 

Så: alle som har bestilt frem til ca 10:30 i dag vil få diskene sine innen et par dager. Resten av bestillingene som kommer i løpet av dagen og kvelden, kommer det til å være i overkant av en ukes leveringstid på. Beklager dette!

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

 

Ikke værst det der. :!:

Lenke til kommentar

Sånn går det når man tilbyr bra pris, der forsvat 1TB F1 fort.

 

Jeg ser at du har klart å få WESTERN DIGITAL WD CAVIAR 640GB på kampanjepris :) og dette kan forsvinne fort også, særlige hvis noen klarer å gi en lyd om dette i denne tråden hvor det forgår en heftige diskesjon om 640GB CAVIAR .

 

Men jeg får ikke bestille denne i Oslo Butikken, og det står: "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment". Jeg håper at du kan tipse dem til å fikse det.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Kan dere gi et tilbud på en Noxion iRadio? Det hadde vært kjekt, da kan jeg spare porto. Med prisen til Meeter.no er det billigere å kjøpe den hos de inkludert porto. Jeg er i alle fall fornøyd om den kan settes ned noe, om ikke billigere enn resten.

 

Tja, det er Terratec Noxon iRadio Wireless du snakker om? Du får følge med, og se hva som skjer på weben, spørs hvor trøtt jeg blir. Til trøttere, til dårligere virker kalkulatoren min :-)

 

Mvh,

 

Vegard

Ja, det er den. La ikke merke til svaret ditt før nå.

Lenke til kommentar
Sånn går det når man tilbyr bra pris, der forsvat 1TB F1 fort.

 

Jeg ser at du har klart å få WESTERN DIGITAL WD CAVIAR 640GB på kampanjepris :) og dette kan forsvinne fort også, særlige hvis noen klarer å gi en lyd om dette i denne tråden hvor det forgår en heftige diskesjon om 640GB CAVIAR .

 

Men jeg får ikke bestille denne i Oslo Butikken, og det står: "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment". Jeg håper at du kan tipse dem til å fikse det.

 

Send dem en epost :-) Jeg la den inn for moro skyld, det er ikke så mange disker tilgjengelig på landsbasis akkurat! Men jeg tror det skal gå bra, vi selger nok ikke like mange av denne som av 1TB Samsung. Det var helt vilt. Og veldig gøy :-)

 

Nytt parti Samsung på vei nå, denne gangen har vi bestilt nok..

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Lenke til kommentar

Steike ta. Heldig de som har penger. Hadde jeg hat det så hadde det blitt hvertfall 2 x 1tb disker på meg.

 

Btw. Det hadde vært morsomt å vite hvor mye dere har omsatt på disse to dagene forhold til en normal dag eller uke..

For min del holder prosent. Men som sagt det hadde vært morsomt:)

Lenke til kommentar
Når blir den powerbuy linken hos dere oppdatert?

( Sitter å venter på en god pris på 37" plasma og/eller lcd).

Er ikke det litt lite da? Jeg sitter med en 42" som er altfor liten... Den krympet etter at jeg flyttet til en større leilighet

 

Men det var nok fordi jeg spurte pent om å få de til under 100,- lappen stk ;)

Hvem spurte du? Har lyst til å spørre noen angående god pris på en diNovo Edge eller Mini...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tilbudene som gjelder, er de som har blitt listet opp på linken dere finner på hjemmesiden vår. Men jeg har også fulgt noen "oppfordringer" til prisendringer dere har kommet med. Disse har jeg ikke tatt med i tilbudsoversikten, rett og slett fordi tilbudene ikke nødvendigvis er 4838 kroner i avslag. 920-000593 er et eksempel på et svensk dinovo mini som jeg har NOEN FÅ av på lager. Men ikke nødvendigvis så rå pris på. Kvelden er forresten ikke omme ennå...

 

Ellers: skal dere ha håp om å få flere spesialtilbud nå, så må jeg ha eksakt hva dere er ute etter :-) Tullekampanjen varer ut dagen i dag.

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

 

PS! Samsung F1 1TB er bekreftet på vei nå, det kommer mer enn nok. Så de som vil ha må booke nå :-)

Lenke til kommentar

Kan dere gi et tilbud som kan konkurre med Amentio på 333MHz DDR2 SD-minne (micro)? Deres billigste er på 179kr. Amentio selger tilsvarende til 125kr, selv om deres pris en den eneste som er så lav.

 

https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k

 

Redigert: Gjerne også SD-minne, DDR på 1GB. Alle hastigheter er ok for min del.

 

Spesifikke produkter:

1. http://www.datakjeden.no/webshop/PartDetai...6;c:100141;gr:0

2. http://www.datakjeden.no/webshop/PartDetai...2;c:100140;gr:0

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Er ikke det litt lite da? Jeg sitter med en 42" som er altfor liten... Den krympet etter at jeg flyttet til en større leilighet

 

Kan nok virke lite, men har målt og 42" blir voldsomt ruvendes i rommet. Har prøvd 37" tidligere ( Tatung, men ble returnert) og det virket som en passende størrelse. Bildet blir jo også noe bedre ( pga mindre str) på sd signaler når størrelsen er mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...