Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Playstation 3 og Logitech Harmony one

Enig med den ;D

Du har ikke lest i tråden nei?

 

Vis du hadde gjort det så hadde du funnet ut at PS3 kommer ikke fordi den er så billig allerde. Harmony one kunne man få for 999,- vis man sendte mail men det var kun noen få som fikk det til den prisen fordi det er levereringsproblemer på harmony one.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Står på nippen til å bestille den HP mediadirecten. Det står ikke nevnt noe sted, men leveres den med win home server? Ser at det andre steder står spesifisert at den leveres med, så tenkte kanskje denne ble levert uten OS for å holde prisen nede.

 

 

-Tet

 

Denne leveres med ja ;-) Vi har ikke dratt ut noe for å spare, det er samme boksen som "alle" selger.

 

Mvh,

 

Vegard

Lenke til kommentar
Må det betales med kreditkort? :no:

 

Så masse ting jeg gjerne hadde bestilt men jeg får ikke penger før om en uke sånn cirka. (tar omtrent like lenge for pakken å komme også)

 

Hei! Vi har tre betalingsmåter, det er kredittkort, forhåndsbetaling og Cresco (finansiering). Tar du finansiering i en måned, så koster det ikke mange kroner :-)

 

Mvh,

 

Vegard

 

Er det i morgen siste tilbuds dag er? Dvs at 16. er det normale priser?

 

Hei!

 

Det stemmer!

 

Mvh,

 

Vegard Waldal

Lenke til kommentar

Greie tilbud, noe ala NetShop sine Super-tirsdag's tilbud. Trodde det skulle bli enda bedre :mellow:

BTW: håper på å se Ati 3870X2, Seagate Sas disk, Adaptec Sas-kontroller, muligens også Beyerdomic (eller hvordan det nå staves) DT-770, 80 Ohm's utgaven (hvis den blir biiillig).

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar
hei, bare for å bli sikker på hvordan dette skal gjøres.

Jeg sender en mail til [email protected] (som er butikken jeg vil hente varen i), og forteller at jeg vil ha en Popcorn Hour A-100 til tilbudspris, og så reserverer den til full pris på www.datakjeden.no/oslo ?

 

Så når jeg kommer for å hente den betaler jeg bare 1549,- og ikke 1875,-.

 

Er dette korrekt fremgangsmåte?

 

 

Jepp! Dette er riktig fremgangsmåte. Men for å være sikker: gjør det motsatt, registrer ordren på www.datakjeden.no/oslo først, og så send epost. Da kan du legge ved ordrenummer :-)

 

Beklager at det er litt tungvindt, men det er egentlig en webkampanje. Vi har ikke på lager i alle ni butikker, men web har tilgjengelig :-)

 

Mvh,

 

Vegard

Ser da ikke ut til å være noe problem å reservere produktene på siden til den enkelte butikk til tilbudspris. Regner med en bare får en mail når produktene er ankommet og at en får de til oppgitt pris.

Lenke til kommentar
Ser da ikke ut til å være noe problem å reservere produktene på siden til den enkelte butikk til tilbudspris. Regner med en bare får en mail når produktene er ankommet og at en får de til oppgitt pris.

 

Tja, jeg ser ikke popcorn hour a-100 til tilbudspris på Datakjeden oslo sine sider.

Eller mener du at vi bare skal reservere og forvente å få prisen uten å si ifra?

 

 

Slang det på i kommentarfeltet når jeg bestillte at jeg skulle ha den til kampanjepris, og sender en mail for sikkerhetsskyld. (Dog trynet bestillingen i det jeg skulle bekrefte, med beskjed om at Datakjeden oppdaterer hjemmesidene sine, så prøver igjen)

Lenke til kommentar

Snufs* ingen MX Relolution på kampanje, kunne valgt enten G5 eller G9 til kampanjen da hadde det blitt plass til MX Revolution der :p

 

Ja Ja får vel heller bli en G9 på meg istedenfor selv om jeg er litt forelska i MX'n, Kan datakjeden røpe om denne kommer kampanje ved en senere anledning ?

Lenke til kommentar
Mener produktet dukket opp til tilbudspris på nettsidene til de enkelte butikkene. Gidda da ikke å sjekke så mange produkter, bare Samsung TB disken. Bestillingsprosessen var også helt uproblematisk.

 

OEM Popcorn Hour A-100, Mediastreamer, HDMI 1080p

 

Ah, ser ut som om Tiller var raskt ute og oppdaterte varene, mens Oslo ikke har gjort det.

 

Ang. bestillingen så tryner den når jeg blir satt over til webmercs.com. Håper bare de får fikset det så jeg kan få bestillt den i tide...

 

[EDIT]

Fant feilen, systemet til datakjeden.no takler ikke at man legger til kommentarer til bestillingen, og gir da en feilmelding om at systemet er under oppdatering...

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...